23.02.2007., petak

Peace people

O yeah danas malo vedrije s oblačnošću na sjeveru i magli na sjevero istoku.Hehe danas sam dobio jedinicu iz hrvatskog...ništa nvog bojim se.Ali hey malo sam učinio jedan ''trade'' igrica i sad opet uništavam stanica mozga.Ali hey,evo glavne teme danas...danas je sve lijepo procvalo a da o suncu ne govorim.Tako lijepo sjaji i sije sjeme radosti po plodnoj zemlji obasjane zelenom travom i visokim stablima.More je plavo i duboko kao radost i istina nekom u očima.Sunce još sije a ja sjedim u sobi.Nije da nisam bio vani...moj ''Mučkitis'' leži ispod stola na teraci i sunča se...naime prošla su ova dva mjeseca parenja mačaka...sad mu je dosta,naime.Da da...uglavnom maleni se zove ''Zloćko''...kao što vidite on je nazvan po mojoj sestrinoj želji.Heh,ja sam vam tu dobar čovjek...čekam red za crni kruh itd.Zloćko Sprženi je jedan sivi maskirani mačak koji je ovog ljeta došao pred moju kuću...ok,u moje izbjeglište.Ja vam još imam samo kornjače u vrtlu i to je to.Volim je životinje...ma budem ja sad išo pisati priče dok vi budete u ovom vremenu odradili zadnje sate radnog vremena ovog tjedna.Sretno vam a do sljedeći pu,be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 15:53 - Reci sinko,šta te muči? (4) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com