28.12.2006., četvrtak

Božični special samo za vas...

iako ne zaslužujuete,dam vam ove dvije pjesme da si ukrasite blagdane.Nadam se da će vam se svidjeti,jer sutra dolazi Balkan Wars episode 5 part I.(the serbs strike back)Slijedi Domen Jakasov(D.J.)Be@t BoX...

Bila je to noć pred Božić,kad se u kuću ne mrda ni rožić.Čarape svima nad ognjištem vise,da Djed Mraz tu pojavi se.(Dobro napuni moju!)
Djeca već spavaju i sladak im san,sanjaju poklone idući dan.(Ja bih sanjao gejmanje!)
I mama s maramom i ja u pidžami,zaspali smo i mi sami.(Ovakve priče volim!)
Ali u dvorištu buka se čuje,svud oko kuče odjekuje,skočim iz kreveta,iako snen,na prozoru sam za tili tren.(Da ga otvorim?)
Mjesec se sjaji po svježem snijegu,a eno saona na onom brijegu.(Na televiziji su se činili veči!)
Vozi ih starac obučen u crveno,svi več znaju Djed Mraz je to.(Simpatična djedica,ne?)
Brže od vjetra po snijegu jure i bič pucketa dok se žure''Đi mali moj!''Djedica viče,sve je kao iz neke priče.(Koju sam čitao mnogo puta.)
''Gore uz kuću!Gore na krov!''Čuje se glasno Djed Mraza zov.(A zar mu nije bilo lakše parkirati se?)
I lete,lete,do krova stižu nad sljemenom se u zapreži nižu.(Pazite,sad dolazi najbolji dio.)
Kopite njihove pucketaju po krovu,a u dimnjaku čujem galamu novu.(Spušta se ovamo!)
U krzno obučen od glave do pete,pepelom umazan u kamin se splete.(Nisi valjda polomio igračke?)
Oči mu se cakle i toplo se smiješka,to je djed mraz i to nije greška.(Lijepo se zaokruglio.)
Lulu u zubima čvrsto steže,iz kojih mu oblaci dima bježe,lice mu milo i brada mu bijela,a trbuh mu istaknut dio tijela.(A mene zbog toga tjeraju na dijete!HO,HO,HO!)
Veseo starac,dobra mi vjetra,lik me njegov na osmijeh tjera.Nema kod njega ni traga zlu,krasno je kad Djed Mraz je tu.(Moramo jednom zaigrati skupa!reče djedica)
Ništa ne priča,tek poklone dijeli i jednom tada skokom nestane cijeli.(Kako mu to uspijeva?)
Ostavi poklone,uz dimnjak na krov,u zapregu sjeda i čuje se zov:SRETAN BOŽIČ SVIMA I SVIMA LAKU NOĆ!!!(Baš fin djedica,baš fina pričica.)
(Sretan vam i čestit Božić i svi praznici!) By Domen Jakas.

JOINT prema šampanjcu
1.
Jedan do drugog,tu su njih dva.Jedan za me,jedan za te,a ja pušim se,sebe ubijam se.To što je moje,jebeno je,što nije moje,u kurcu je.A ti pitaš,pitaš koji mi je.Udara u glavu ko joint.Njegov dim glatak,crn ko pepeo.Pusti prijatelju,samo sam napušen.Vuče me,jebote.Ja bi ga ovdi sve do jutra pušio.Pusti prijatelju,samo sam napušen.Vuče me,jebote.
2.
Jedan do drugog,tu su njih dva.Oba mi vuču pažnju,a ja pušim se,sebe ubijam se.To što je moje,jebeno je,što nije moje,u kurcu je.A ti pitaš me,pitaš koji mi je.Udara u glavu ko joint.Njegov dim glatak,crn ko pepeo.Pust prijatelju,samo sam napušen.Vuče me,jebote.Udara u glavu ko joint.Ja bi ga ovdi sve do jutra pušio.Pusti prijatelju,samo sam napušen.Vuče me,jebote.
3.
Udara u glavu ko joint.Njegov dim glatak,crn ko pepeo.Pusti prijatelju,samo sam napušen.Vuče me,jebote.Udara u glavu ko joint.Ja bi ga ovdi sve do jutra pušio.Vuče me jebote.

Ps:maloprije sam sazno da sam sjeban u stopala.Yup,nekaj da su preširoke.Pa vam kao i drugi,napominjem da čuvate svoje zdravlje judi moji.Don't cry...vjerovatno jer sam previše lemao svoju mačku kad bi me ogrebala.Znate;ono,BAM!!!I leti maca preko ograde.Ok,ok,be cool and smoke your pot well!!!smokinpartysmokin
- 11:18 - Reci sinko,šta te muči? (27) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com