stillhoping

23.09.2007., nedjelja

KAD OSTARIM


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

fin nacin da se ostari.....


....ali,ukoliko se ne desi nesto i ne odselim se na Kubu,ukoliko propustim staracko ludovanje i predavanje porocima pod stare dane,staricu ovde....sto mogu bolje,...
jer....

kad ostarim...

...nosicu ruzicaste haljine i niske bisera....imacu stap sa srebrnom drskom,skup i lep.....karmin na usnama,srebrnu pundju.

kad ostarim...za mojim trpezarijskim stolom subotom ce se igrati remi s preostalim zivim prijateljima,pusicu cigare ,picu martini...psovacu,ali to ide uz karte....i niko nece zameriti....
s prijateljicama cu ponekad da odem na kolace,u najskuplji restoran u gradu....vadicemo iz koznih torbica slike svoje dece i dece nase dece i veselim glasom govoriti o njima,nezno ih olajavati izmedju dva zalogaja krempite.....
imacu vremena za pozorisne premijere,za knjige koje nisam stigla da procitam...mozda cu poceti da se bavim fotografijom amozda i pecanjem,videcemo jos....jer,bogzna sta cu sve voleti kad ostarim!
kad ostarim...moj sin ce ziveti negde drugde,mozda daleko,bas daleko....i zvace me subotom a ja necu dosadjivati ni postavljati neumesna pitanja....sve sto je trebalo da mu kazem vec je cuo u detinjstvu...zvace onako,da me cuje,ne iz duznosti,ne sa strepnjom il` dosadom...
na stocicu kraj kreveta stajace slika moje ljubavi jedine u srebrnom ramu,a ja cu voleti istim zarom,ni za dlaku manje,te mirne,mrtve oci....
a kad izlazim napolje,s karminom na usnama i srebrnim stapom u ruci ,ja cu zvizdukati neku pesmu gegajuci se niz stepenice...i pusticu da se stap nehajno vuce za mnom....stacu zatim:pogledacu nebo i boje i ljude,i necu misliti kako je nepravedno to sto sam stara,sto kuk ne sluzi najbolje...
kad ostarim....kad ostarim volecu i dalje Peru Zupca ,Miku Antica i mnoge druge....i..."sve smrti me ubiti nece"....
kad ostarim...necu biti nadzak-baba kakva sad umem da budem
kad ostarim...
....staricu lepo,bezbrizno...bez straha.....

u medjuvremenu

Aorist


Ti svakako razumes:
sve je,
sve je,
sve je gotovo.

Uplaseno sam pijan.
I prazan.
I sam.

Ponekad netko naidje
da me zabrinuto voli i pazi,
neko kome prepričavam sve tvoje putokaze
do mog usijanog temena.

Nikome nemoj reci,
ali ja,
ja koji najmanje znam o sreci,
hteo bih malo nespretne srece
tom nekom drugom da dam.

I dok umire drvece i vetar po liscu gazi,
hteo bih da mu bude dobro,
sasvim dobro,
u ime aorista moje ljubavi
i davnoproslog vremena.



Mika Antić


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
- 20:29 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2009 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (24)
Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

u nekoliko reci