05.02.2007., ponedjeljak

Pogađajte

Još uvijek sam bolestan pa sam zato cijelo vrijeme doma...al im tu i lijepih stvari.Sam sam i uživam koliko mogu.Al nešto mi se neće otvoriti stranica Pc-Playa i nekužim problemos.Crap...idem sad opet provat...CRAP!!!NE IDE!!!To je zato jer im je vjerovatno sve pretrpano mojim obožavateljima.Svi idu na forum da vide moje teme i da se čude čudu.Moš nisliti.Svi se uglavnom slažu s menom ali zato se samo neki narkić pojavio i počeo psovat kao:''Bureku ti si debilski debil i ti si debil nad debilima debilu jedan!!!''Molim lepo,JA,sam DARTH BUREK i jebote i te debile.Čak su se i drugi na forumu smijali toj...UVREDI.A sad kaj da rečem da vas nasmijem...a da evo jedan vic da vas raspoloži.

Kaj je reko kapetan Titanica prije nego što je potonuo s brodom?
Kapetan:JEBOTE LED!!!

Heh,sviđa vam se?Uglavnom očekujte možda čak i Rakijine priče na ovom blogu,jer su baš zakon.Možda se dogovorimo i možda pogledate i njegov dio umjetnosti.

Be cool and smoe it well!!!smokinpartysmokin
- 12:56 - Reci sinko,šta te muči? (2) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com