Free Web Counter
Free Hit Counter japanska_buba - Blog.hr

japanska_buba

srijeda, 19.10.2005.

vrijeme je za novi post.

kisem smrcam kasljem temperatura me grije- potpuna zdrastvena katastrofa.

pita rus kako ljubav? - e pa nikako. nema je. nisam zaljubljena. to mi se prvi put u zivotu dogodilo. zaljubljena sam , bila, konstantno o d vrtica. hehe rano sam pocela.al sad -nikog na vidiku.

malo sam obnovila listu ljudi kojih citam redovito..
a svi koji su tu jako su zanimljivi pa- otvorite ih, procitajte, komentirajte.. ili se neobazirite na ovo sto pisem, al onda vi gubite.

e da, zaboravih skoro, htjela sam vas pitat - sto slusate u zadnje vrijeme ?
meni se nekako cini da sve vise i vise narodnjaka u nasoj drzavi ima.
jel netko cuo za klub u kojem svira folk a da je propao? -ja nisam.

pusu vam nedam da se ne razbolite.
pa pa

- 21:41 - Komentari (24) - Isprintaj - #