BANKE I POLITIČARI IZNAD USTAVA I ZAKONA: SLUČAJ OTP BANKE

srijeda, 24.01.2007.

NITKO SE NE USUDJUJE KAZNITI BESPRAVLJE BANAKA U HRVATSKOJ!


Radi dokaza moje dobre volje, upravo sam se prijavio na natječaj OTP Leasinga u Zagrebu za Leasing savjetnika, dakle na Martinovki, četvrti u kojoj sam bio 'domorodac'. Želim da mi direktno iz OTP banke uzimaju moju trećinu plaće dok ne riješim odnos s Korisnikom kredita kojemu jednostavno nema traga (za mene, ali ne i za banku koja je njemu odobrila kredit i čiji je odnos kreditora i korisnik kredita - primaran).

Na svoj mail, dobio sam četiri reakcije posjetitelja ovog nadasve samozatajnog bloga, što mu je i svrha, obzirom na ukupno stanje nacije po kojem banke imaju na sve pravo, čak i na bespravlje, jer 'one valjda znaju zašto to čine' (citat dužnosnika iz Općinskog suda u Zagrebu).

Nadalje, jučer sam igrom slučaja susreo neimenovanog suradnika Pučkog pravobranitelja, gospodina dobre volje i praktičnog znanja, te iskoristio prigodu i u kratkim crtama mu izložio problem s kojim se suočavam krivnjom OTP banke, odnosno njenih ovlaštenih odvjetnika iz Pule, konkretnije MERIME IBRAHIMOVIĆ, koja je, prema mojoj spoznaji iz hitroglasnih razgovora, zadužena za moj slučaj, te ga vodi otomanskom krvoločnošću i izočnošću najelementarnijih postavki (zapadne) civilizacije.

Naime, OTP banka, putem gorenavedenog ureda, drži mi PUNIH 84 DANA (U TRENUTKU PISANJA) mjerama 'privremene zapljene' (ili tomu slično, još uvijek nema jasnu definiciju) moj račun BLOKIRANIM u ...banci gdje primam JEDINA mjesečna primanja na nepuno radno vrijeme od oko 1.950,oo kuna

Osobno, unatoč mojim intervencijama, još uvijek niti ne znam kako se ta 'privremena' mjera zove, jer u OTP banci dobijam jednu informaciju i naziv, na Sudu, drugi,od odvjetnika OTP banke treći, u mojoj banci četvrti...Po tome je jasno da nikakvog pismenog rješenja, obavijesti za mene nije ni bilo.

Sve moje intervencije, odlasci, dopisi, razgovori s Općinskim sudom...., OTP bankom nisu urodili baš ničim. Evo, danas ima m 23 kune u džepu....I to je kraj.

'Štoviše', rekao sam suradniku iz Pučkog pravobraniteljstva, 'NISU ME OBAVIJESTILI NITI JEDNIM DOPISOM, RJEŠENJEM O OVRSI (na koju imam pravo žalbe), NITI IMAJU BILO KOJI PISMENI DOKUMENT PREMA MENI KOJI JE MENI TREBAO BITI DOSTAVLJEN OBZIROM NA KRONOLOGIJU DOGADJANJA, što je uz njihov čin izazivanja ugroze mog zdravlja i smrti ((kako drugačije objasnikti da me 84 dana drže bez kune), predstavlja najtežu povrjedu ljudskih, ustavnih i zakonskih prava u odnosu na činjenicu da su me, još jednom ponavljam, OSTAVILI, U TRENUTKU PISANJA OVOG POSTA, 84 DANA BEZ JEDINIH IZVORA PRIHODA, BEZ KUNE ZA HRANU, STANOVANJE, GRIJANJE...'

'Od otprilike travnja, svibnja 2006. uzimali su mi trećinu plaće, meni kao drugom jamcu, uz sudužnika, Korisniku kredita, s kojim, uzgred, OTP banka kao jedinim Korisnikom kredita nije ni kontaktirala gotovo četiri godine, usprkos mojim alarmantnim i blagovremenim dopisima. To je važno jer sam gotovo 16 mjeseci bio bez zaposlenja (10.2002-4.2004), a otad obavljam isključivo poslove na odredjeno vrijeme jer drugi ne mogu dobiti, usprkos mom briljantnom CV-u (u okvirima u nastalim uvjetima od 192. godine dozvoljene ostvarivosti) i potencijalu.'

