Dok On Umoran Spava pored Tebe...

srijeda, 21.12.2011.

Kada on zaspe umoran pored tebe, u toplini vaše postelje, a ti ostaneš sama sa svojim mislima, hoćeš li me se sjetiti.

Hoće li ti naša maštanja proletjeti tijelom i umom dok ti se oči privikavaju na tamu i polako pune toplim suzama, koje ti isparavaju na hladnome licu.

Jedna utroba sa dva kucajuća srca, isprepleteni prsti na rosnoj travi i naše oči koje prate iste oblake na nebu, to smo bili i ostali.

Iste smo snove sanjali a sada se samo tamo srećemo, potpuno nesvjesni toga, kao Romeo i Julia, još jedna zabranjena ljubav. Sakrivati ćemo se od tuđih snova i realnosti.Koliko ćeš noći ostati budna gledajući u nas, čekajući nas, moj dodir, dok on umoran spava pored tebe.

Hoće li ti biti toplo pored njega kao pored mene, hoće li ti njegova noga biti potpora za ugodnije i ljepše snove.

Ili ćeš zaspati natečenih očiju sa grčem u želucu.

Hoće li on vidjeti tvoj plač, hoće li se njegove ruke omotati oko tebe kada loše sanjaš.

A ja ću biti u hladnoj i toploj noći, u svakome tvome dahu, svakome komadiću tijela i vrele ti utrobe.

Moje će srce kucati sa tvojim, dok on umoran spava pored tebe.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.