< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ej ljudovi...ovo je moj treci blog...hehe..ovdje citajte sve o mom zivotu i meni...

Linkovi

moj i miin blog...obavezno pogledajte....
miin blog...nezaboravite posjetiti...
...SUTKINJE Croatia...

AUTOBIOGRAFIJA

Zovem se Stela,zivim u Ludbregu,imam brata Elvina (17), rodena sam 11.09.1994., imam 13.godina, po horoskopu sam djevica, navijam za Dinamo i F.C. Barcelonu, bavim se twirlingom i mazoret plesom,slusam sve sto mi se svida osim narodnjaka,cajki i tih stvari. Najglumica mi je Keira Knightley, a najglumac Orlando Bloom. Najfilm mi je Crossroads i drugi. Omiljena jela su mi cokolino i lino lada...hehe...a najpice mi je Bitter Lemon.Postoje dvije osobe koje me jjjaaakkkooo zivciraju. Imam puno frendica...necu ih nabrajat ili izdvajat jer cu sigurno nekoga zaboravit pa ce biti svasta. Imam plavu kosu i oci. Volim citati knjige od R.L.Stinea. Najdraze boje su mi crna i ljubicasta...slobodno vrijeme provodim na treninzima, druzenju s frendovima te na MSN-u...
moj MSN: stela_petrosanec@hotmail.com
MY PICTURES:

Image Hosted by ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music


MOJI FRENDOVI


seka Mia

cura je zakon, plavusa ko i ja...hehe, zivi u Kastelama ide u 1. razred u opticare, trenira twirling kao i ja...njen blog posjetite tu KLIKNI...V.T.P. Mia...kiss

Image Hosted by ImageShack.us


Lorena L.

zakon cura, ide sa mnom u razred...zna sve moje tajne...nemam vise sta za reci...nego sve naj...idem se svaki dan s njom rolati...i sve naj....pozzzam ju...V.T.

Image Hosted by ImageShack.us


Martina P.

cura je predobra, zivi u Pozegi...ide u gimnaziju u 2. razred...trenira twirling kao i ja...cujemo se svakodnevno...

Tena V.

cura je takoder iz Pozege, isto ide u 2. razred u gimnaziju...takoder trenira twirling te se cujemo svaki dan na MSN-u...

Tea P.

cura je takoder iz Pozege...zakon je..trenira twirling kao i ja, nikad ne dosaduje...ide u 6. razred, te se cujemo svakodnevno na MSN-u...

Tea S.

cura je super...uvijek pomogne i sve..iz Ludbrega je al je najcesce u Zagrebu jer tamo studira!! uvijek zna pomoc i sve je uvijek super kod nje!

Roberta K.

svi koji treniraju twirling je znaju!! neam rijeci za nju!! sve pet...

Antonia P.

cura ide sa mnom u razz...super je..zna dobro nasmijat ljude..heh..

 

[ponedjeljak][30.06.2008.]

MATURALAC LEGENDARNOG 7.A

ej ljudi...evo i mene...vracam vam se s puno slanih obrisa i pune glave zapamcenih, nezaboravnih dogodovstina sa svojim legendarnim, jednim i jedinim 7. a...mogla bi vam pricat do sutra o svemu al cu probat skratit... pa evo ovako krenuli smo u srijedu ujutro u 5.00, nismo isli odma za biograd nego smo isli na slapove krke...bilo je jako lijepo al smo se przili od vrucine...kad smo se nakon krke svi popeli u autobus...malo smo stali jer nam je klima prestala radit pa smo pola sata cekali da nam klimu poprave...al ok....glavno da smo je imali...kad smo krenuli isli smo ravno za biograd...kad smo dosli tamo...stigli smo oko 14.00 podijelili su nam kljuceve od soba...te smo se krenuli raspakiravat i smjestit u sobe....oko 16.00 isli smo na plazu...imali smo tobogane..i sve to...bilo je super...isli smo s plaze oko 18.00 jer smo imali veceru u 19.00 pa dok se mi spremimo i sve to....hehe...tako smo imali i prvu veceru..nakon vecere nasa osmerka otisla je u grad....to su : ENA, ANTONIA, JELENA, MARTINA, NICOLE, LEA, JOVANKA I JA....
bilo nam je prepreprezakon...prvu vecer nismo nikakve komade upoznale..al iduce jesmo....nakon izlaska ludovali smo po hotelu i po svim sobama..nema di nas nije bilo...isli smo spavati 2.00, 2.30...kad smo se drugo jutro probudili, veselih lica krenuli smo na dorucak, nakon dorucka spremili smo se za plazu te smo krenuli na jednu ljepsu plazu...isli smo na pedaline, tobogane, trampolin na vodi,piramidu...ma preprezakon nam je bilo...kad smo krenuli u hotel s plaze otusirali smo se..i spustili se dolje na rucak...nije bilo bas nesto..al ok....nakon rucka...imali smo slobodno pa smo tu antonia i ja bez pitanja otisle u restoran jesti.....grrr( rucak nam nije bio fin...) kad smo stigle isli smo na plazu te se kupali i uzivali...kad smo se nakon plaze vratili u hotel spremili smo se te isli na veceru a nakon vecere ponovo vanka...al smo tu isli svi...jer smo bili super gosti pa smo dobili jednu besplatnu kartu....al se nasa osmerka ipak onda odvojila...i tako nam je opet bilo preludo..jer smo upoznale neke komade...a decki iz slovacke..razgovarali mi s njima na eng, imali su malo vise godina od nas ...al ok...i tako nakon tog izlaska..opet mi radili gluposti po sobama... iduce jutro nakon dorucka isli smo u zadar...bilo nam je fenomenalno..samo sto smo se przili...vidjeli smo orgulje te crkvu sv. donata te jedan samostan...kad smo dosli iz zadra isli smo na rucak...nakon rucka malo smo svi spavali...nakon spavanja ponovo smo isli na onudrugu plazu i bilo nam je preprepredobro...onda smo isli na veceru te nakon vecere opet mi vanka...bilo nam je savrseno upoznale lorena i ja neke zagrebcane...ma predobro nam je bilo....i iduce jurtro krenuli mi na dorucak...te se nakon dorucka nama nekima nije dalo na plazu..pa mi ostali u hotelu i vodili mi duuuuge razgovore...bilo nam je fenomenalno...cekali mi rucak...i nakon rucka otisli mi kuci....vozili se mi od 13.20. - 20.30...bile su velike kolone...pa...ugl bilo nam je preprepreprezakon...saljem jedan veliki pozzz mojim curama bez kojih ovaj maturalac nebi bio tako dobar...pozzz svima i jedna velika pusa....wave



[ 77 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.