Stevannn

03.03.2007., subota

Krvavi petak i subot

Najavio sam da se necu cesto pojavljivati, ali evo me opet. Koristim priliku kod Zube da napisem neki postic. Jucer mi cura dosla iz austrije na vikend. Kao i uvijek bio u skoli i iz skole doso kuci, spremio se i direkt kod nje, ipak se nismo vidjeli skoro dva mjeseca. Kad sam stao zazvoni mi mob. i Tunja zvao pa pricao sa njime minutu-dvije. U medu vremenu ona izasla i napade zena na mene koda me pozelila. Zavrsio razgovor i ja u kucu kod nje, ona bila sama. Jedno izvjesno vrijeme nisam mogao doci do zraka u njenoj sobi (nije ono sto mislite). Nedugo nakon toga otisli do Djakova, htjeli na kolace i na sladoled, ali se slasticarnica bila zatvorila, pa smo otisli do Tom Tom-a. Tamo kao i uvijek svirali tamburasi, neki nepoznati, ali dosta dobri. Zadrzali se oko sat vremena tamo i bjez nazad. Tada bilo oko ponoci, ali tko bi u to vrijeme isao kuci, jer cura mi ne dolazi svaki vikend, pa smo otisli u kucu srece. Ondje je bilo svega, a kao sto sam i predvidio nije bilo nikoga. Zabavljali smo se nekoliko sati pa sam joj rekao da bi mogli ici jer je danasnji dan jos krvaviji. Zubo mi javio da bi trebali mrviti kukuruz ujutro. Ona rece nema problema, jer se razumijemo dobro u svakom pogledu. Tako sam je odvezao kuci oko cetiri sata pred zoru, kao sto ima ona birtija u Brodu "Rastanak pred zoru". Odvezo je kuci, vratih se doma oko 4:30 sati i legoh odmah u krevet i tako vam ja spavah nekoliko sati. U rano jutro oko 11 sati doso zubo i probudi me, rece akcija i ja odmah ustade, u radnu odjecu i ozezi. Tako izmrvismo nekoliko meteri kukuruze i sada pijemo i tipkamo po internetu kao sto vidite. Sada bih zavrsio sa svojom pricom, jer mislim da je dosta za ovaj puta. Ostavite mi koji komentar i mozete ici sa moga bloga. Puno pozdrava svima!
- 13:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga