< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No Dizajn by: ViVaDesignes2

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


Eto, zahvaljujući vama i vašim komentarima .... napisat ću ponešto o sebi... Rođena sam 26.07.1990. u Varaždinu... Živim u mjestu pokraj, Kaštelancu...
dakle, imam 17 god, još malo pa 18... jedva čhekam...ratoborna - jesam kad to treba... sve za svoju družinu:)... otvorena sam i iskrena... ne dam se sjehbat....istina je da ne želim da pokazujem odjećaje .... mislim da je to kukavečki potez.... mahh... moja glupa teorija... treba izdrržati do kraja u svakom trenutku.... :) obožavam svoje prijatelje.... volim ih.... ali ih i recimo pažljivo biram, bitno mi je da je moj prijatelj sve ono što se prijateljem može zvati... sretna sam što takvih osoba ima....
volim i svoje tajnice :)...
slušam SVE...sve što se slušati može... manson, rock, narodnjaci..... sfeee... zato se neomjte čuditi različito ispisanim pjesmama... i da.... znam biti alkić .... mogu puno da popijem, tako barem vele....
al nije to još došlo do faze kroničnosti... nadam se.... eto.... tolko o meni....

layout for myspace

layout for myspace



vera_m05@net.hr
verchi.d@vip.hr
MOJ ICQ : 379588149


Image Hosted by ImageShack.us

evo mog mačka MRVE...pajki
u kutiji... kaj nije cakani???


Image Hosted by ImageShack.us

"uzmi me kad hoćeš ti
Barem mene možeš uvijek imati…."

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



to sve ima moja sančika....smijeh baš je lepo, kaj ne?!?thumbup


kolko vas ima...
od 08. 02. 2007.


Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

zarko.com


Image Hosted by ImageShack.us


evo nekih blogova koje rado posjećujem:

dada
just šemovec
natasha
sandra
filip
zavodnik :)
anin i moj stari blog
mirika
anna
mateja i martina
silva
kizofaker
mimi
hm....sisters....
kika
brokenvoice
petra
patriša
Doll
Bili smo jednom najbolji
Gospodarica Kanala otkrivenja
Dijete u vremenu
twisted wishpers
someone from distance
jelica





Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us


Friendster

Image Hosted by ImageShack.us



"Kad umrem, prekinuće se jedna
srebrna
nit s nanizanim
glatkim biserima koji će se
rasuti po zemlji i otkotrljati,
kući, svojim majkama školjkama
na dnu mora. Ko će zaroniti
za mojim biserima kada mene
više ne bude? Ko će znati da
su bili moji? Ko će znati da je
cio svijet nekada visio oko mog vrata?"


Image Hosted by ImageShack.us

"Umrem li, ostavite balkon otvoren." (Oproštaj)

Image Hosted by ImageShack.us


Sanjati, ne mogu ti to uskratiti
Dobro, zlo, sve ce se to jednom vratiti
Mi moramo sanjati…

Godine, vidi sto su ti uradile
Pobjeci, ne moze se od sudbine
Sanjaj neke ljepse godine….

Svako ima svoje razloge
I kad razlozi ne postoje
Ti u ljubavi mojoj si
Iste stvari mi smo sanjali


Sanjati, nakon kise sunce donijeti
Igre sve, i bez nas ce se igrati
Mi moramo sanjati….


Image Hosted by ImageShack.us

Dear mr. president & plastic wife
I see black & yuo see withe…

I never had no better time
No better place, no beter life…

Don`t forget where I come from
No destionation for my world…


moji radovi :


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neke slikice:

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Crne noći, bijeli putevi

Crne noći, bijeli putevi
Mene zovu, žive u meni
Na mom dlanu crta sreće
Ne postoji, niti neće, neka neće

Ranom zorom kad se budim
Ja te gledam, ja te ljubim
Dok ti ljubav svoju dajem
Ni sam ne znam dal' se kajem
Jer kad novi dan se rodi
Mene srce k'tebi vodi
Crne noći, bijeli putevi
Mene zovu, žive u meni
Na mom dlanu crta sreće
Ne postoji, niti neće

Jer kad nova zora svane
Ja ti odo, moje lane
Thompson

Image Hosted by ImageShack.us



"This Is The New Shit"

Everything has been said before
There's nothing left to say anymore
When it's all the same
You can ask for it by name

Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget
the "violence"
Blah blah blah got your
lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
Everybody sing along.
Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't
forget the "violence"
Blah blah blah got your
lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
Everybody sing,
Are you motherfuckers ready
For the new shit?
Stand up and admit,
tomorrow's never coming.
This is the new shit.
Stand up and admit.
Do we get it? No.
Do we want it? Yeah.
This is the new shit,
Stand up and admit.

Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget the "violence"
Blah blah blah got your lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
Everybody sing along.
Everything has been said before
There's nothing left to say anymore
When it's all the same
You can ask for it by name,
Are you motherfuckers ready
For the new shit?
Stand up and admit,
tomorrow's never coming.
This is the new shit.
Stand up and admit.
Do we get it? No.
Do we want it? Yeah.
This is the new shit,
Stand up and admit.

