Dragi.

petak, 13.02.2009.

"Seri, seri golube moj bijeli. Ptico usrana. A meni treba sova."

Sve mi se čini da neću ići u školu sljedeća dva tjedna plus što sam propustila tjedan koji je skoro iza nas. Hm...
Što se dogodilo? Bilo je, dakle, divno "utorkovo" jutro kada sam se probudila u 6 sati jer je moj nestašni napaljeni pas cvilio gotovo cijelu noć u čežnji za pičkom(kuja iz zgrade se tjera). Tada sam se istuširala plus oprala kosu, posušila je i u 7 sam ga išla napokon prošetati. Očito sam prerano ustala jer sam, nesvjesno penjući se po stepenicama, u jednom trenutku pala i sprijeda nabila nožni prst... ili sam ga prvo nabila pa sam onda pala..?

Nebitno. Bitno je da trenutno imam gips na stopalu i ne mogu se baš previše kretati,a Doktori u K(hm)laićevoj nisu mi previše pomogli jer je, od 4 Stručne Osobe, samo jedna zaključila da mi je prst zapravo napuknut! I da spomenem Mesara(?) koji mi je zamatao to nesretno stopalo koji mi se još počeo rugati kad sam mu spomenula da me previše boli..?! A analiza Rtg snimke? Na svim uputnicama i povijesti bolesti piše da mi je ozlijeđen drugi prst, a na nalazu i analizi piše: palac. Tako se dogodilo da je nalaz i mišljenje Specijalistice radiologije da nema napuknuća na palcu... Mrak. Očito "specijalistica" nije primjetila kako kosti u prstu nedaleko od spomenutog palca stoje jedna na drugoj, kako prepostavljam ne bi trebale stajati...

Eto, zato se uglavno živciram doma i nemam zapravo što raditi iako bih mogla početi nadoknađivati propušteni tjedan... ali nekako mi se ne da, jer ako ne radim ono što želim ili volim raditi, ne mogu raditi ni ono što ne želim i/ili ne volim. Strašno. Ne razumijem trenutnu fazu. Zar sam tužna? Razočarana? Ljuta možda? Nešto negativno očito je, samo moram otkriti što, a s obzirom na to da sam ja ta koja uvijek ima odgovore i rješenja, uspjet ću izmanipulirati svoja raspoloženja i sve svoje ličnosti te napokon nastaviti dalje.

Danas sam se pojebala s dečkom. Nisam svršila. Žao mi je. Prošli put jesam. Više puta. Hm, valjda je stvar u raspoloženju. Ne znam. Sutra valjda idemo nekamo. Ili preksutra. Preksutra nam je godina i mjesec dana. Divno. Najduža veza do sad. Opet imam upalu mokraćnih puteva.

Koka Simona na prvoj gaži otvarala usta uz playback. Sranje.

- 21:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #