aleluja ja napisah post

E pa bok peoples..............eto i ja napokon odlucih napisat post.........ajde sad napokon imam malo vremena jer dobih gripu i onda sam sad lijepo cijeli dan doma i lezim na kaucu...........ajd dobro nije ni tak lose to kaj sam bolesna jer nemoram ic u skolu al onda me sad tu stalno boli glava i tak..........al barem nema skole....hehe..........ionak nemam blage kaj da vise napisem jer sta ono vec 4 dana lezim doma................ajd samo se nadam da cu ozdravit do subote jer bih trebala ic na skijanje i tak taman sam si kupila novi snowboard....potrosila hrpu para pa bi onda bar bio red da mi prode ta fucking gripa.........e pa sad moram ic pa se vidimo.........pozzzz


P.s Petra zakaj se tebi nemogu otvorit komentari na blogu??


19.02.2007. | 19:50 | 7Open your eyes and tell me what do you see | Blood trail on your paper | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Screams of death on/off


Opis bloga

E pa ja sam malo nakon sto godina tocnije dvije god odlucila malo promijenit boxeve
jer pol ovog kaj tu pise vise ni ne vrijedi pogotovo po pitanju glazbe
pa onda...sta da velim
Slusam Ramonse,Misfitse,Clash,Aerosmith,
Black Sabbath,
Cruachan,Eluveitie,Ensiferum,Korpiklaani,Led Zeppeline,Doorse,
Azru,Bauhaus,Sisters of mercy,nes malo AC/DC,Turisas,Judas priest nes malo,
Sex Pistolse,The Damned,The Cramps,Danzig.....i tako dalje i tako dalje


Pa sta da jos velim

zovem se:nije za javnost
godine:isto nisu
grad:Rijeka
volim:svasta,glazbu
nevolim,svasta,losu glazbu




Ak vas zanima kolko je sati...














Ako si jako znatiželjna osoba klikni ovdje














CURRENT MOON






Par genijalnih spotova












Linkovi

blogovi ljudova koje znam:

P3tr@
Mancic
Elena
Hrvoje
Monica



Blog.hr

cool blogovi za posjetit
ja3.blog.hr
arthropoda.blog.hr
smantarela.blog.hr
1greenday1.blog.hr
Ghotic666.blog hr
Spektra.blog.hr
Mygothworld.blog.hr
6bleeding6heart6.blog.hr
Redsmile.blog.hr




Kule.blog.hr
Moljec.blog.hr
Inperfectharmony.blog.hr
Kimigirls.blog.hr

Ti si

Free Web Counter

Free Web


na mom blogu


Ja ću umrijeti u 78. Kad ćeš ti? Klikni ovdje da saznaš!





GGloomy
OOrganic
TTemperamental
HHot

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


hoće li netko više posjetit moj blog

Inače ovo mi je 3. blog jer uijek nešto sj.... pa ga moram brisat.
A inace vam ja lijepo imam 18 blogova...al necu vam ni jedan drugi rec...hehe
Dođe mi da sebangbangbang
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo


ppppoooozzzzzzzz








Ime:nije bitno

slušam:Green Day,Lorde,Bullet for my Valentine,Nightwish,Rammstein,HIM,The Rasmus,Kiss,Slayer,bauhaus...I još dosta toga al uglavnom punk,rock ili metal

MOje mišljenje o: školi-sve najgore
frendovima-ma super su oni

starcima-ma ok su oni al ne bi škodilo da dobivam đeparac malo češće(jer ja sam pre lijena da nađem ljetni posao)

Tokio hotelu i US5-gay curice

Ramonsi,Misfits-najbolji bend na svijetu

kompjutorskim virusima-jučer su mi jedan poslali i valjda mi ih dođe 5 u mjesec dana.MIslim šta sam im ja skrivila da mi moraju uništit program pa da ja sve moram opet skidat s internetaburninmad








HELENA
Long ago
Just like the hearse you die to get in again
We are...
So far from you

Burning on, just like the match you strike to incinerate
The lives
Of everyone you knew
And what's the worst you take? (worst you take)
From every heart you break (heart you break)
And like a blade you stain (blade you stain)
Well, I've been holding on tonight

[chorus]
What's the worst that I can say?
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight

Came a time
When every star fall brought you to tears again
We are,
The very hurt you sold
And what's the worst you take? (worst you take)
From every heart you break (heart you break)
And like a blade you stain (blade you stain)
Well, I've been holding on tonight

[chorus]
What's the worst that I can say?
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight

Well if you carry on this way
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight

Can you hear me?
Are you near me?
Can we pretend to leave and then
Meet again
When both our cars collide

[chorus]
What's the worst that I can say?
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight

Well if you carry on this way
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight ...




INFRA-RED
One last thing before I shuffle off the planet,
I will be the one to make you crawl
So I came down to wish you an unhappy birthday

Someone call the ambulance
There’s going to be an accident
I’m coming up on infra red
There is no running that can hide you
Cos I can see in the dark
I’m coming up on infra red
Forget your running I will find you

One more thing before we start the final face-off
I will be the one to watch you fall
So I came down to crash and burn
Your beggars banquet

Someone call the ambulance
There’s going to be an accident
I’m coming up on infra red
There is no running that can hide you
Cos I can see in the dark
I’m coming up on infra red
Forget your running I will find you
(Find you)

#Mumbling#

Someone call the ambulance
There’s going to be an accident
I’m coming up on infra red
There is no running that can hide you
Cos I can see in the dark

I’m coming up on infra red
Forget your running I will find you
Cos I can see in the dark

I’m coming up on infra red
There is no running that can hide you
Cos I can see in the dark
I’m coming up on infra red
Forget your running I will find you
I’ll find you
I’ll find you


Engel, by Rammstein
June 19th, 2006
Deutsch

Wer zu Lebzeit gut auf Erden
wird nach dem Tod ein Engel werden
den Blick gen Himmel fragst du dann
warum man sie nicht sehen kannErst wenn die Wolken schlafengehn
kann man uns am Himmel sehn
wir haben Angst und sind allein

Gott weiss ich will kein Engel sein

Sie leben hinterm Sonnenschein
getrennt von uns unendlich weit
sie mussen sich an Sterne krallen (ganz fest)
damit sie nicht vom Himmel fallen

Erst wenn die Wolken schlafengehn
kann man uns am Himmel sehn
wir haben Angst und sind allein

Gott weiss ich will kein Engel sein

Erst wenn die Wolken schlafengehn
kann man uns am Himmel sehn
wir haben Angst und sind allein

Gott weiss ich will kein Engel sein
English

Live in virtue, no desire
In the grave an angel's choir
You look to heaven and wonder why
No one can see them in the skyJust as the clouds have gone to sleep
Angels can be seen in heaven's keep
Alone in fear they question why
Goddamn not an angel when I die

Angels live, they never die
Apart from us, behind the sky
They're fading souls who've turned to ice
So ashen white in paradise

Just as the clouds have gone to sleep
Angels can be seen in heaven's keep
Alone in fear they question why
Goddamn not an angel when I die

Goddamn an angel when I die
Heaven must be hell in the sky


This entry was posted on Monday, June 19th, 2006 at 6:32 pm and is filed under Rammstein.

No Responses to “Engel, by Rammstein”
Rob Says:

June 27th, 2006 at 8:19 am
Actually that isn’t the literal English translation, it is:

Who in their lifetime is good on Earth
will become an angel after death
you look to the sky and ask
why can’t you see them

Only once the clouds have gone to sleep
can you see us in the sky
we are afraid and alone

God knows I don’t want to be an angel

They live behind the sunshine
separated from us, infinitely far
they must cling to the stars (very tightly)
so they don’t fall from the sky

Only once the clouds have gone to sleep
can you see us in the sky
we are afraid and alone

God knows I don’t want to be an angel

Only once the clouds have gone to sleep
can you see us in the sky
we are afraid and alone

God knows I don’t want to be an angel