Stevannn

02.05.2007., srijeda

1. Maj

Eto narode posto svi zelite da nesto novo napisem odlucio sam to danas uciniti. Jucer je bio taj jeb... 1. maj. Nas nekoliko smo se organizirali da odemo na stan od moga djeda, jer nam je bajta vec dodijala a stan je bio dovoljno udaljen od sela i u prirodi smo bili. Uglavnom je bilo pica i rostilj kao i kod svih ostalih sto su slavili. Tamo smo stigli sa traktorom i punom prikolicom svakakvih sranja. Svakih malo smo se isli malo provozati traktorom, a je tako doslo do male nezgode. Ja sam vozio, a ostali su bili gore na kabini sa gajbom piva i tako je doslo do drndanja i pali su dolje zajedno sa gajbom, ali sreca nije bilo puno razbijenih boca. I nakon te opake voznje sam ja osobno imao gorucu nezgodu. Slucajno sam prilikom paljenja vatre imao problem sa dodavanjem benzina, pa mi se prvo zapalio kanister i onda sam onako ljut sto smo ostali bez goriva za agregat jos nogom lansiro kanister i tako me poprskalo po nogama i malo su mi noge izgorile, u biti na desnoj nemam vise niti jedne dlake. Malo sam tada popizdio i popakiro stvari i bjez kuci.
Ovo pisem iz skole i nemam nikakvih slika pri ruci, pa cu i njih objeviti ako stignem tokom ovog tjedna. Puno pozdrava svima
- 14:45 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga