Pravilo bloga
Ne dozvoljavam vrijeđanje
ni mene ni drugih osoba.
Takve komentare brišem.

Let lastavica

31.12.2017., nedjelja

Neka vam...


Neka vam u 2018. misli ali i stopala kroče na daleke destinacije


Neka vam nijedan način putovanja ne bude nemoguć!


Neka vam svijet bude pod nogama!


Vaš životni put neka nikad ne gubi dobrog vozača!


Mijenjajte perje kad vam odgovara!


...u ono koje vam više prija...


Budite pošteni prema dragim ljudima i onima koji su vam manje
dragi, a neka i oni budu pošteni prema vama! Ne kockajte se
nikad poštenjem ni povjerenjem!


Zaključajte ljubav i bacite ključ, a ljubav neka traje i traje...


Budite se i uspavljujte baš tamo gdje najviše želite.



Slušajte muziku koju volite tamo gdje želite


Uživajte u društvu dragih ljudi i vi njima budite
nezamjenjivo društvo!


Neka sve bude po stihovima nepoznate autorice,
na zidu jedne šnajderske radnje:

Uvuci konac boje ljubavi

od tri metra zdravlja,
Iskroj haljinu po mjeri svoga srca
i postavi je najnježnijim snom.
Pojas oko struka napravi od pjesme,
dekolte opšij radošću,
a porube ukrasi širokom osmijesima.
Duž rukava neka leprša vedrina,
a džepiće izvezi uspjehom.
Šeširić jednostavan,
kombinacija znanja i mudrosti.
Na bose noge obuj cipelice
od čiste mašte.
U ovoj toploj kreaciji šetaj
svih 365 dana pistom života!


- 07:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (60) - Isprintaj - #

30.12.2017., subota

Božićni borovi


U novoj godini želim da vam svi satovi koji otkucavaju vrijeme
- budu cvjetni!


Okićeni bor za mene je uvijek simbol Nove godine.



Ako ga nisam uspjela okititi, iz bilo kog razloga, kao da nije
nova godina...


Slikam borove drugih i šaljem te fotografije kao novogodišnje čestitke.




Kome trebaju ideje, evo ih nekoliko :)







Mirin bor je bio lijep...


Neka vas svako dobro prati u Novoj 2018. godini!
Onoliko lijepih iznenađenja koliko je kuglica na boru! I sve
sa velikom crvenom mašnom!



- 06:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (48) - Isprintaj - #

29.12.2017., petak

Dok Euro odmara...


Euro odmara pa Lastavica postaje Eurica.
Ovog puta pomaže modrinaneba.



- GOSPODIČNA, KOLIKO IMATE GODINA ?
- NIJE VAŽNO.
- JA BIH VAM DAO MANJE!.


OVA MOJA PLAVUšA SA VELIKIM SISAMA ME STVARNO
OSTAVLJA BEZ DAHA....
PLUĆA MI SE RASPADNU DOK JE NAPUŠEM...



MISLIM DA JE šAH IZMISLILA ŽENA.
KRALJICA JE NAJJAčA FIGURA,
A KRALJ JOJ NE MOŽE APSOLUTNO NIŠTA



SA NEKIM CURAMA SA FACEBOOKA SAM KAO U BRAKU...
PRIČAMO O SVEMU I SVAČEMU, ČAK NI SEKSA NEMA.



- NAZVAO SAM SAMO DA TI KAžEM DA TE VOLIM!
- GOSPODINE, OVO JE ZAGREBAČKA PIVOVARA!
- ZNAM!







Vesti iz Zemuna:
U Zemunu je juče rođena beba, koja je odranije poznata policiji!



- 06:17 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

28.12.2017., četvrtak

Brod plovi...


Ponovo "Atelje 212" otvara svoja vrata za zaljubljenike u kazalište
i glazbu. Sljedeću predstavu gledat ću u 2018.godini.


Na sajtu Ateljea 212 piše:
"Atelje 212 tradicionalno završava staru godinu igrajući BROD PLOVI ZA
BEOGRAD! U ovoj raspevanoj i zabavnoj predstavi u kojoj glumci pevaju,
moći ćete da uživate u najvećim hitovima i da se podsetite zaboravljenih
pesama koje smo svi nekada voleli. Nastao po ideji Gorice Popović i u
njenoj režiji, „Brod plovi za Beograd“ se već 15 godina izvodi kao
novogodišnji poklon ljubavi i pažnje vernoj publici, svima koji vole i koji
redovno dolaze u Atelje 212. U tom svojevrsnom mjuziklu, eskploziji boja,
pesama, humora i glumačkih bravura, učestvuje gotovo ceo ansambl
pozorišta Atelje 212, kao i gostujući glumci, pevači i igrači."

Ja ću vam samo reći, beskrajno sam uživala u 3,5 sata fenomenalnog
koncerta i predstave bez minute pauze. Nisam mogla uskladiti s
obavezama, inače bih odmah sutradan ponovila... Ovakve reprize su
jako poželjne, jer nam nadoknađuju pozitivnu energiju.

Nisam mogla sve snimati, baterije se potrošile. Evo samo
jedne numere, da osjetite atmosferu:



- 06:04 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

27.12.2017., srijeda

Euro još odmara?


Srijeda je, čini mi se da Euro još danas odmara.
Onda Lastavica igra Euricu.

















Nabavljen je novi miš











- 07:28 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

26.12.2017., utorak

Smiješni ili tužni?


Atelje 212 ove sezone ima na repertoaru mnogo dobrih predstava.



"Najnovija drama jednog od trenutno najizvođenijih ruskih i evropskih
savremenih dramskih pisaca Ivana Viripaeva, PIJANI, smeštena je
negde na Zapadu, u nekom od današnjih velegrada, gde je 14 likova
(bankari, menadžeri, dobrostojeći sloj savremenih tehnokrata i
intelektualaca, plus jedna prostitutka), zbog različitih razloga i povoda,
pijano. Međutim, to pijanstvo je samo maska, preko koje oni mogu da
se osmele i kažu istine koje čak ni sami sebi ne smeju trezni da priznaju,
istine koje otkrivaju koliko besmisleno, ništavno i podlo žive. U tom
„kolektivnom monologu“ neki od njih ipak dolaze do saznanja, da na
svetu postoji i nešto drugo, nešto zbog čega vredi živeti, a to su
ljubav i nada.

(slika s neta)

PIJANI sadrže u sebi opomenu i poziv svima nama da se više ne
bojimo i da se konačno prepustimo životu – da prestanemo da se
plašimo da volimo, da opraštamo, da menjamo sebe i svet oko sebe.
PIJANI su filozofska komedija o otkrivanju i samospoznaji. Nije onda
slučajno što je moto ove drame pesma Omara Hajama „Rubaije“:
(sa sajta Ateljea 212")

(slika s neta)


Predstava je i fizički vrlo zahtjevna za glumce, tijekom dva sata
zavidjela sam im na kondiciji. Zato su aplauz na kraju zaista
zaslužili. E sad, da li su smiješni ili tužni, neka ocijene oni koji
će pogledati predstavu


- 07:07 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

25.12.2017., ponedjeljak

Božićna...


Sretan Božić!


Neka svi vaši putevi vode u ljepotu i zdravlje!


Imajte uvijek dobre razloge za slavlje!




Živjeli!


- 06:26 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

24.12.2017., nedjelja

Može li prirodno?


Sretan Božić svima koji slave! U veselju i miru ga provedite!

A ja sam konačno opet našla vremena za kazalište.


Neobična scenografija omogućila je i pozorišni selfie.
Nagrada nalazaču :)



"Od premijere 30. aprila 2006. godine, POMORANDŽINA KORA
Maje Pelević u režiji Gorana Markovića osvojila je publiku i postala
jedna od najomiljenijih predstava Ateljea 212.


"Ova saga o preispitivanju ženskog identiteta u društvu koje na razne
načine, najviše kroz medije, pokušava da formira ponašanje i izgled
današnje žene, sa jedne strane, prati priču o medijskom pritisku, a sa
druge – intimnu ispovest žene koja nastoji da se uklopi u ulogu koja se
od nje očekuje i u čemu ne uspeva. Preispitivanje i kreiranje novih
identiteta i sve jači uticaj agresivnih reklama na svakodnevni život,
teme su ove predstave u kojoj možete da prepoznate mnoge poznate
ličnosti sa plitkom pameću i dubokim džepom…"



(nepotpisane slike: s neta)
A ja bih dodala: narančina kora je ovdje sinonim za
prirodno, bez plastične kirurgije kojom mnogi mijenjaju i tijelo
i psihu. Može li prirodno? Može, ali u polusvijetu poznatih,
teško.



- 08:19 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (46) - Isprintaj - #

23.12.2017., subota

Sretan Božić i Nova godina!


Uvijek očekujemo da u staroj godini ostavimo sve brige i
probleme, da njeno sunce mirno zađe...


Da joj kažemo do (ne)viđenja...


Jesmo li spremi za ulazak nove godine? Neka uđe!


Novu godinu počnimo s puno nada i još više ostvarenja.
Sanjajmo drage destinacije...


Želimo da se odvežu ukotvljene barke...


Da brodovi rašire jedra...


Da vidimo ljepote koje nismo još vidjeli...


Da se vratimo mjestima koje volimo, koja nas čekaju...


Da se opijemo ljubavlju ako još nismo


...ili utopimo tugu ako smo se pogrešno zaljubili...


Neka nam svaka kavica prija, mmmmm


A još bolje, pijmo je u pravom društvu!


Neka nam 2018. bude dragocjena kao ova arhivska vina
velike vrijednosti!




Nazdravimo!

Sretna nam svima Nova 2018!
Sretan Božić, bez obzira koji slavimo!




Samo vas gledam... jeste li dobri i veseli! :)


- 15:45 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

Ogledalo istine


U Udruženju književnika Srbije održana je promocija knjige pjesama
akademika med. Vladimira Jokanovića pod naslovom „Ogledalo istine”
22. prosinca 2017. godine u 12 sati.


Za promotivnim stolom sjede autor prof.dr Vladimir Jokanović,
recenzent Radomir Andrić, glumica Jelena Jovanović Žigon,
prof. dr Jovan Striković i voditelj Miljurko Vukadinović.
Pred njima su biste Isidore Sekulić i Vladete Jerotića, koje
je izvajao Vladimir Jokanović.


Jelena Jovanović Žigon nadahnuto čita pjesme koje lako
nalaze put do srca.


Miljurko Vukadinović najavljuje recenzenta.


Radomir Andrić nam kazuje kako je shvatio pjesme Vladimira
Jokanovića


Prof. dr Jovan Striković, neuropsihijatar i pjesnik


Konačno nam se obraća autor, prof. dr Vladimir Jokanović


Ostaje da knjigu ponesemo kući i da na miru uživamo u
svijetu poezije Vladimira Jokanovića, kirurga, pjesnika
i kipara.


Samo bez mene

Trgujte sa životom kako vam je po želji
Menjajte ga za slavu i večnost
Samo bez mene

Sakrivajte grehe u nevidljivost
Sramotu zavijte u celofan
Bednima prodajte nade
Samo bez mene

Grabite sve što vam ne treba
Jurite za onim što stići nećete
Samo bez mene

Pobedama zovite vaše neuspehe
Plemenitošću krstite vaše zloćine
Uđite u istoriju, kupite večnost
Samo bez mene

Odletite u vasionu, osvojite kosmos,
Stanujte na zvezdama, Legendama ukrasite život
Samo bez mene


- 06:18 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (24) - Isprintaj - #

22.12.2017., petak

Šampi(nj)o(n)ka


Ova se pita jako brzo pojede, kad je iznesete na stol.
A nije teška za pravljenje.


Uzmete pakovanje tankih kora za pitu, 500 g šampinjona,
tri struka poriluka (ili kapule, tko ne voli praziluk).
Isprižite sjeckanu kapulu ili sjeckan poriluk.
Dodate očišćene, oprane i sjeckane šampinjone
Prodinstate, dodate sol, biber, origano.


Na kore stavite sloj fila na kraj i sredinu, pa urolate.


Pečete na 200 stupnjeva 25 minuta. Poprskate vodom
poslije pečenja.


Jedete u slast.


- 00:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

21.12.2017., četvrtak

Ideja za ručak


Bilo je malo zabune oko ribe u sosu za moju slavu,
nije to bio brudet, pa sam ostala dužna recept.


Na maslinovom ulju propržite 3 sjeckane kapule
i 5 čenova češnjaka.


Dodajte zatim šaku svježeg sjeckanog peršina, papar,
sol (ja stavljam solni cvijet), čašu kuhane rajčice,
čašu dobrog bijelog vina.


Ulijte smjesu u vatrostalnu posudu.


Pomiješajte prezlu i sol (solni cvijet). Filete oslića (1 kg)
uvaljajte u prezlu i stavljajte u sos.


Poklopite vatrostalnim poklopcem i pecite u pećnici
na 220 stupnjeva 60 minuta.





- 06:30 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

20.12.2017., srijeda

Pogledi sa svih strana


Pogledajmo odozgo
(Molitva, meandri Uvca)


(spiralne stepenice Vatikanskih muzeja )


(Pogled sa Donauturm na Beč)


Odozdo

( stepenice pored Vittoriana, Rim)


(u Sant Angelo, Rim )


(Katedrala Santa Maria Maior de Lisboa ili Sé de Lisboa )


Iz blizine

(gladijatorska kava u Rimu)


(Velja grnčar pravi posudu za vodu )


Iz daljine
(Pogled na Beč iz Pratera )


(Pogled na Gloriette iz dvorca Schönbrunn u Beču)


Kroz
( most na Tibru)


( zidine dvorca Sant' Angelo)



Sa strane


( Tišina, snimam!)

Stakleno?


- 07:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (42) - Isprintaj - #

19.12.2017., utorak

Slava


Slava je narodno-crkveni običaj i nakon Božića, najvažniji obiteljski
praznik, uvijek povezan sa danom određenog kršćanskog svetitelja.


Glavna obilježja slave su slavski kolač, žito (koljivo) i svijeća.


Ako pada u vrijeme posta, slava je posna, također i ako pada u srijedu
ili petak. Sv. Nikola je uvijek posna slava jer pada u vrijeme božićnog
posta.


Zamislite da ste gosti na slavi. Neki nikad
nisu bili, zar ne? Uzmite prvo kašičicu koljiva.


Šta biste od širokog dijapazona domaćih
i probranih pića?


Posnu slavu je teže pripremiti. Kao predjelo
mogu ići: prebranac


pita sa šampinjonima i porilukom


salata s ribom i porilukom


pita s porilukom


Slijedi riblja juha


Za glavno jelo pripremam lignje


neku morsku ribu u sosu


lososa


Slijede domaći kolači iz moje radionice


Nazdravimo u slavu Sv. Nikole!


- 05:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (48) - Isprintaj - #

18.12.2017., ponedjeljak

Luki donosi radost


Vjerujete li u Deda Mraza? Ne? A što ako ipak postoji?
Ako poželite nešto i to stigne? Doduše, donese poštar,
a ne irvasi, i jedna patkica koja ne nosi pismo na vrh glave,
nego u kljunu.



Draga Lukrecija, mnogo ti hvala! Seriju tužnih i razočaravajućih
dana presjekla si svojim poklonom. Sad će se oblaci razići!


- 14:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

Veličanstvena arhitektura


U jednoj velikoj foto grupi zadatak je bio: arhitektura.
Meni najljepša: Torre de Belem u Lisabonu.


Manastir Jeronimo u Lisabonu, izvana i iznutra



Fascinantan pogled s vrha bazilike Sv. Petra u Vatikanu
(jako težak uspon!)


Colosseum, a arhitektura koja i danas ostavlja bez daha.


Fascinira Castel Sant' Angelo u Rimu, zajedno s Mostom anđela


Vittoriano u Rimu neki vole, neki ne, ali mu ljepotu nitko
ne može poreći.


Arhitekti Pena palače u Sintri ne može se poreći originalnost.
Pod zaštitom je UNESCO-a. Palača, ne arhitekta :)



Bečka arhitektura je raskošna



Prekrasna zgrada HNK u Zagrebu


Meni najdraža zgrada u Beogradu je konak kneginje Ljubice,
primjer prelijepe arhitekture


- 06:20 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

17.12.2017., nedjelja

Cvijeće


O cvijeću bi se moglo mnogo pričati, ali ga je ljepše samo gledati
i mirisati. Predivno je u slobodnoj prirodi.





Obožavam lopoče





Najviše volim makove, cvijet šipka, cvijet kapara





Jako volim raskošni cvijet kestena


Volim cvijeće u pitarima




Najdraži mi je poklon i ukras doma



Koje cvijeće vi volite?

- 13:37 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (44) - Isprintaj - #

Nemogući dani


Ima nemogućih dana kad treba postići sve. Dobro bi došlo
da dan traje 48 sati, a da spavamo jednako.


Prvo podmirujem molera. Radi se već deset dana. Bit će
lijepo, ali to je veliki posao koji zahtijeva mnogo pomoći sa
strane, makar da se "samo" odnosi na hranjenje molera.


Ja nastavljam da mijesim kolače i nadgledam molera.
Ovo što vidite je slatki eksperiment, svi ostali kolači su
već spakirani.


Čeka me Udruženje književnika Beograda, u kojem vodim
veče prijema novih članova, o čemu ste juče čitali.
Glumim da sam svježa i odmorna.


Malo osvježenje usput, u Kafe knjižari "Zmaj"




Ples se ne propušta, ma kako umorna bila. On me (obično)
regenerira. Osim kad zataji ljudski faktor. Onda se razbolim...


- 06:43 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

16.12.2017., subota

Društvo živih pjesnika


Društvo književnika Beograda (DKB), čiji sam sekretar, odlučilo je
da u svoje redove primi dva pjesnika i jednog proznog pisca.
Predstavljanje je zakazano u biblioteci "Đorđe Jovanović".


Pisci su spremni


Predsjednik DKB Zoran Ilić otvara sastanak.


Riječ daje moderatoru, tj meni.


Prvi na redu je Ivan Despotović, pjesnik,
prozni pisac, esejista, već ovjenčan
nagradama, urednik za poeziju u DKB
časopisu "Balkanske vertikale"..


Predstavlja nam se prozni pisac Zoran Škiljević, sa već
četiri knjige.



Šlag na tortu je netipični mladi pjesnik Miloš Nastić,
čije su pjesme prisutni tražili na bis.



Tako različiti, tako originalni i svoji, ova tri pisca lijepih imena i već
impozantnog stvaralašta obogaćuju DKB i srpsku književnost.




- 14:05 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (24) - Isprintaj - #

Pogled s visine


Tornjevi i kule s visine gledaju sve. Pokušajmo i mi.

Volim tornjeve Lisabona



Jedna od najpoznatijih je sat kula u Pragu


Čuvena je kula Nehaj u Senju
(nagrada za onog tko ugleda toalet!)


Prekrasan je zvonik u mjestu Ložišća na Braču


Saborna crkva u Beogradu, jedan od simbola grada


Treća po veličini crkva u Srbiji, Hram Vaznesenja Gospodnjeg
u Čurugu, ima tri impozantna tornja.


Zagreb ima čuveni Lotrščak.


Duga se ovila oko minareta džamije sultan Valide u Sjenici


U Rumunjskoj sam vidjela divne drvene tornjeve:
-u manastiru Barsana



-u selu Plopis



-u selu Surdesti


Sat - kula dvorca Pena u Sintri


Kule dvorca Sao Jorge u Lisabonu


I najljepši od lepih, Torre de Belem u Lisabonu. Tamo mi je
srce ostalo, iza čipkastih kamenih prozora.


- 06:50 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (34) - Isprintaj - #

15.12.2017., petak

Volim da volim


Volim da volim

Ma tko ti kaže
da tebe volim?
To ti ni ja sama
nikad nisam rekla.

Kroz tebe ja volim
ljubav lijepu, čistu,
u tebi ja volim
samo da volim.

I kad odeš dalje,
kad odem i ja,
ljubav će samo
promijeniti mjesto

I kad neke druge
ja zavolim oči
to je samo ljubav
u novom odijelu.


(iz moje knjige "Tango", 2013.)

- 06:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (42) - Isprintaj - #

14.12.2017., četvrtak

Obitelj na okupu


Vrijeme je za Atelje 212. Rekli smo, ovo je sezona u kojoj ćemo
pogledati sve dobre predstave u ovom čuvenom kazalištu.
A ima ih zaista mnogo :)

"Avgust u okrugu Osejdž" nas je dobro prodrmao. Što se dešava
kad se obitelj nađe na okupu, kakve će sve mračne tajne isplivati?
Naizgled brižna i složna obitelj krije teške priče u kojima se nitko više
ne snalazi, pa je raspad neminovan.


"Sigurno jedna od najuzbudljivijih novih američkih drama, u kojoj
se smenjuju žestoki smeh i tuga, “Avgust u okrugu Osejdž”
savremenog američkog pisca Trejsija Letsa je drama o
komplikovanim međuljudskim, ljubavnim i porodičnim odnosima
koja se odvija jednog avgusta u malom okrugu u Americi. Priča
o mračnoj istoriji jedne porodice, o ženama jake volje koje je
život odvojio, a porodična kriza ponovo vratila u kuću u kojoj
su odrasle, kod problematične žene koja ih je podigla – donela
je piscu Trejsi Letsu, pored mnogobrojnih nagrada, i onu
najprestižniju – Pulicerovu nagradu za 2008. godinu, a kritičari
ga već porede sa Judžin O’Nilom ili Edvardom Olbijem. Komad
je premijerno postavljen u Čikagu, 2007. godine, a odmah zatim
i na Brodveju, gde je imao preko 650 izvođenja do kraja 2009.
godine." (na sajtu Ateljea 212.)




(slike s neta)

Nakon predstave idemo u "Credo" na mus od marakuje i čaj.
Odlično idu zajedno :)






- 06:23 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (48) - Isprintaj - #

13.12.2017., srijeda

Australski valcer


Bilo je drugačije vrijeme nego sada, ali su emocije iste. Mnogi su se iz
Dalmacije odselili u Australiju i Novi Zeland da pobjegnu od siromaštva
i pronađu novi život. Kad bi momci stasavali za ženidbu, tražili bi preko
posrednika djevojku u starom kraju, pa se malo dopisivali, i onda bi djevojke
kretale na dug put brodom sa djevojačkom spremom. Poslije, što im Bog
da, nekom sreću, nekom ne. Drugi su dolazili po djevojku u stari kraj.
I dođe vrijeme lijepom Andriji da se ženi. Nisu više tako dugačka putovanja,
leti se avionom, ne plovi se mjesecima kao nekad... Doputuje on iz Australije
s majkom u rodni kraj. Majka mu brzo pronađe u selu djevojku koja je bila
voljna da se otisne na put u Australiju da bi bila njegova životna partnerica.
Bez ljubavi, eto, samo da se uda za lijepog, imućnog i vrijednog Andriju.
I reče majka momku da mu je žena obezbijeđena, a ako on nađe po srcu
drugu, neka nju povede.
Igranke su tada bile glavno mjesto upoznavanja mladih, ne diskoteke,
ne žurke u kojima ne znaš ni s kim igraš. Krene Andrija na igranke i na
prvoj me pozove da odigramo valcer. Kakav je bečki valcer on plesao!
Pamet da ti stane, vrtjeli smo se salom kao da letimo. I nastavismo da
plešemo. Poslije plesa otprati me na mjesto i ništa do sljedećeg plesa.
U jednom od valcera ispriča mi svoju priču i zaprosi me, plešući. Da li
je itko prošen plešući valcer? Nevjerojatan osjećaj. Bio mi je drag Andrija,
sjajan plesač, ali daleko je to od ljubavi, daleko od razloga da se udam
...i odbijem ga.
Dan dva prije nego sam znala da se Andrija vraća u Australiju, sretnem ga
s djevojkom pod ruku. Onom s kojom ga je majka sastavila. On mi uputi
najtužniji pogled, srce da pocijepa. Iz njenog pogleda se vidjelo da zna za
mene (tko li joj reče?), pogled pun pitanja što to ja imam, a ona ne... Nikad
neću zaboraviti taj susret. I često se pitam da li su kasnije našli sreću,
da li je ona naučila plesati valcer, da li... i što bi bilo da sam rekla da,
umjesto nje...


(Životna crtica, iz moje knjige "Rumba")


- 05:34 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (40) - Isprintaj - #

12.12.2017., utorak

Sladoled na Kubi


Nada je stigla na Kubu u hotel Playa Pesquero i nastavlja
svoju priču:
"U ovo doba godine na Kubi ima dosta Kanađana, Britanaca i Rusa.
Tako dok sam pozirala jedan Englez je dotrčao da se slika sa mnom.


Hotel ima puno različitih restorana i barova, pozorište, a i sladoled
je tu.





Evo mene iz mlađih dana.


Ima puno različitih aktivnosti




Ovo su tuševi, zamislite!


A sad dosta fotografisanja. More čeka.
Pozdrav
Nada"


- 06:40 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (52) - Isprintaj - #

11.12.2017., ponedjeljak

Nada stiže na Kubu


Kad Ljera završi putovanje, moja Nada iz
Kanade krene na Kubu. Pa kaže:


"Prvo smo otkrili Ameriku pa se uputili na Kubu u grad Holgin hotel Playa
Pesquero (novembar 2017).




Namučili smo se sa prevozom. Od Toronta do Amerike vozom, pa
preko okeana gondolom i onda taksijem do hotela.




Mogli smo i autom umesto konjske zaprege ali je nekako bilo brže
sa konjima."


Na ulazu u hotel dočekuje nas Kubanac sa svirkom a muž ga
prati pesmom (Saša, ne čujem te!).



Odlazimo na piće. Od vagona su napravili bar, pored mene kubanski
džentlmen plaća mi piće.


Playa Pesquero je najveći hotel na Kubi sa najvećim bazenom (Tako
kažu Kubanci). Polako pada mrak."




Imate li dojam da je Nadi baš loše na Kubi?


- 06:45 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (68) - Isprintaj - #

10.12.2017., nedjelja

Timski rad vikendom


Evo opet nedjelje i Euro odmara,
a Lastavica postaje Eurica i s Anetom štanca humor.












- 07:10 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

09.12.2017., subota

Malo smijeha subotom


Subota je i malo smijeha je na dnevnom redu.










Kontracepcija u Dalmaciji

ON: -Jubavi, ja više ne mogu ovako. Sve mi pokvari oni komad
gume. Zašto ti ne bi lipo počela pit one tablete protiv dice, a?
ONA:- A slušaj, nije da ja ne bi, i meni ona guma ide na živce, a
pogotovo jer tebe uvati mala snaga čim je navučeš, pa meni onda
bude, šta bi Srbi rekli "Đaba si krečio", i nije da te ne razumin,
virujen ti da te to može omest, a i kvari nan romantiku, ali stvar je
u tome da ti ja nisan nikada volila pit tablete, iman ka neku urođenu
averziju, ja ti, moj ti, ne volin ni aspirin popit, a popijen ga doduše
kad me uvati glavobolja, iako ti mene skoro nikad ne boli glava,
da kucnen u drvo, a i da me boli ne znan bili pila te tabletine, znaš
ti da skoro sve žene koje ja znan imaju punu boršu onih kafetina
i voltarena, ma evo ne znan in ni ime, đava će ih i znat kad svaki
dan izmišljaju nove tablete a sve samo da čovika naviknu na to pa
onda više ne moš bez tableta, postaneš ovisan pa se budiš i ligaš
s tabletaman, s tin da neke žene koje znan naprimjer osim kafetina
kad ih boli glava još uzmu i apaurine i one normabele jerbo govoru
da in to ka opusti vratne mišiće, pa kad in se opustu ti mišići onda
in se opustu i vratne žile i ka navodno ih odma manje boli glava,
iako ja ne virujen da je njima to od vratnih žila i otih mišića, nego
biće bidne nisu zadovojne vako sa cilin životon, em kriza, em muževi
svi živčani i grintavi, a male plaće, nemoš na kraju miseca ni poštene
cipele kupit a kamoli štagod nako za žensku dušu, ka amo reć lipu
boršu ili bičve ili ređipet, i onda šta će svit nego udri po tabletama,
a ja ih nikad nisan volila, ni kad mi je najteže ne padne mi na pamet
popit ti otrov, nego ti ja lipo navečer skuvan malo kamomile ka šta
je i moja baba radila, kamomila ti je zakon, umiri te boje nego ijedna
tableta, a šta se tiče te kontracepcije i to, pravo da ti rečen, nisan
nikad ni imala potribu jerbo sa nijednin muškin nisan bila toliko dugo
da bi stigli do kontracepcije, a koju ću se Gospu i trovat za ono
dva-tri puta godišnje šta mi uleti mizerije, pa boje je onda stavit spiralu,
iako ti ni ona nije baš stoposto sigurna, kažu da je sigurna u 99,9
posto slučajeva, e, a ko meni garantira da ja nisan baš oni pegulasti
1 posto pučanstva, a pegula jesan, jer da nisan oli bi se s tobon motala,
aj reci, al' dobro, lipo nan je, ne mogu reć, evo da kucnen u drvo
dobro se slažemo i sve to, ali nije ti samo to problem sa ton spiralon,
nego postoji mogućnost da ženski organizam odbaci tu razumiš
spiralu ka strano tilo, a onda di si bija šta si radija a ništa, ali slažen
se s tebon, triba se žena štitit, oli je malo slučajeva bilo da nesrića
napravi dite i onda pobigne ka Sanader iz Hrvacke kad je zagustilo,
pa onda eto ti nevoje, aj ti sam odgajaj dite, nemoš ni socijalnu pomoć
dobit u ovoj državi, a šta ćeš kad je sve popljačkano i prodano e,
a nego šta me gledaš tako, a? Oli si me tija nešto pitat?
ON: -Jesan.
ONA:- Pa pitaj.
ON:- Dobro, jeben mu mater, zašto jednostavno nisi mogla reć NEĆU!?!?!
ONA: -Pa to san ti i rekla, samo biće nisi razumija, jer san skratila.
Oš da ti ponovo objasnin?



- 07:34 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (48) - Isprintaj - #

08.12.2017., petak

Jedna stara priča


Jeste li se nekad zaljubili na prvi ples? Niste? Ne znate što ste propustili.
Da li se netko zaljubio u vas na prvi ples? Nije? Da vam ispričam priču?

Imala sam 15 godina kad sam se otisnula na svoj prvi ples. Čajanka,
velika sala, živa muzika, svi uredno posjedali za stolovima, piju se sokići.
Tek sam naučila nešto od brata, koji je bio najbolji plesač u gradu. Ali,
naučeno treba i primijeniti. Tko će mene primijetiti na čajanci, tko će me
birati za ples? Čekam, nedugo. Prilazi neupadljiv momak i pita za ples.
Izlazimo na podijum, počinje neki bluz, gledam u noge da ne nagazim
partnera, gleda on u noge. Bože, zar tako loše plešem kad mi stalno
gleda u cipele? Zar se toliko plaši da ću ga izgaziti? Porumenila k’o
jabuka od stida, što li plešem kad ne umijem... Kad li se on stidljivo
oglasi: „Izvinite, ovo mi je prvi ples... nadam se da Vas ne gazim...“
„O, izvinite, i meni je prvi ples...“
I odigrasmo mi naš plesić, otprati me na mjesto i do sljedeće plesne
ture ništa... A kad se muzika ponovo oglasila, evo njega ponovo po mene.
I tako naredne tri godine. Na čajankama dođe Stanko po mene, otplešemo,
prozborimo riječ dvije, otprati me na mjesto, i to je to. Sve dok se nije
pronijela vijest da idem na studije u Rijeku. Moje posljednje leto pred odlazak.
Čajanka. I Stanko. Tužan, dolazi po mene. I za vrijeme plesa mi objasni
kako se pri onom prvom plesu zaljubio, kako je znao da me mora zaslužiti,
pa je radio, radio mnogo, dok nije stekao imetak. Sad ima svoj poslić i
imovine dovoljno da ne moram na studije, da ne moram raditi ništa,
samo da se udam za njega i uživam... Ponuda me iznenadila, nikad me
nije pozvao na randevu, nismo imali o čemu ni da pričamo, a on me prosi...
Pažljivo odbih. Zamolio me da se dopisujemo. A o čemu? Samo o plesu,
jedinoj temi tijekom tri godine?
Nismo se ni dopisivali. Ponekad bih srela Stanka, tužnog pogleda.
Ne znam gdje je sada i da li je sretan s nekom koju je, nadam se,
zavolio nakon mene.


(iz moje knjige „Rumba")


- 06:03 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (36) - Isprintaj - #

07.12.2017., četvrtak

Pecilin i radio legende


Peca Petrović Marš je jedan od direktnih "krivaca" što sam
u Beogradu. Svojedobno je bio DJ u ferijalnom kampu u
Makarskoj i baš on je pustio "Te tri slatke riječi" po želji mog
budućeg supruga, kad mi se udvarao sa stilom, jednog
davnog ljeta...


I stigla je pozivnica:
"U sredu 6.decembra t.g. u 19 časova u Kući Đure Jakšića u
Skadarliji biće održana promocija knjige "P E C I L I N" autora
Petra Petrovića - Čika Pece, velikog prijatelja dece i odraslih,
pesnika i legendarnog voditelja Studija B, "Peca i deca".
Knjiga Čika Pece, autora leka Pecilin, je književno delo protiv
lošeg raspoloženja dece, njihovih roditelja i bliže i dalje rodbine.
To je svojevrsna zbirka od 365 pesama za svaki dan
jednogodišnje poetske terapije."


Dočekuje nas Đura Jakšić u Skadarliji.



Svi smo dobili bedž


"U izvanrednom ritmu PECE I DECE, iako je ova nekada jako
popularna radio emisija odavno prestala da se emituje, a emitovana
je na Radiju Studio B, sve prisutne je promocija podsetila na to
bezbrižno vreme." Pesme čita mala voditeljica Sara Markov.


"Uz PECU I DECU na promociji su nastupili i Pecini prijatelji,
„drugari u igri“ koz gotovo pet decenija unazad".... Svim svojim
dugogodišnjim saradnicima dodijelio je "Nezaboravak",
umjesto plaketu.



Pozdravljaju nas radio legende: Zoran Modli program vod(l)i


Peđolino (a Peca dobija i drugu voditeljicu)


Veljko Pajović, poznati voditelj Studija B, koji sada vodi
svoj internet radio "Jutro na netu" (veljkopajovic.com)


Bane ekser nam pjeva himnu Beogradskog maratona


Bila je to lijepa večer. Nosimo kući knjigu sa 365 pjesama.
A u noći, svijetli "Šešir moj" i zimski mirna Skadarlija.





- 14:38 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

Razglednice


Razglednice pomalo izumiru. Da ih oživimo?


Pozdrav s Avale


Pozdravče s Kalemegdana










Pa po Beogradu...








Pozdrav iz Zemuna



- 07:00 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

06.12.2017., srijeda

Fontane


Tko ne voli fontane? Slikamo ih gdje god ih vidimo.
Među najpoznatijima je Fontana di Trevi u Rimu. Tko je bio,
ubacio je novčić za želju i povratak...


Rim i Vatikan su baš bogati fontanama




U Barceloni je ova jedna od ljepših, mada je najpoznatija
fontana Montjuic ili Magična fontana


Ima ih i Lisabon



Ne oskudijeva u njima ni Beč



Grandiozne su u Skoplju


Turnu Severin ih ima nekoliko (Rumunjska)



Ima ih i Morohalom, Mađarska


Poznata je plava fontana u Subotici. Pozdravlja jednu
popularnu blogericu :)


Na kraju, razigrala se ovih dana fontana na Slaviji u Beogradu






- 06:42 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (38) - Isprintaj - #

05.12.2017., utorak

Sunce zalazi u Key West


Ljera zaokružuje lijepe dojmove iz Floride. Ide u gradić Key
West gdje se posmatraju najljepši zalasci sunca
(tako ih reklamiraju)


"Stigosmo na Ki Vest, proveravali smo da li je sve na svom mestu
i zaključili da ponešto nedostaje. Jedan od najvažnijih markera
na par koraka od Melori skvera bila je velika, desetak metara
visoka, skulptura para iz 19. veka. Ne znamo šta joj se desilo,
ali brzo su našli rešenje i postavljena je nova figura. To je isto tako
velika figura para, ali mnogo poznatijeg, nastala u momentu objave
završetka Drugog svetskog rata -čuveni poljubac egzaltiranog
američkog vojnika sa nepoznatom medicinskom sestrom."


"Ovom fotografijom započinjem niz posvećen zalasku sunca,
ali slikanog iz broda prilikom kraćeg putovanja u susret zalasku.


Nastavljam fotografijom turista koji na Melori skveru, okupanom
suncem, strpljivo i tradicionalno sa fotoaparatima i kamerama
čekaju čuveni zalazak na najjužnijoj tački kopna Severne Amerike.



Nakon što je sunce potonulo u okean, spustio se mrak.

Pozdrav,
Ljera&Sin"

- 08:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (44) - Isprintaj - #

04.12.2017., ponedjeljak

Brodovi jednog kapetana


Ljera dalje kaže:
"Nastavljamo obilazak najstarije kuće u Južnoj Floridi, kuće kapetana
Votlingtona. Kao muzej predstavlja lepu, autentičnu i jedinstvenu
priliku za putovanje u prošlost, po mogućnosti brodom! "




"Razgledanje kapetanove kuće je lepo putovanje u prošlost! Slike maketa
raznih brodova koje prilazem uz kapetanovu radnu sobu i brodske
dnevnike, najbolje kazuju gde bi se mogao nalaziti kapetanov duh,
ali i kakvo bi nam putovanje preporučio. Naravno - brodom!"





Kuću krase i slike brodova na platnu.


"U dvorištu se nalazi kuća za kuvanje. U to vreme kuće za kuvanje
bile su na posebnom mestu udaljene od kuće za stanovanje zbog
bezbednosti u slučaju požara, ali i zbog toga što su kuvarice i ostalo
osoblje bili crnci. Statusno nije bilo dopušteno da budu pod istim
krovom, jedni da kuvaju, a drugi da jedu! Zbog rasne nejednakosti
zaratili su Sever i Jug, ali nekoliko decenija nakon što je izgrađena
ova kuća za kuvanje. A s obzirom na to da je ova mala kuća
sačuvana može se zaključiti da je isti princip održavan dugo, dugo..."


Otvoreno ognjište, grube alatke, mali prostor, govore o tome da su
se kuvarice kuvale kuvajući! Jedina ventilacija je to što su ulazna
i izlazna vrata jedna naspram drugih pa je valjda nekada mogla
da se napravi promaja. Ali, nema te promaje u vrelim i vlažnim
mesecima na Floridi...




"Možda je bilo utešno to što je ceo pakleni prostor za kuvanje u
zelenilu vrta i bašte. Velika površina Ki Vesta leži na stenama od
korala, sa tankim slojem plodnog zemljišta, pa je bilo veoma uputno
iskoristiti svaki pedalj zemlje."

"Pozdrav,
Ljera&Sin"

- 06:37 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (28) - Isprintaj - #

03.12.2017., nedjelja

Kapetane moj...


Ljera još nije završila svoje priče iz Floride...
Obišla je i najstariju kuću u Južnoj Floridi. Ovo je mapa Key
West iz 1884. sa jasno markiranim mjestom kapetanove kuće.


"U prethodnim boravcima u Ki Vestu nismo stigli da posetimo najstariju
kuću u Južnoj Floridi. Sad smo iskoristili lepu priliku da je pogledamo
pred povratak kući. Dok pišem o kapetanu Frensisu Votlingtonu i
njegovoj zeni Emelin i polako slažem fotografije porodice, kuće,
nameštaja, maketa, mislim na one moje prijatelje koji posebno uživaju
u antikvarnim predmetima."


"Kuća na danas glavnoj, važnoj i trgovačkoj ulici Duval, nekada je
bila dom carinskom inspektoru, kapetanu broda i oficiru mornarice
Konfederacije, kapetanu Frensisu Votlingtonu. Prvobitno je imala
četiri sobe, sve dok se nije rodilo devet devojčica, kada je kuća
postala tesna. Proširena je ka dvorištu, ali i na sprat.


Porodica se uselila 1830. a poslednji potomak je živeo do ranih '70.
Najstarija kuća na Južnoj Floridi imala je retku sreću da je ne uništi
nijedan uragan niti požar, a nije da ih nije bilo, za tih preko 130 godina!
(Na fotografiji su sedam preživelih kapetanovih kćeri.


Sledi još jedna porodična slika potomaka.


"Malom šetnjom po kući dočaraćemo makar malo atmosferu i
pokazati autentične dugo godina korišćene predmete."




Ove su cipele bile deo venčane garderobe unuke kapetana
Votlingtona kada se udavala 1880. Minijaturne bele cipelice bile
su presvučene satenom, što pokazuje prilično visok porodični
ekonomski status."

Pozdrav,
Ljera&Sin"



- 16:34 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

Eurica i Modrinaneba


Vikendom Lastavica postaje Eurica. Pomaže joj modrinaneba

Upisala sam se na fitness. Rekli su mi da obučem neku
komotnu trenirku.
Da imam komotnu trenirku, zar bih se upisivala na fitness?


Ugledao sam ženu s majicom na kojoj je pisalo
'Pogodi'.¨
Rekao sam: 'Silikoni...?' i onda me zviznula...


Ne raspravljaj s budalom –
promatrači bi mogli biti u nedoumici tko je tko!




I zapamtite:
Život je poput role toalet papira –
što je bliže kraju, brže se odmata...!




Arhimedov poučak: 10 riječi.
Pitagorin poučak: 13 riječi.
Molitva Oče naš: 51 riječi.
10 zapovijedi: 179 riječi.
Američka Deklaracija nezavisnosti: 1.300 riječi.
Američki Ustav sa sve 27 izmjene i dopune: 7.818 riječi.
Propisi EU o prodaji kupusa: 26.911 riječi.








- 06:05 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (30) - Isprintaj - #

02.12.2017., subota

Eurica i Aneta


Ponovo vikend i Euro odmara. Eurica priskače u pomoć.
Aneta pomaže.



- O, zdravo, kako si? Jesi li se najzad oženio?
- Nisam.
- Pa što čekaš?
- Autobus!


Stao je pod mojim balkonom, ja mislil izjavila bu mi ljubav,
a on hvatao Wi-Fi...


Ak osjetiš da je žena luda za tobom, budi siguran da je luda
i bez tebe...
(međimurska narodna)


Ne stigne te onaj tko te ganja nego onaj tko te čeka..



Kad je meni dosadno, ja si spijem pivo!
Danas mi je bilo dosadno evo deset puta...



Žena se hvali frendicama:- Posvađala sam se s mužem na
mrtvo ime! Onda sam mu stavila Viagru u kavu! Da ste samo
vidle kak je hodal cijeli dan za menom i ispričaval se...



Žene imaju kreme za: ruke, noge, lice, oči, podočnjake, vrat,
intimne zone...
Muškarci imaju Nivea for men..


Najgora ženska kletva:
Da Bog da ti muž bude celi dan kod kuće...




A ovako se NE pleše salsa!


- 07:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (46) - Isprintaj - #

01.12.2017., petak

Modus vivendi


Svatko ima svoj modus vivendi.
Evo mog tipičnog.


Kavicu popijem iz šalice Velje Grnčara u mom "Izletnik"-u
i uplatim sljedeće izlete i druženja.




Kesten pire sa sladoledom od lješnjaka je odlična kombinacija.
"Gelateria", naravno.


Grad je ukrašen za Novu godinu, od izloga nadalje...
Valja obaviti sto malih poslova.



Već se spušta noć. U novom hotelu "Mariott" odmah pored
Narodnog pozorišta restoran "Credo" nudi lijep ambijent i divan
pogled na Trg republike.



A i posluženje je bilo odlično!



Završit ćemo sve to redovnim časom plesa. Život može biti
lijep ako se potrudimo. I ako smo se cijelog života trudili
da stignemo do faze opuštenog življenja.


- 07:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (40) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2024 (12)
Ožujak 2024 (28)
Veljača 2024 (22)
Siječanj 2024 (24)
Prosinac 2023 (27)
Studeni 2023 (28)
Listopad 2023 (21)
Rujan 2023 (17)
Kolovoz 2023 (19)
Srpanj 2023 (21)
Lipanj 2023 (24)
Svibanj 2023 (24)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (32)
Veljača 2023 (28)
Siječanj 2023 (32)
Prosinac 2022 (32)
Studeni 2022 (29)
Listopad 2022 (32)
Rujan 2022 (28)
Kolovoz 2022 (25)
Srpanj 2022 (33)
Lipanj 2022 (26)
Svibanj 2022 (33)
Travanj 2022 (22)
Ožujak 2022 (31)
Veljača 2022 (30)
Siječanj 2022 (32)
Prosinac 2021 (39)
Studeni 2021 (31)
Listopad 2021 (32)
Rujan 2021 (30)
Kolovoz 2021 (31)
Srpanj 2021 (33)
Lipanj 2021 (29)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (32)
Ožujak 2021 (33)
Veljača 2021 (30)
Siječanj 2021 (32)
Prosinac 2020 (32)
Studeni 2020 (30)
Listopad 2020 (31)
Rujan 2020 (27)
Kolovoz 2020 (31)
Srpanj 2020 (31)
Lipanj 2020 (30)
Svibanj 2020 (33)
Opis bloga

"Let lastavice –
slijedi tok rijeke
kao da pliva." ...

Saimaro


Opis bloga, najkraće: BITI ILI NE
BITI. Zašto netko piše, ako ne da
bi sastavio sve svoje dijelove?
Od trenutka kad krenemo u školu
ili crkvu, obrazovanje nas kida na
dijelove, uči nas da rastavljamo
dušu od tijela i razum od srca.
Mora bit da su ribari sa Kolumbijske
obale učeni doktori etike i morala
jer su izmislili riječ sentipensante,
osjećati-misliti, da bi definirali jezik
koji govori istinu.

Eduardo Galeano

(misao pronašla pedeset+)


Sviđa mi se koncept bloga. Šalješ misli
kao sjeme koje odnosi vjetar. Postoji
mogućnost da se sjeme primi i nikne
negdje, a da ti to i ne znaš. Da ga
netko nastavi njegovati bez da zna
tko ga je poslao. Ostavlja mogućnost
da ostaneš nepoznat i nepoznatom
otvoriš vrata za milijun potencijalnih
mogućnosti koje leže u svakom sjemenu.
(pedeset plus)


Cilj mi je biti Čovjek.
I tražim samo
Respect
I jednog dana, kada me ne bude, neka
iza mene ostane (između ostalog) bar
moja Pisana Riječ.

(White lilith)



Putovodoljubni gastronaut
(milord55)



Vrata prvenstveno služe
da prostor zatvore. Ona su
ulaz u njega. Uglavnom su
zatvorena. Otvaraju se
milom ili silom.
Internetske stranice zovu se
portali (portal: glavni ulaz
na pročelju dvora, palače,
crkve ili veće građevine,
izrazito likovno obrađen
(skulpturama i reljefima)
Tvoj blog je portal u tvoj
bogati svijet. Ulaz.

(Potok)


Nije li to smisao
putovanja
- da težimo
postati bar malo
bolji ljudi koji će
dobro što ga
u nekom času
drže na dlanu
dijeliti s drugima
oko sebe?

(j.)

Dok je mora biće i plime,
dok je plime biće i ljubavi
dok je ljubavi mora biti i oseke..

(mecabg)


Sad znam.
Ti si kao Dunav.
Stvorena da teče...
(sewen)

Prava si čuvarica od zaborava...
(sewen)



Kada lasta
u svoj foto virne
slikama nas
sve u srca dirne

(semper contra)



Ljepota se zrcali u očima promatrača
i pamti srcem...

(Dinaja)



Gde je ljepo u svim pogledima, tamo "leti" lastavica:))
(modrina neba)



Postoje lijepa mjesta na svijetu.
Jedno je ljepše i posebnije od svih.
O njemu pričamo srcem,
njega slikamo dušom.
Rodno mjesto.
Svaki tvoj zapis je lijep,
ali ovaj se zove
pripadnost i ljubav.

(Razmišljanja jedne žene)


Ne valja bez riječi.
Ne valja sa puno riječi.
Prava mjera je kad si
jasan sam sebi.
I kad se odražavaš u toplini
očiju drugih. To je onda, valjda,
prava mjera riječi
(morska iz dubina)


Svaka žena i muškarac
su unikati, a mi se
uglavnom ponašamo
isto prema svima,
tj. ponavljamo greške.
(Gogoo)

Drago nam je da si uzivala
i hvala ti na lijepim fotkama.
(posljednji komentar GMD)


mail:
ankas33@yahoo.com


Počasni komentatori bloga:
gogoo i Vladkrvoglad,
koji uvijek dodaju neke korisne
informacije mojim postovima.