06.01.2007., subota

Balkan Wars epizode 6 part I. The return of the šiptars

Image Hosted by ImageShack.us Dok su dva droida,opo i p-19,hodali pustinjom na planetu Pustinja,u daljini su zvižduci vjetrova govorili i činilo se kao:''Deš ba…vidi ona dva droida.Ajmo im olujom poslati kravu da padne na njih!''Uglavnom,da ih spljošti ko pičke.Opo i p-19 su išli u utvrdu Babbe,mafije,koji drži Hamma u sirovom bureku.Tamam kad su došli do utvrde,opo je pokucao.''Niko se ne javlja…valjda su u kupovini.''Opo se okrenuo,ali mu je izletjelo oko iz vrata tvrđave i upitalo ga nešto.Opo je samo odgovorio:''Ne nemam para,ali mi trebamo Babbu.Ne,neću ti pušit kitu.Ko je majku ti,hrpa starog brašna?Ti ružni šišmišu!!!''Vrata se otvore i tip,svinja,je izletio i počeo psovat njemu sve po spisku.P-19 je to iskoristio i uteko pud Babbe,čak se opo izvukao i krenuo s njim.Kod Babbe se održavala zabava.Babba upita opo-a:''Ču biki,huligan smećos,di macaroni?(Koji kurac,jebo te ja,tu mi drkaš?)''Opo samo objasni da p-19 ima poruku od Lukasa Cheesewalkera.''Ova su dva droida jako dobra i prodajem ti ih za dvjesto maraka,ali,jebo ja,daj mi Hamma!''Opo i p-19 crknu da ih prodaje,ali Babba čak nije pustio Hamma,a ove zaposlio.Dok su ih vodili,vidjeli su kako nekog droida kaznuju,tako da mu u rupu za otpatke,guraju vibrator.Opo je išao kao tumač Babbi,jer su prošlog sjebali.Pogledao je iza sebe i vidio užas.Nekog drugog droida su također iza sjebali,tako da su mu guzicu spržili ko čips.P-19 je prijetio da će se raznijet i sve sjebat.Oni ga nisu šljivili ni 2%,pa su ga stavili na Babbovog karavana.Uglavnom na partyu su bacili neku turkinju u rupu,gdje ju je zvijer ''Smradcor'' pojela.Babba je pojeo cijeli krumpir sa glasovima:''Njup…BURAAAP!!!''Tad su svi zaštopali nos i zatvorili oči.Neki se mali štakor ispod Babbe stalno rasplakivao.Kad je opo bio nešto rekao Babbi on je:''WAAAAAH…WAUAAUAUAUUAUAHHHH!!!''Uglavnom uskoro je došao neki maskirani kuhar s Tapetom.Htio je prodati Tapeta i novac.''Jebo ja daj mi dvadeset iljarda maraka ili ću vas sjebat ovim ''Sperm-detonatorom''.Babba se usro i pristao na ponudu.Preko noći,taj se kuhar,prišuljio bureku Hamma i oslobodio ga.Ham je pao na pod i reko:''Ahhh…sad bi ga mogao izdrkat,jer ga nisam danima!!!''Kuhar je zapravo bio/bila Heia,odma mu ga je posaugala.Uglavnom nju uhvate i stave kod Babbe da mu bude osobni kušać sperme.Oni su završili u velikom škripcu,ali ipak ima još etko ko bi mogao spasiti našu šiptariju.

Wohoooo!!!E judi evo je!!!Jel vam dobra ova šesta epizoda?Tako se smrzamvam,jer sam se odrezo na kratko,a ispred sebe držim svoj suvenir,moj rep.(Od kose.)Tako sam happy,ali tužan jer se danas spuštaju borovi.Snif...WAAAAAAHHH!!!Jel vam se sviđa moj novi logo?Uglavnom,be cool and smoke it well.nozalivenno
- 00:05 - Reci sinko,šta te muči? (10) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com