12.02.2007., ponedjeljak

Zahebancija

Baš...digao sam se u 9.30.Ne nije mi se ON digao,ja sam se mdigao.Nema boga kojeg nisam spomenuo,ali opet nisam trebao po kruh.Onda mi se ugasio komp...pa mi je mama dala malo slatkiša za grlo...znate sve se brzo mijenja.Kao i neki blogeri...gle jebote nikog više briga za nas preostale.Ali eto nas.Još nešto moram se malo nagledati LOTRA da se ušemim ponovo.Evo jedan filmić za dobro jutro.Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin

Bobo rulz!!!

- 10:25 - Reci sinko,šta te muči? (2) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com