And now it's "you know who"
I got the "you know what"
I stick it "you know where"
You know why, you don't care.
And now it's "you know who"
I got the "you know what"
I stick it "you know where"
You know why, you don't care.


Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't
forget the "violence"
Blah blah blah got your
lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
Everybody sing.

Are you motherfuckers ready
For the new shit?
Stand up and admit,
tomorrow's never coming.
This is the new shit.
Stand up and admit.
Do we get it? No.
Do we want it? Yeah.
This is the new shit,
Stand up and admit.

So,
LET US ENTERTAIN YOU
LET US ENTERTAIN YOU...
Blah blah blah blah
everybody sing along.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nekaj kaj ja svakodnevno konzumiram....smokinthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

LEPA DO BOLA

Bože, kako godine lete
Bože, još jučer bila si dete
danas, mlada, plelepa žena
za ljubav rođena.
Bože, ti mene zoveš na piće
nemoj, bit ću ti bolno otkriće
nemoj, ne traži ljubav od mene
ja nisam sreća za žene..

Do zore rade klubovi,
drže ih moji drugovi
na račun moga imena
sva su ti vrata otvorena.
Do zore rade klubovi,
idi, zavedi pola grada
a ja ću biti
čovek iz senke
koji te čuva, jer još si mlada,
LEPA DO BOLA.......


Image Hosted by ImageShack.us


"Ljubav je, nešto najtragičnije
na svijetu i u životu; ljubav je
kći obmane i majka razočarenja,
ljubav je utjeha u bezutješnosti,
ona je jedini lijek protiv smrti
jer je sestra smrti."


Image Hosted by ImageShack.us

"Najbolji je osjećak na svijetu
kad se počneš zaljubljivati u neku
osobu i kad svake sekunde samo misliš
o tome kad ćeš je ponovno vidjeti"


Images for your blog

Images for your blog



Ljubavni haiku

Svrbi me kurac
zima mi je
mislim da mi se piša


Image Hosted by ImageShack.us

Malo je ljubavi

Jednom kad otvoriš tvoj album sjećanja,
i tiho otploviš rijekom vremena,
kroz godine do nas,
budi iskrena.

I priznaj da je grijeh, bio i moj i tvoj,
jer ruku na srce bili smo premladi,
i nismo znali tad da to što gubimo,
nećemo pronaći, više nikada.


Malo je ljubavi k'o što smo bili mi,
rijetko se dotaknu isti svjetovi,
i drugi vole se, al' kao ja i ti,
tako se ni'ko nikad neće voljeti.


Slika požutjela na zadnjoj stranici,
jednom će pitati gdje smo pogriješili,
šta ćeš joj reći tad,
budi iskrena.

I priznaj da je grijeh, bio i moj i tvoj,
jer ruku na srce bili smo premladi,
i nismo znali tad da to što gubimo,
nećemo pronaći, više nikada.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 01.10.2007.

".....meni sada srce vene...... vene mi usred grudi, vene zbog dragih ljudi..... "

prije svega ... mislim da dugujem ljudima koji me redovito čitaju objašnjenje ..... zašto se je šašav blog pretvorio u nešto ozbiljnije !!!?!!? pa iskreno .... neda mi se više pisat o pijankama i sličnom....zaključila sam da mogu i nešto više reči... a ne samo prazne riječi.... možda je to zbog toga što sam godinu dana starija ili zato što se moje društo, recimo malo umirilo što se tiče alkohola..... neznam točno ni sama zašto..... mnoge tajnice su odustale od pisanja bloga... al meni to nije u cilju... pa sam zato krenula dalje... u potragu novih blogera... i ja misim da sam našla par osoba koje ću i koje će, nadam se , mene komentirati..... njih ne bih odabarala da mi nisu njihovi blogovi po svojoj jedinstvenosti i originalnosti zapeli za oko......
a sad ću malo o naslovu....želim reći svima da osobno ništa ne muči.... nego mi je teško zbog drugih ljudi.... za koje sam jako vezana.... pa recimo da djelim bol s njima....i baš zbog tih stvari sam ovih dana počela malo više razmišljati o nekih neobjašnjivim stvarima.... i baš zbog toga postavljam pitanja na koja je teško dati odgovora.... inače nisam osoba koja želi sažaljenje, jednostavno želim odgovore na neka pitanja.... možda ću uz pomoć Vas i vaše komentre dobiti odgovore na neka pitanja.......Dakle ... nadam se sa ste svi shvatili da se samnom ništa ne događa..... već.....ma pročitajte srugi odlomak...... :)
možda kroz neko vrijeme postanem opet ona stara ja sa ispraznim , smiješnim postovima.... to ćete još vidjeti.... i na kraju ... da bolje shvatite čemu ti postovi......





Ne pitaj mene, meni sada srce vene......
dodje mi da se predam, kad oko sebe gledam...
ne pitaj mene, meni sada srce vene...
vene mi usred grudi, vene zbog dragih ljudi
ne pitaj mene........


(Thompson)





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| …The lies… (46) | …The pain… | !!! |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.