26.12.2006., utorak

Božični praznici...

su i meni pa ču se malo odmorit od Boozehamera,aki očekujte redovitu dozu Balkan Warsa u vašoj krvi.Nečete umrijet.Prije nego što počnem akciju,pozdravljm Mirelu,jer se sjetila da nakon mjesec dana javiti.Za plakat.Uglavnom pokrećem akciju ''Painkiller''.Svi neka šalju ljekove Cehu jer ga malo peckaju rebra.Nekoliko sanduka pive i rakije uz to bu također pomoglo.(da napomenem,na meni je uspjeo alkohol)Uglavnom nemojte se ubijat,nemojte pušit joint prije ručka,operite ruke prije drkanja i nalokajte se pive prije spavanja.Moj bakin recept.Nemojte piti vodu,jer če te se čak tri minute prevrtat u krevetu,a što se tiče pive,padneš na krevet ti zaspneš,bez obzira padali kometi na tvojoj kuči.Oh jebo ja,sviđaju vam se moje pjesme?Ja ih slušam nekoliko mjeseci.Stavit ču još...ako budete dobri,kriminalci jedni.Be cool and smoke your joint well!!!smokinpartysmokin
- 11:53 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com