03.01.2007., srijeda

Gospodar Vibratora

Gospodar Vibratora i Vibratorska Družina,Dva Vrtića i Povratak Retardiranog.To je moja priča za koju sam se odlučio da ću napraviti.Naravno,dolazi poslije Balkan Warsa,kojeg ćemo štovati stoljećima,kojeg još imamo do nekud u kraju mjeseca.Uglavnom pozz Mattu jer sam igro onu igru Hollyday Hills.To je tako jednostavno i tako smiješno.Ostavio bi vam svoj highscore al mi neće radit screenshotove.Usput danas mi bratec otšo u Zagreb,pfu,gdje će ostat do kraja praznika.Ak ne shvaćate,moći ću objavljivati priče kad god vi poželite.Jel uspijelo?Jel vam došla radost u kuću?Heh.hej,posjetite Ceha i vidite mu njegovu funnky family.Nemam pojma šta ću reći...osim da idem učit svirat bass.Ja i bass...huh.Uglavnom...be cool and smoke it well.smokinpartysmokin
- 10:44 - Reci sinko,šta te muči? (9) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com