BANKE I POLITIČARI IZNAD USTAVA I ZAKONA: SLUČAJ OTP BANKE

utorak, 04.11.2008.

FAŠIZAM BANAKA! A NAKON GODINU DANA, POCRNJA ( KREDITNI DUŽNIK) NIJE MI PODMIRIO NIJEDNU OBVEZU!!!!

Život mi se pretvorio u agoniju i košmar (krivnjom OTP banke i Splitske banke, te njihova klijenta-korisnika kreditna Ante Pocrnje...
Dvije godine i jedam mjesec ODUZIMAJU MI SVA PRIMANJA!!!!!!!! SVA PRIMANJA KOJA SJEDNU NA RAČUN!!!!

Takav čin ne samo da je protustavan i protiv Opće deklaracije, kao i Konvencije o ljudskim pravima (UN;EU) koji su iznad zakona i propisa, odnosno s kojima zakoni i propisi MORAJU BITI USKLADJENI (inače su stvarno ništavni), nego je protiv načela minimalne prosudbe.

Ovo što su sudovi proveli nada mnom je klasični obrazac praktičnog fašizma, najcrnjeg fašizma . I sad kad mi još neki komunista u Latinici govori o Thompsonu i hrvatskom fašizmu, pri tomu zastupajući 'ljudska prava' četnike i drugih nehrvata...

S druge strane, ANTE POCRNJA mi daje po neku kunicu kao prosjaku, danima sam gladan, ne mogu ništa, ni raditi, ni razvijati projekte....

25 MJESECI BEZ KUNE, NI KRIV NI DUŽAN. I SADA AKO MI SE NEKI PROBISVIJET ODVJETNIK, SUDAC I NJIMA SLIČNII UKLJUČE U STRUČNU DISKUSIJU O 'UGOVORNIM PRAVIMA' ( S TIM DA TAJ DODATAK UGOVORU O JAMSTVU NIJE NI POTPISAN S DRUGE STANE NITI JE DATIRAN, JER JE PROTUSTAVAN I PROTUZAKONIT, STOGA I NEVAŽEĆI, ODNOSNO PODLOŽAN KRIVIČNOM GONJENJU BANAKA)
.
Ma nema problema. Svatko tko tvrdi drugačije od mene ide direktno u prostor ogradjen bodljikavom žicom i tamo će boraviti 25 mjeseci, bez grijanja,. hrane, kreveta, ičega, naravno i sa potrošnjom energije koja će simulirati ono što sam ja prošao i što prolazim u proteklih 25 mjeseci.

- 13:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #