MySpace Layouts

MySpace Layouts

myspace

images for blogs

Free Web Counter
hit Counter

Vulkan

Ja jesam vulkan
Udaljen na moru, udaljen od svih.
I nosim ime, izgubljeno u davnini
Nevidljivim plaštem, prekrivenim.
I mirujem. Čekam.
Tisuće godina meni je malo...

I pitam sebe:
Ako sam biser bačen u blato
A tvrdim da dijete i glasnik sam Neba
Zašto kad Sunce meni je dano
Ja nit' mu svijetlim nit' mu se predam.
Ako sam rijeka planinska - brza i čista
Pa pritoke putem u sebe primam
Zašto ni tada, u punoj snazi
Ne stremim naprijed, već gledam iza.
Ako sam saga razbijena, o stijene i hridi
Iskra što jednom sjajila je
Zašto na obali dobro mi je
Kad sjeć' je valove poziv za dalje.
Već gordo k'o oro'
Nakon zova visine
Što ponovo baca u ponor se sam
Taj živi za vjetar
I krilima piše
Pjesmu za koju
Samo on zna....

Ja jesam u svima i svi su u meni.
Al' povrh svega, ja vulkan sam - znaj!
Ja čekam lavu; u svojoj dubini
I nešto u sebi doista znam.
Rođenje je moje, sad posve blizu
Ko' more što gledam već danima
Taj beskraj plavi, što glasno me zove
Da otpjevam pjesmu voljenima.
I koje čeka... Da me primi
I samnom da se spoji
Za vječnost... I za nas.
: : Autor s dušom : :


Hi my friend

Hi my friend, just a little note...
To tell you my thoughts were on you...
And that just maybe, I hope...
Maybe you gave me a thought too?

In my life I have been blessed...
With many things money can't buy...
But one of the very best...
Is that of our friendship tie.

So I wanted to say hello...
And tell you of a thought so true...
For friends are special don't you know...
And one of mine happens to be you!


RETURN TO INNOCENCE

Love - Devotion
Feeling - Emotion


Don't be afraid to be weak
Don't be afraid too proud to be strong
Just look into your heart my friend
That will be the return to yourself
The return to innocence.

If you want, then start to laugh
If you must, then start to cry
Be yourself don't hide
Just believe in destiny.

Don't care what people say
Just follow your own way
Don't give up and use the chance
To return to innocence.

That's not the beginning of the end
That's the return to yourself
The return to innocnece.
Enigma


Znaš li to i ti?

Znaš li to i ti, da katkada,
usred bučnog bala,
Dok se veseli cijela sala,
Ti šutiš, - i odeš iznenada ?

Tad legneš i budan ležiš s tim,
kao kad nekog srce pati;
Smijeh i radost iščezli ko dim,
Ti plačeš, plačeš ... znaš li to i ti?
Hermann Hesse


Cekaj me

Cekaj me i ja cu sigurno doci
Samo me cekaj dugo
Cekaj me i kada zute kise noci ispune tugom
Cekaj i kada vrucine zapeku
I kada mecava brise
Cekaj i kada druge niko ne bude cekao vise
Cekaj i kada pisma prestanu stizati iz daleka
Cekaj me i kada cekanje dojadi svakome koji ceka
Cekaj me i ja cu sigurno doci

Ne slusaj kada ti kazu da je vrijeme da zaboravis
I da te nade lazu
Nek povjeruju i sin i mati da vise ne postojim
Neka se tako umore cekati i svi drugovi moji
I gorko vino za moju dusu nek piju kod ognjista
Cekaj
I nemoj sjesti s njima
I nemoj piti nista
Cekaj me i ja cu sigurno doci
Sve smrti me ubiti nece

Nek rekne ko me cekao nije taj je imao srece
Ko cekati ne zna
Taj nece shvatiti niti ce znati drugi
Da si me spasila ti jedina cekanjem svojim dugim
Nas dvoje samo znatcemo kako prezivjeh vatru kletu
Naprosto ti si cekati znala kao niko na svijetu

Simonov



She walks in beauty, like the night
Of cloudless climes and starry skies;
And all that's best of dark and bright
Meet in her aspect and her eyes:
Thus mellowed to that tender light
Which heaven to gaudy day denies.

One shade the more, one ray the less,
Had half impaired the nameless grace
Which waves in every raven tress,
Or softly lightens o'er her face;
Where thoughts serenely sweet express
How pure, how dear their dwelling-place.

And on that cheek, and o'er that brow,
So soft, so calm, yet eloquent,
The smiles that win, the tints that glow,
But tell of days in goodness spent,
A mind at peace with all below,
A heart whose love is innocent!

Lord Byron

T o č k i c @

srijeda, 08.03.2006.

Sudbina počiva u nama...

Možda je svakom čovjeku kao kakvoj bačenoj lopti njegova putanja unaprijed zacrtana i on slijedi odavna utvrđen pravac dok misli kako vlastitu sudbinu prisiljava ili zadirkuje.
U svakom slučaju, sudbina počiva u nama, a ne izvan nas, i tako površina života, ono vidljivo zbivanje postaje donekle nevažno.
Ono što čovjek obično teško prihvaća i čak naziva tragičnim, često se pretvara u banalnost.
A ti isti ljudi, koji pred prividom tragičnoga padaju ničice, pate i stradavaju od stvari za koje nikada nisu marili.
(H.Hesse)


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

myspace

images for blogs

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off myspace

images for blogs

tockica1004@hotmail.com
myspace

images for blogs

Opis bloga
Što ovdje možete pronaći? To morate otkriti sami, ako ste znatiželjni kao i ja, to neće biti problem!

Zrnca mudrosti...
Tko ima ''zašto'' zbog kojega živi, može se nositi gotovo s bilo kojima ''kako'' Friedrich Nietzsche

Oslikali smo savršeni jedinstveni digitalni portret onoga tko ćemo biti, svako ''da'' i svako ''ne'' je jedna sićušna točkica na našoj slici.
Što smo odlučniji, to je jasnija naša slika. Sve u svijetu moje svijesti, koja je jedini svijet što za mene postoji na zemlji, prolazi kroz moju suglasnost.
Što god mi nije važno, imam pravo promijeniti. Znači, nema plakanja, nema prigovaranja da patim zato što me netko drugi iznevjerio. Ja sam taj koji to mora napraviti, ne oni.

BACH


Savršena ljubav doista je rijetka... Zaljubljeni uvijek mora imati profinjenost mudraca, prilagodljivost djeteta, osjetljivost umjetnika, razum filozofa, smirenost sveca, snošljivost znanstvenika i snagu samopouzdanih.
Leo Buscaglia

Ljubav je pobjeda mašte nad inteligencijom.
H.L.Mencken

Što se duže zadržavamo na vlastitoj nesreći, to joj pridajemo veću snagu kojom nam može naškoditi.
Voltaire

Malo je toga gorče od osjećaja gorčine. Čovjeku vlastiti otrov šteti puno više nego njegovoj žrtvi. Charles Buxton

Srce ima svoje razloge koje razum ne zna.
B.Pascal

Od uspjeha do neuspjeha samo je jedan korak. Od neuspjeha do uspjeha vodi dugačak put.
Poslovica iz Jidiša

Najviše što mogu učiniti za prijatelja je jednostavno biti njegovim prijateljem. Henry David Thoreau

Nikada ti se ne podari želja, a da se istodobno ne podari moć da je ostvariš. Ali za to ćeš se morati potruditi. Prividi - R. Bach

Nitko ne može napredovati kad se koleba između dviju stvari. Epiktet

Život koji nam je dala priroda kratak je, ali sjećanje na valjano upotrebljen život vječno je !
Ciceron

Neka te ne obeshrabe rastanci. Nakon oproštaja slijedi novi susret. Nema sumnje da će se prijetelji ponovno sresti, poslije nekoliko trenutaka ili mnogih života. Prividi - R. Bach

Život je samo sjen što luta, bijedni glumac što se na pozornici razmeće, prodrhti svoj sat, i ne čuje se više; on je bajka koju idiot priča, puna buke i bijesa, a ne znači ništa. W. Shakespeare - Macbeth

Pablo Neruda
Ove noći

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: “Noć je puna zvijezda,
Trepere modre zvijezde u daljini”.

Noćni vjetar kruži nebom I pjeva.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Volio sam je a katkad je I ona mene voljela.

U noćima kao ova, držao bih je u svom naručju.
Ljubio sam je, koliko puta, pod beskrajnim nebom.

Voljela me, a katkad sam I ja nju volio.
Kako da ne ljubim te njene velike nepomicne oci.

Ove noći mogu napisati najtuznije stihove.
Pomisao da je nema. Osjecaj da sam je izgubio.

Slusati beskrajnu noc, bez nje jos beskrajniju.
I stih pada na dusu kao rosa na livadu.

Nije vazno sto moja ljubav nije mogla zadrzati.
Noc je zvjezdovita I ona nije uz mene.

Ista noc odijeva bjelinom ista stabla.
Mi sami, oni od nekada, nismo vise isti.

Vise je ne volim, zaista, ali koliko sam je volio.
Moj glas je iskao vjetar da joj dodirnem uho.

Drugome. Pripast ce drugome. Kao prije mojih poljubaca.
Njen glas, Njeno sjajno tijelo. Njene beskrajne oci.

Vise je ne volim, zaista, a mozda je ipak volim.
Tako je kratka ljubav, a tako dug je zaborav.

Jer sam je u nocima, kao ova, drzao u svom narucju,
Moja je dusa nespokojna sto ju je izgubila.

Iako je ovo posljednja bol koju mi ona zadaje,
I ovi stihovi posljednji koje za nju pisem.







Cursors

Music Video Codes - MySpace Codes - Funny Videos