16.02.2007., petak

Valjda i sami...

...znate kako moj život ide.Nesreća,tuga,nesreća i skupo plaćena nesreća.Ironično tu nema mjesta ni za drugu tugu.heh...ja se tu raspadam.Čini se da ću se sledit u zamci vremena.HEY PA JA TU POLAKO I BOLNO UMIREM!!!Dajte molim vas utješite me,no?Heh,još jedno.Žao mi je što nemam vremena i za vas malo.Pa...nemam ni za sebe.Večers sam si tvrdoglavo ostao kući sam i usamljen.Na kraju su mi došli frendovi i poslali me na maškare.Ali sam bio nasamaren...ostao sam kući.Odnosno,došao sam kući nakon što sam se iznerviro ko kita!!!Toliki put do dvorane su me tjerali da trčim i da uzmem svoj neki štap.Nisam ga uzeo...počeo sam se gušiti i goriti ko vatra.Pao sam na pod i gledo sam u zvijezde 10 min.-a.HAHAHAHA!!!Čak se nisu potrudili da se vratu po mene.Ostavili me...poslali mi poruku na mob i to je to.Ahh...sad idem se malo jebat u mozak.ARGH!!!IDEM SE JEBAT U MOZAK!!!...Ma,bok i budite mi cool...rrrrrrrrrr
- 23:06 - Reci sinko,šta te muči? (1) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com