25.01.2007., četvrtak

Bullshit

Yup,it's hell...svi u ovoj kući se ponašaju retardirano.Deru se jedan na drugog zbog nekih troškova,pa sam se sjetio da sam ja totalno ispao mudar čovjek kad sam im pričao da smanje troškove,al ne rock-felleri se trate ko čokolade.Tako sam ljut da sam si obrusio materi i otišao s ručka.A sestra mi se smije kao da ne ide u srednju školu...vjerovatno jer se počela drogirati.Da vam ne punim pamet evo ukratko(F.U.C.K.E.R.S.)Get it?Uglavnom poz judi bar ste vi i ja normalni...nek pišem priče,bar si te ludosti izbacujem iz sebe.Još nešto,planiram da si nakon nekoliko mjeseci objavim reprizu Balkan Warsa i druge.Gle,gle,kolko sam napisao u minutu.Uglavnom danas nisam išao u školu,jer me boljela glava a trbuh kao da sam se napio petrojela.Ležim skršen u krevetu i tad čujem mamu kako širi urotu protiv mene:''Ma vraga njega boli trbuh,samo glumi.Baš ga je zaboljelo prije škole.On nije ozbiljan i ići će za kuhare.''Puko sam od smijeha jer sam joj sto puta objasnio,ali ona ne sluša.Škola mi je u ku* jer su nastavnici u školi rasisti i nevole druge ljude,samo iz svojeg sela.Najgora je razrednica koja mi pametuje da sam šiptar i drugo.Mama opet ne vjeruje,jer joj se ulizuje na roditeljskom.Nisam ozbiljan jer nemam pametnijeg posla.Neću za kuhare,prije ću ići u moju suludu ideju da idem u vojnu srednju školu pa u vojnu akademiju.Nabijem ih,niko mi ne vjeruje šta se događa,ja se samo smijem na to jer se sve događa njima ispred očiju,al NE oni ne slušaju.Kako me sram ovog prezimena i moje obitelji,kad me netko pita odakle sam i tako samo mučim.Sram me je jebiga.Čak se tako očito ponašaju prema meni da nije normalno.Bro si je dobio sobu,namještaj i šta već ne prije 5 godina,a ja ništa.Čak mi ne žele kupiti novi komp,a bratu kupe novu elek-gitaru s pojačalom,da ne govorimo o opremi.Šalju ga u ZG da se zabavlja a mene ostavljaju za Božić da ostanem sam u kući da se smijem mome božićnom poklonu.Tako bude za novu dosadno da idem spavati oko deset.Maškare?Fiju,ostanem doma brojiti muhe.Uskrs mrzim iz dna duše mrzim ga.Samo tratenje vremena,jer na kraju sve bude ko prije.Rođendan je najgori...tad žele da ih častim svojim novcem i kupim im deset pica.Nitko ni ne zna da mi je rođendan.Kraj škole je gad.Tad ostnem sam mjesec dana,pa dolazi ekipa za zabavu,ali oni se uhavte otkačenja i počnu pušiti maru na plaži u tri ujutro.žalosno.Ovaj put će biti gadno,jer mi i jedini i najbolji prijatelj ide u drugi kraj europe za sigurno.Blasted shit.Tad završava ljeto i dolazi škola kad nastavnici gledaju u mene kako da me sjebu u mozak.Drugo je iapk za gineusovu knjigu rekorda.Ma mislim svi si kupuju robu,jakete,parfeme i šta već ne,a ja?Nope,sam kući gledam u more preko otoka.Sjeban sam danas.WOA!!!Gle pisma za vas!!!Uglavnom nemojte se sjebat ko ja i budite mi cool.zalivenzalivenzaliven
- 13:16 - Reci sinko,šta te muči? (7) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com