Free Web Counter
Free Hit Counter D & P - japanska_buba - Blog.hr

japanska_buba

srijeda, 21.09.2005.

D & P

odlucila sam ovaj post posvetit svojim 2 frendIcama.

D. i ja idemo u isti razred od 3. osnovne. da da.. jos od vremena kad sam i ja imala sve 5... ja imala a ona jos ima :)) i to kakve petice. najbolje. ne one ruzne umjetne nastrebane. nego cura stvarno sve kuzi. pamti dok kazes sex. svi predmeti joj idu. a jos sto je najbolje profesionalno se bavi sportom. i drustveni je tip- ne sjedi doma subotom nad knjigom. i prava je prijateljica- meni ljenoj je miljun puta pomogla. sjedile smo prva 2 razreda gimnazije u istoj klupi.

al da, zasto ovo sve pisem-ona ce najvjerovatnije na fax u ameriku :))
i ja joj zelim svu srecu tamo ( zazelila bi i pameti ali joj stvarno ne treba).

primjer kako se red rad trud i disciplina isplate :)) e pa bravo d. ! ja ti se divim !

2. prijateljica o kojoj zelim pisati je moja pucka.
upoznale smo se, kak ona kaze, po malo je rec cudnim okolnostima. prvo se nismo smpatizirale ona je meni poslala porukicu zajebancije a ja joj odgovorila ocito dovoljno dobro da mi danas bude najbolja prijateljica. mozda zato sto smo u tom periodu zivota obje imale to nesto sto nitko drugi nema a mozda nismo bile toliko shvacene od strane drugih? ... neznam..

sretna sam sto imam takvu osobu. ja sam negdje u oblacima, ona je na zemlji. bas zato me i ne shvaca uvijek u mojim razmisljanjima i postupcima ali uvijek je tu da pomogne, da savjet, kaze kako bi ona i sta bi ona da je u toj situaciji.

mali miljun puta su upravo njene rijeci odlucile o nekom mom postupku-i nikad nisam zazalila sto je tako. jer moja pucka ipak zna najbolje :))

a zasto ovo pisem? zato sto mi fali jer ju uopce ne vidim jer je zagrijala stolicu na faxu da polozi taj jedan sugavi ispit. E PA JA SAM SIGURNA DA CES USPJET :))

svi ti drzimo fige :)) jel tako ?

eto.. malo se ja raspisala.. idem gledat mucke sada...
pozdraf svima, uzivajte vi dalmatinci u jos uvijek toplom vremenu a vi kontinentalci- upalite grijanje!

pusa

- 22:09 - Komentari (16) - Isprintaj - #