BANKE I POLITIČARI IZNAD USTAVA I ZAKONA: SLUČAJ OTP BANKE

četvrtak, 15.02.2007.

ZAMOLBA ZA OSLOBADJANJE PRISTOJBI OPĆINSKOM SUDU



Ivan Ostoja
..............

MINISTARSTVO FINANCIJA RH
Porezna uprava


Pr: DODATNE INFORMACIJE O PRIMANJIMA TIJEKOM 2006., KAO I OPĆOJ IMOVINSKOJ SITUACIJI OD 1992. GODINE OTKAD SAM NEPROCJENJIVO OŠTEĆEN PRJEVAROM I PLJAČKOM MOG TADAŠNJEG POSLOVNOG PARTNERA NADA MNOM, DA BI SE ŠTETA ODRŽALA I UVEĆALA DO DANAS ZBOG RADA SUD(OV)A I NEPOŠTIVANJA RAZUMNIH ROKOVA ZA DONOŠENJE PRAVIČNOG RJEŠENJA

..................

Poštovani,

Obzirom da mi OTP Banka d.d. putem svojih ovlaštenih odvjetnika iz Pule, drži bez ikakvog rješenja, obrazloženja ili dopisa, blokiranim jedini izvor primanja, plaću na nepuno radno vrijeme (privremeno) u ........... 115 (stopetnaest) dana, bio sam prisiljen podnijeti Tužbu i Zahtjev za naknadu za pričinjenu štetu protiv Banke.

Kako izračun Tužbe/Zahtjeva ukupne štete pričinjene nada mnom iznosi HRK250.000,oo (dvjestopedesettisuća kuna), a još uvijek sam bez kune primanja, nisam u stanju platiti pristojbu od oko HRK2.860,00 u Općinskom sudu, koliko iznosi naknada za gorenavedenu tužbu.

Nemam nikakvih nekretnina u vlasništvu, nemam ni automobil, nikakvog novca niti vrijednosti na računima u zemlji i inozemstvu, stanujem zahvaljujući dobroj volji šire obitelji (što je sramota za ovu državu koja se još usudjuje nazvati pravnom), a od pokretnina imam jedino autorska prava na pjesme u stvaranju, te nisku projekta, prava i potraživanja uslijed nerealizacije kojih je nastala izmakla dobit.

Unatoč činjenici da se statistički vodi kako sam tijekom 2006. zaradio neto HRK3.877,11 (ESOŠ) i HRK33.344,47 (Srednja škola ........) istina je da mi se od ožujka/travnja 2006. do prestanka mog privremenog odnosa u SŠJ (21.8.06), oduzimala trećina primanja za isplatu mog jamstva neurednom korisniku kredita. Drugim riječima, moja su primanja tijekom rada u toj školi iznosila manje od HRK2.500.

Nadalje, zadnja sam primanja dobio u listopadu (HRK1.000,oo) od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (naknada za nezaposlene), a od 6. listopada 2006. privremeno sam zaposlen na nepuno radno vrijeme u ..........

OTP banka mi je blokirala račun 30.10.2006. i to tako da još nisam dobio službenu obavijest o vrsti mjere. U svakom slučaju od svojih primanja u iznosu oko HRK 1.950,oo, trebati ću izdvojiti trećinu, što znači da su mi primanja od studenog 2006. nadalje zapravo iznosila oko HRK1.300,0.

Stoga, nisam u materijalnoj mogućnosti zbog lošeg imovinskog stanja uplatiti Općinskom sudu iznos od oko HRK2.860,oo.

Moja su stvarna prosječna primanja u 2006., koja sam dobio na račun u 2006. iznosila u aproksimativnoj veličini oko HRK2.500,oo mjesečno (izračun u Prilogu), s tim da još nisam primio ni kune primanja od listopada 2006. do danas.

Stoga Vas molim za potvrdu za oslobodjenje plaćanja pristojbi Općinskom sudu.

S poštovanjem,

Ivan Ostoja


--------------------------------

OPĆINSKOM SUDU
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ivan Ostoja (dalje : TUŽITELJ)......
Tel : 099 / 34 34 554
Email: ivanostoja@inbox.com; ivan@megahits.biz

protiv

OTP BANKA d.d. (dalje : TUŽENIK)
Ulica Domovinskog rata 3, Zadar

Predmet : POTVRDA O NEMOGUČNOSTI PLAĆANJA SUDSKE PRISTOJBE U ODNOSU NA MOJ: ’ZAHTJEV ZA NAKNADU ŠTETE U IZNOSU OD HRK250.000.000,00 (DVJESTOPEDESETTISUĆA KUNA) ZBOG ŠTETA ……’ KOJE MI JE NAČINILA OTP BANKA OD 30. LISTOPADA 2006. DO TRENUTKA PISANJA OVOG DOPISA - 20.VELJAČE 2007.

NAPOMENA : Tužitelj je prisiljen sam zastupati sebe jer zbog činova Tuženika i drugih uvjeta nemam novaca za odvjetnike, a besplatna pravna pomoć ne postoji.

U Zagrebu, 20. 02. 2007.

Časni Sude !

Ovim Vas obavještavam, uz dostavljanje potvrde o nemogućnosti plaćanje sudske pristojbe koja se odnosi na moju Tužbu i Zahtjev za naknadu počinjene štete protiv tuženika OTP banke, da me ista bez jedinih izvora primanja – drži već 112 (STOTINUDVANAEST!!!!) dana – i to BEZ IKAKVA RJEŠENJA O OVRSI ILI DOPISA, UZ BAHATO I FUNKCIONALNO POLUPISMENO PONAŠANJE OVLAŠTENIH ODVJETNIKA OTP BANKE U PULI.
Sve to unatoč mojoj dobroj volji i činjenici da mi od ožujka 2006. uzimaju trećinu primanja, do rujna kad sam bio kraće vrijeme nezaposlen (od 21.08.2006. do cca. 06.10.2006.), te suprotno mom jamstvu u kojem izričito piše da mi se može oduzimati 1/3 mjesečnih i drugih primanja.

Stoga, držati nekog bez obavijesti, bez zakonske i ugovorne osnove, drsko i bezobrazno, tri mjeseca i dvadeset dana bez kune prihoda za život, suprotno odredbama zakona, ugovora i načelima ljudskih (ustavnih) prava, kojima su zakoni i propisi podjarmljeni, činjenično predstavlja presudu na smrt.
Ukoliko Vi ili netko treći, uz Tuženika isto spori, napraviti ćemo reality show u kojem ćemo djelomice simulirati moje uvjete od 30. 10. 20006. do trenutka pisanja ovog dopisa, pa da vidimo tko će to preživjeti!

Inače, podnio sam Kaznenu prijavu protiv Korisnika kredita, gosp. A.P.-a.

Molim za što žurniji termin prvog ročišta, jer želim da ovaj postupak bude javan !!!!

S poštovanjem,

Ivan Ostoja







- 17:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #