BANKE I POLITIČARI IZNAD USTAVA I ZAKONA: SLUČAJ OTP BANKE

srijeda, 12.09.2007.

OHRABRUJUĆA VIJEST! JAVIO MI SE MOJ PRIJATELJ POCRNJA NAKON GOTOVO 5 GODINA!

U horoskope i slične semantičke (ezoterične) komunikacijske praznomlate, dakako, ne vjerujem, jer sam prije svega katolik i čovjek, a tek onda izludjeni potrošalč kome su Big Brotherili čitanje zodijaka (dnevnog, tjednog, mjesečnog, životnog, svejedno) duhovni doagadji dana.
Ali slučajno sam čitajući magazin vidio neko 'upozorenje' o nečemu lijepom što bi (mi) se moglo dogoditi, kad mi je stiašan mobitel zavibrirao dok sam bio u školi.

Na drugoj strani - A.P., korisnik kredita, moj dragi prijatelj još od 1988, čije me me iznenadjuće neplaćanje kredita zavuklo u teške probleme, što se poglavito odnosi na odvratnu OTP Banku kojoj zločin prema meni (ODUZIMANJE CIJELE PLAĆE 11 MJESECI) neću oprostiti, kao ni njihovoj tzv. pravnoj službi, na čelu s (za moj slučaj) - MERIMOM IBRAHIMOVIĆ!

A.P. mi kaže,'Prijatelju, oprosti što se ovo izdogadjalo, sutra ću ti objasniti okolnosti, da se nadjemo i mirno riješimo cijelu stvar'.
Što je,dakako, moj cilj, jer mrzim sudove koji su me od početka 1992. do danas bacili u blato civilizacijskog postojanja.

Najvažnije mi je da A.P: preuzme obveze otplaćivanja kredita OTP Banci i Splitskoj banci - sve mu je oprošteno, samo da se vratim u život.

Onda mi (više) ne treba ni Županijsko odvjetništvo, makar je ipak jasno da je poziv A.P;-u utjecao na njegovo javljanje meni. Ako bude dogovora i naše mirne nagodbe sutra, onda su Općinsko državno odvjetništvo i Županijsko odvjetništvo posvema ispunili svoju funkciju i to je svrha učinkovite pravne države.

Inače,osobno sam još od 1995.godine nadalje člancima u Večernjem listu i drugim izdanjima promicatelj mirnih riješanja (medijacija i arbitraža) umjesto sudskih ročišta, uglavnom nepravičnih po presudama i trajanju te tretmanu oštećenih.

Uzdam se da će se moja 18-mjesečna agonija (poglavito od 30.listopada 1006.) početi rješavati, a onda krećem na tužbu protiv OTP Banke i naknadu štete, makar sam dobio nekakvo nejasno Rješenje (uskoro će faksimil istoga biti dostupan ovom blogu, kao i moj prigovor) po kojem je moja žalba 'neosnovana'.

Na ovom blogu, napišem u petka ujutro što je bilo dan ranije, jesmo li A.P. i ja usuglasili rješenje problema i što će biti poduzeto.

- 10:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #