Stil bez života

utorak, 08.11.2005.

Ljubavne laganice

Sve se okreće zbog naših osjećaja. Ljubav pokreće svijet. Istina? Točno?
Valjda su zato nastala tolika književna djela,a da ne pričam sad o pjesmama,u ovom slučaju,uglazbljenim naravno.Ako si sanjar,kao ja, možda,možda se nećeš smijati tome. Izrugivati se takvim djelima već ih cijeniti i slušati.

All the love gone bad turned my world to black
Tattooed all I see, all that I am, all that I'll be

Ne želim podcjenivati mlade ljude i blogere..ali istina je da nije glazbu bitno doživljavati osobno i slušati ju zbog nje same i svog glazbenog ukusa. Važno je pratiti trendove. Zbog tog razloga imam osjećaj da sam okružena ljudima koji ne znaju uživati u glazbi i ne svrstavati je po žanrovima ili da li je "cool" ili "uncool".

I know someday you'll have a beautiful life, I know you'll be a star
In somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, why can't it be mine

Izgubila sam vjeru u ljude. Slušam glazbu samo za sebe,iako mi je ipak žao što neki ljudi ne znaju slušati glazbu.
Idemo se kladiti..da sam stavila riječi od I will always love you,sigurno bi me popljuvali ili bi dobili neko krivo mišljenje o meni. Samo zato jer nisam kamen.
- 23:39 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>