'Od 30. 10.2006, bez obavijesti blokirali su mi račun, pričinivši trenutačnu štetu kad sam otkrio (u TUŽBI SU NAVEDENE OKOLNOSTI), te me otad drže bez kune, bez obavijesti, drsko, bezobrazno, divljački, što su im političari u RH (nipošto ne i hrvatski političari, kojima je interes Hrvata i Hrvatske na jedinom, ne samo prvom mjestu, jer takvih više uglavnom nema u Saboru ili Vladi) dozvoljavaju.'


Suradnik je unatoč činjenici da se PB time ne bavi, no radi moga dobra, saslušao kronologiju slučaja i krajnje ljubazno rekao 'kako se na PB javljaju brojni jamci koje su prevarili korisnici kredita', ali da protiv banaka nema izlaza jer da sam ja 'potpisao kod bilježnika da kao jamac ustupam svoju plaću itd. banci ukoliko korisnik kredita ne vraća kredit'.

I tu je kvaka. Ovjerio sam kod bilježnike, doduše krivo informiran o svrsi kredita i operativnoad hoc (alii to sad nije predmet rasprave), da ću OTP banci davati trećinu primanja, a ljudska prava i ustav jamče nepovredivost minimalnog iznsoa potrebnog za život u odnosu na prosječnu plaću (oko 1/4 prosječne plaće što bi sada iznosilo oko 1.150,oo kuna - makar je i to kriminalno uvredljiv iznos tzv. minimalnih potreba). Naravno, iznosi su po standardu EU regulative dramtično veći, ali sad ne ću o tome.

Obzirom da me nitko iz OTP banke nije obavijestio o prekidu kredita zbog neplaćanja i tome slično,a prije toga sam uredno izdvajao trećinu mojih primanja do trenutka početak moje nezaposlenosti od početka rujna 200 do ponovnog zapošljavanja na odredjeno vrijeme oko 6. listopada 2006 (k tome, nepuno radno vrijeme), te da ne postoji rješenje o ovrsi ili nije mi predato, OTP banka je teško formalno zgriješila, da sad ne spominjemo sadržaj ukupnog spora.

Kad god nekome iz suda ili institucija spomenem banku, svi se pobožno smrznu, funkcionalni nepismeni,poput pećinskih ljudi uguranih u zagrebački beton, kao banke su negdje tamo više, iznad društva, one kao imaju novac, umjesto da se svi spoznamo činjenicu da su banke u Hrvatskoj parazitski financijski posrednici i pravi (n)ovčari koji u svome radu, osim rijetkih izuzetaka, upotrebljavaju zastarjela univerzalna rješenja umjesto suvremenih, te informatičkom i kreativnom ekonomskom dobu prikladnih klijentelnih rješenja u odnosu s komitentom, postupanjem u rizičnim situacijam itd.!

To sam rekao suradniku PB-a da su već samim tim povredjena moja ljudska i gradjanska prava, jer se tretiram kao zadnje smeće u odnosu na 'uzvišene banke', od kojih su mnoge nastale na načine koje sam svojedobno u medijima opisao.

Gospodin mi je rekao da je najbolje da angažiram odvjetnika koji će svojim nastupom, obzirom na okolnosti, pravno 'zastrašiti banku', ako uopće 'izlaza ima'.

Izlaz će biti kada krdo odvjetnika iz Pule i referenata/menadžera iz OTP banke, koji su valjda još uvijek slomljeni intelektualnim radom oko obrade kredita ANTI POCRNJI, 84 i više dana ne budu ništa jeli, spavali na minius tri stupnja, i simulacijom mojih postojećih obveza budu trošili snagu.

Možda dokažu da su u pravu.

Jedva čekam početak ročišta, a valjda ću u medjuvremenu dobiti i besplatnu pravnu pomoć koja je u Hrvatskoj ukinuta prije 15 godina, osim četnicima i sličnim izbjeglicama (putem udruga,koje još financiraju ljudska prava homoseksualca i tzv. manjina)...Ukinuta je radnicima i ratnicima od od vremena privatizacije i pljačke, veleizdaje koju je hrvatsko pravosudje naposljetku legaliziralo.


- 12:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #