01.01.2007., ponedjeljak

Sretna vam nova 2007. godina...

želi vam Darth Burek Sprženi i nek mi vi uživali i da vam nevolje i brige nestanu.Iako me baš ova godina u ovih sat vremena nije oduševila.Zapamtite prošlu i nemojte uspoređivati godine,jer sve je to dio života kojeg nam je Bog podario.(Za one ljude koji su ateisti,nemam vam tu teoriju mojoj glavi.)Šta da rečem...sutr dolazi novi dio Balkan Warsa i 100% će te uživati.Uglavnom objavit ću vam moju novo-godišnju poduku iz sile mirisa:
1.Puši maru redovito,jer bi te moglo odvući na dobru stranu.
2.Jedi bureke,ne sladoljede,jer bi te također moglo sjebat.
3.Posjetite moj blog za nove priče,jer bi mogli zahrđati bez smijeha.
4.Barem jednom na dan zasvirajte ''Imperial song'' ili ''Imperial march'' na svojoj električnoj gitari.
5.Sjetite se da Darth Burek Sprženi ne podržava teletubise,već Rock'n'Roll.
6.Psujte redovito,jer bi mogli postati smireni i dobri.
7.Nemojte svoje tijelo prodavat na ulici,nego upalite komp i posjetite e-bay za prostitutske uslužnosti.
8.Igrajte komp i nezaboravite kako je to raspalit nekom pozitivcu mozak.
9.Sjetite se svoje vjere,koja god bila,jer bi mogli se na nju osloniti za mentalne probleme.
10.Štujte gospodina svoga Darth Vadera.

Ej stara godino.budi cool,a ti nova godino,također,ali ga dobro smukaj!!!smokinpartysmokin
- 00:53 - Reci sinko,šta te muči? (9) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com