18.12.2006., ponedjeljak

Predah

Ne čini mi se nešto ovo,al sam zato uzeo predah da ga napravim bolje.Priča će možda trajat nekoliko dana...tjedan ili dva.Uglavnom već sam napravio temelje nove priče...napola stare,Balkan Wars.Stil je u Star Warsu,samo što su likovi cigani,šiptari,crno gorci i srbi.U tem je čarolija.Moj prvi Burek Wars,je impresionirao neke od mojih frendova,al ovo je mnogo bolje.Priča se drži uz original,samo što su imena promjenjena i događaji okrenuti.Samo pučem od smijeha kad se sjetim što sam smislio o smrti Darth Vadera(Darth Bureka),kao nešto blesavo i za rigat od smijeha.Čak će doći do posljedica u ponašanju.Samo da se vama svidi i to bi bio bulseye.Danas počinjem a Boozehamer se nastavlja.Et nitko mi se ne javlja pa očekujem nešto od vas.Uncle Burek has chosen you!!!Be cool.smokinpartysmokin
- 09:15 - Reci sinko,šta te muči? (1) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com