30.12.2006., subota

Nesreća

se dogodila u mojoj tvornici smeća.Albanac dok je punio glavu plutonijem,uprdnuo se i počeo se smijat ko pička.Zaboravivši na glavu,''Prelodao''je glavu i...KABOOOOMroflroflroflOde pet tisuća šiptara,ali već je obnovljena i opet radimo smeće za na američko tržište.Vidim da fanovi izlaze,te mi je jako drago,jer mojim pričama nema kraja,što znači da će te patiti od bolova u trbuhu,kojem je uzrok SMIJEH.DARTH BUREK SPRŽENI lives!!!Sutra dolazi novi nastavak u kojem:Je sprženiji,smrdljiviji,bedastiji,napušeniji i pijaniji.Eto samo se javljam a vi samo dolazite,nema sumnje da sutra ne dolazi novi Balkan Wars.Čak ću ga oko ponoći,jer mi brateca nebum bilo doma,što znaći da je moj kompjuter sve do 5 sati ujutro.Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 10:35 - Reci sinko,šta te muči? (14) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com