05.01.2007., petak

I ja mislim da je...

vrijeme da se opišem jer ne želim da me zamišljate kao ono jaje.Iako mi je jaje legendarno,pa pozdravljam Matta.Kad smo kod Matta svi u jedanaest sati na TLC.Neka nagradna igra.Uglavnom srednje visine i smeđe oči.Slijedi duža smeđa kosa i s tim malko bucmasto lice.PS:nisam ćelav...hehehe.Nisam neki peder,jer...slina mi curi kad vidim komade.Volim ja žene.Volim sve žene i volim svoju mamu.Nemam prigodnih slika,jer mi buraz ima fotić kod sebe.Ali evo jedna šminkerska od lani.Dat ću još,samo strpljenje.Imam jebenih loga za Balkan Wars i jedva čekam da ih pokažem.Idemo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na slici su neke riječi pa pogledajte.

Ja sad idem malo zaigrati STAR WARS:republic comando i nekim ''bad guys'' slomit čeljust i prosut im mozak.bangbangbang
Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 09:12 - Reci sinko,šta te muči? (6) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com