Dragi.

ponedjeljak, 23.03.2009.

"Zapitah se, dakle, jesam li koka?"

Započela bih mišlju: "Uglavnom ne volim shopping", skratila misao rječju ne-volim-shopping,
nadovezala se djelom: upravo pišem da ne volim shopping i završila propustom, dakle, shoppinga.
Ali, eto, dogodi se da mi, recimo, trebaju tenisice. Ništa posebno, kažem ja. Crne. Bez dodatnih gluposti.

XXX
Kupila sam, dakle, tenisice. Puma. Crne. Cirkoni. Lijepe, uglavnom. Kad ono, u školi iste takve ima jedna Koka. Hm, zapitah se za svoj ukus...
I spomenimo današnjii dan kad je u školi Kokina BFF frendica Koka došla u novim tenisicama. Nike. Crne. Onakve kakve sam htjela kupiti umjesto Puminih, ali nije bilo mog broja. Zapitah se za svoj ukus...

I, još bitnije, zapitah se: JESAM LI I JA (ajme majko!!) KOKA!?!


I moja pjesma nova najnovija:

'Koka na treću'

Kladim se u pet
Oraščića
K'o
Acht

Krastavčića
O moja
Kravica danas luta.
A

Kuda ide
Ona ne zna
Kad je jako ćorav
A
(točka)

XXX
Nije život livada, kažem ja.

- 22:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #