< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

---Me, Myself & I---

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eh...evo...to sam ja...
Pravo ime mi je tea...al me skoro niko ne zove tak..zovu me žiža...
Živim u zagrebu na najboljem kvartu knežiji...
Idem u Oš matije gupca...još malo pa 8.c...
Imam 13, 5 godina...na ovaj sam svijet ispala 8.12.1993...
Purgerica sam...(plava krv)...navijam naravno za dinamo...
Slušam...sve osim rocka i metala...al najviše hip hop, rap(i strano i domaće)..i tack to...
Volim...ahh...puno toga...svoju ekipu, more, svoj kvart, svoju ludu familiju, grlit se naughty, svoj mobitel itd...
Ne volim(mrzim)...kad neko nema svoj stav i kopira druge...to fkt nemogu podnjet, kad se neko boji reć kaj misli, kad si neko umisli da je faca....
Uglavnom sam vesela osoba, uvijek za zajebanciju, i tack...

Molim vas da mi se na blogu ne ostavljaju nikakvi lanci sreće jer takav komentar uopće ne čitam... niti oni komentari tipa svako slovo ili riječ u jedan komentar i takva sranja...

Boys...heh...već duže vrijeme slobodna...a jbg..nemam sreće...znate onu "tko nema sreće u kartama ima u ljubavi"...eh...ja zato imam sreće u kartama...







-->friends 4ever

best frendice...anja, gora, iris... seke moje kojima mogu sve reći i znam da će to ostat između nas...
od best frendova...bi mogla izdvojit miljana...super dečko...nema šta
i još frendovi i frendice koji su isto fkt predobri...nessa, veros, iva, ile, nola, mia, vukšić, biška, rudi...i ekipa s mora...




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


MARIHUANA

M ožda je prošao život cijeli
od onoga dana kada smo se sreli
kad ugledah te oči plave
i kosu boje košene trave

A pomislih na tebe i lijepa je ona
i ne čuh zvuk onoga zvona
što smrt zove polako

R uku mi pruža,kao da pita!
«voliš li rijeku,olja i žita?»
Ispružih ruku ruci što drhti
Ispružih ruku vapaju smrti.

I tada saznah suviše:stojim
pred onim što živi u snovima mojim,
blijeda i ispunjena provodi noći i dane
u dimu marihuane.

H tio sam ljubavlju otjerati drogu
jer što je ona skrivila Bogu.
Zvala je zvijezde i nebo da joj sude.
Htjela je da voli i voljena bude.

U zalud bijahu sve molbe moje
umrijet će oči plave boje.
Preklinjem dolazak onoga dana
i zlo što donosi marihuana.

A na djevojka plave kose
ime što ga tisuće mladih djevojaka nose
koje će isto jednoga dana završiti
tamo gdje i Ana

N a grobu njenom zaplakat ću prvi
i ispisat riječi kapljama krvi:
«umrla je u svitanju jednoga dana
bila je lijepa i zvala se Ana»

A znala je da narkomani dugo ne žive
i da se kratko snovima dive,
voljela je bosti svoje vene,
voljela je mnoge a možda i mene!




-->dinamo u srcu 4ever

I naprijed plavi, pjesma se ori,
bodri vas cijeli stadion,
tisuće srca,
sad za vas kuca,
jer Dinamo je šampion!
Ale ale, ale ale, ale ale!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon Purgera vlada,
ja bit ću sa tobom i u nebo kad uđem,
ja Dinamo volim jer on mi je suđen!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Znaj da te volim Dinamo ja,
jer ti si ponos Hrvatskog
naroda,
i neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo
i opet će se naše pjesme
pjevati,
i opet će se naše baklje paliti,
i neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Srce moje ko vatra gori
diše za Dinamo i ludo ga voli!
Znaš li zašto Bog Dinamo stvori?
On je nada da Splićane boli!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Išli smo sa tobom
svaki put daleko,
tražili smo pobijede,
nije važno kako,
dali ste nam pobijede,
dali ste nam snove,
igraj igraj Dinamo
Purgeri te vole,
igraj igraj Dinamo,
za pobijede nove!!!

utorak, 30.01.2007.

Nek mi krepa krava, susedu bu ju dve!!!

Evo i mene nakon nekih tjedan dana. Da vam napišem kaj se sve u mom životu izdogađalo ovaj tjedan. U petak je ile slavila rođendan. Bilo je super. A u subotu je veros slavila, bilo je isto super al sam ja morala ić oko osam jer sam morala ić kod bake, tam smo prespavali do nedelje. U nedelju smo svi gledali napeto tekmu i cijelo se vrijeme derali, na kraju smo ipak pobijedili, ovo je bila valjda prva neka malo napeta utakmica, partyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskaparty
I igro je duvnjak, weeeee, dečko je prezgodan.cerekcerekcerek I tak dok smo mi gledali tekmu jeli smo nekakve kolace s lisnatim kaj je moja mama napravila, bili su jako fini pa smo ih brzo pojeli, zapravo, moj buraz i moj stariji bratić su sve pojeli..... I onda smo se mi sjetili da bi baš jeli palaćinke, pa smo ja i moj bratić pekli palačinke, bilo je svega..... ludo pa živi, šta češ.....
Danas je četvrtfinale, igramo s francuskom, weeeee, ma dobit čemo ih. I to bi bilo sve za danas. Stavit ču vam neke slikice, to su slike neke robe iz neckermanna. pussa
i volim vas svecerekcerekcerek

Ove hlaće su mi presuper....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to je to, pussa hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

rukomet 4ever



| Komentari (7) | Print | # |

ponedjeljak, 22.01.2007.

EvO mE!!! Tu $@M!!! Jo$ Uv!JeK žIva & ZdRAV@!!!!

Vrijeme je da i ja napišem novi post nakon nekih tjedan dana. Živa sam i zdrava (cerekcerekcerek) Neznam kad ću napisat poslije ovog post jer jednostavno, ipak, ŠKOLA!!!! Drugo je polugodište poćelo, a ja još uvijek nisam svjesna toga, moram se naterat da učim, ak želim u gimnaziju ili ekonomsku(bangbangbangbang). A nemam nit neke volje, nemam ovih par dana fakat volje za nikaj, pa ni za blog, a ni za životom!!! Sm ljenčarim i spavala bi!!!Jučer sam gledala tekmu Hrvatska- koreja, kako smo ih dobili, 41:23- mene bi bilo sram!!!headbangheadbangheadbang. U školi sve po starom, u petak sam bila dežurna, weee, bilo je super!!! Itak vam je u mom dosadnom životu, kaj če te, znam da je post dosadan al nemrem si pomoć!!! Ajde neda mi se više pisat, pa idem ja pisat zadaću, malo pogledat knjigu, pa gledat zabranjenu i naravno tekmu hrvatska- rusija, nadam se da će naši pobijedit, gladajte i navijajtepartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatska hehhe, ajde bok i dem ja
pusa i čujemo se
voljim vas sve!!!!!



| Komentari (16) | Print | # |

utorak, 16.01.2007.

5 stvari koje niste znali o meni(mozda neki i jeste)

Evo i do mene je stigla stafeta zahvaljujuči Katarini- mojoj daljnjoj rođakinji
U toj stafeti moram napisat pet stvari o sebi i pet web aplikacija koje su mi promjenile zivot!!!

1. Vrlo sam živčana osoba, jako me lako iznervirat a kad sam iznervirana plačem! heh
2. Kad se zaljubim ponašam se skroz normalno, pa me je malo teze skuzit kad sam zaljubljena
3. Imam jako malo samopouzdanja pa se puno puta bojim nekaj reč pa to prešutim
4. Jako me zanimaju teme o duhovima, vješticama i tim stvarima iako u neke priće ne vjerujem
5. Odrasla sam u muškom drustvu, uz svoje bratiće i rođake, pa zato cesto imam neke muške ideje i tak...(imam samo jednu rođakinju, a to je katarina, koju sam upoznala tek prije 2 godine)

border="0"



3 Web aplikacije koje su mi promjenile život(na neki način)
(trebala bi ih stavit pet al neznam kaj da još stavim
1. Blog-Jako mi je drago kaj sam si otvorila blog, jako volim citati tude blogove a najvise pisati i uređivati svoj
2. Net. hr- tamo citam novosti i zanimljivosti... a tu je i mail uz kojeg se svakodnevno smijem svakakvim salama koje su mi poslali frendovi
3. youtube- tam uglavnom gledm spotove i trazim neke hip hop koreografije da vidim kaj bi mi u skoli mogli ubacit u nasu koreografiju

Blogovi kojima predajem štafetu(ako se nekom od navedenih to neda, ne mora, naravno)

1. Mia
2. Anja
3. Iris
4. Prpa
5. Ile



| Komentari (10) | Print | # |

ponedjeljak, 08.01.2007.

Slagalica strave 3 & pume ala plac!!!! Daj se pokopaj!!!! Ludo pa zivi, sta ces!!!!

Heheeh, ludi naslov!!! Jucer smo tea, prpa, iris i ja isli gledat slagalicu strave 3(u cinestar). Neznam fakat kaj da napisem o filmu jer je film uzasan ali je zabavan. Mislim tea i ja nismo gledale pola filma zato kaj je bilo odvratno. Mislim kaj vama nije odvratno gledat kak zena covjeku pili glavu, da bi mu maknula dio lubanje da ima vise mjesta za mozak(tak je meni to iris objasnila), fujkiiii!!! I onda jos kak je neki covjek imo zarobljenu nogu, pa si je cijelu nogu strgo, ajme odvratno(to nisam gledala al sam vidla kak je stopalo odvojeno od noge)hehehe. E da i jos su nekom covjeku sa nekakvom spravom okretali glavu, fuuuuuj!!! Ja sam na pol filma htjela otic van kak su otisli jedni pored nas!!! Osim kaj je film u par scena odvratan zabavan je , a kaj ces!!! Tak da smo mi odlucili da cemo ic gledat cetvorku kad dode!!! Pa mislim to moras bit umno poremecen da smislis takav scenarij!!!!!!heheh!!!! Poslije smo isli u McDonalds, i jeli sladoled!!! I tam je bila neka baba koja je tam gledala u strop i nekaj pricala, mi smo se trgali od smjeha!!! I kad smo pojeli sladoled tea i ja smo si jos isle kupit shake od kojeg nam je uvijek zlo, mislim to sam mi mozemo!!! I onda se onaj prodavac tam svadio s onima zato kaj nisu stavili shake, tam u ono!!!! Jooooj!!! Ludo pa zivi!!!! I onda smo mi krenuli doma, a tam su u tramvaju bile neke dvije fancy cure(bar si one tak umisljaju) I pocele se one nekaj smijat, a smiju se gore neg ja, heheh!!! I tak ja sjedim i imala sam pumice(sad cete si vi mislit zakaj ja to pisem)al u malo podrapane, a kaze ova je(a)dna-PUME ALA PLAC!!!!DAJ CURO POKOPAJ SE!!!!!!!!! I kak smo mi sjedile jedna iza druge, ispred mene je bila tea, a iza prpa i iris. I tak se te koze smiju i kaze jedna, joj vidi ove dvije u sredini(mislila je na mene i prpu), a kaze ova druga, jedna ala plac a druga nike. Koja glupaca, prpa uopce nije imala nike tenisice, a ona je imala takve iste samo nike, joooooj. Ovo nije ludo pa zivi neg glupo pa zivi!!! Evo to bi bilo sve, pusa i komentirajte!!!!



| Komentari (40) | Print | # |

četvrtak, 04.01.2007.

wR!jeMe !$ foR now! po$T

Evo, vrijeme je da i ja napisem novi post! Kak ste mi ljudi, kak je bilo na novoj, jeste vidli nas vatromet? hehehe!!! Ja se po cijele dane sam dosadujem, nisam vec tjedan dana isla spavat prije 2, il tri ujutro a budim se oko dva il tri. Nadam se da vi koji ste na skijanju il negdje da se zabavljate. Jucer smo tea, prpa i ja isle u city centar al nismo nikaj nasle pa smo otisle do grada. Tam je bilo ono izvlacenje nekih brojeva za skijanje koje je bilo danas, o tom cu napisat malo poslije!!! I tak smo mi dosle oko sest na trg i bile smo gladne pa smo otisle u Mcdonalds(il kak se to vec pise, nemojte zamjerit)! I onda kad smo se najeli vidli smo da se tam djele nekakvi baloni, napunjeni helijem, pa smo malo gutale helij, heheh!!! I poslije smo se mi tam nekaj zabavljali i trcali po cijelom trgu ko neki ludjaci!!! I mi tak tam stojimo, a dodje meni neki decko- oprosti jesi ti matea!? I ja se okrenem a on kaze-a ne, oprosti!! Ja sam se pocela smijat ko luda. Danas smo htijeli ic opet na trg al onda niko nije mogo pa nismo!!!
Danas je bilo ono skijanje na sljemenu, i to sam gledala! Ana jelusic je fkt dobra, u prvoj voznji je bila treca a na kraju druga!!! Bas mi je drago. U drugoj voznji je vozila 28. a poslije nje jos anja paerson i shild. I dok je ana odvozila bila je prva, ja sam mislila da ce na kraju bit treca, al onda je vozila anja i opala je, heheeh!!!! I shild je bila prva tak da je ana na kraju druga. Prvo postolje je to u njenom skijanju. Ponosim se njom, haahahaha!!! Janica jue rekla da je ovo skijanje bilo uzasno i da se to nemoze nazvat skijanjem, nije ona mislila to na anu neg na druge, al nemam poima zakaj je to rekla!! Evo vam sad malo slikica!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana dok je skijala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je ana kad je odskijala, vidi joj se na licu kak je bila sretna
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marlies shild(il kak se vec pise njeno ime)-pobjednica snjezne kraljice 2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jelusic, Shild, Zahrobska


Evo to je to, ima puno slika, nadam se da vam se svidaju!!!
Pusa svima i cujemo se, komentirajte!!!



| Komentari (11) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>