Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

Image Hosted by ImageShack.us


Free Site Counters
Free Site Counters

moj veseli blog,,,,,
od vesele curice đurđe
(iako na slici ne
izgledam baš tako)...
nutnaughtybangbelj:wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moe ime:
na blogu-đurđa,,,pravo-renata,rena(16 god.,al sad ce 17--uzaldudna--)

Moj MSN::
r.e.n.a.t.a-16@hotmail.com

Moe zanimanje:
pokušavanje sviranja
gitare koju obožavam,
konzumiranje alkohola,
druženje s bićima,
slušanje mog
walkman mobilnog uređaja,
pravljenje gluposti
-bolesnih,,,
pisanje pjesama,
pisanje dnevnika i bloga
(ovog retardiranog)
citanje knjiga
(iako mnogi ne
mogu povjerovati,),
pravljenje trbušnjaka
(koi ne mogu a da
ih netko ne primjeti.....
.i tak puno stvari još...

Moj glazbeni ukus:
Tracy Chapman,
Pearl Jam,
Eric Clapton,
Six pack,
Oasis,Placebo,
Coldplay,
Weezer,
Live,Verve,
Hladno pivo,
Vatra,
S.O.A.D,
Good Charlotte,
Cranberries,
Beatlesi,Stonsi,
Nickelback,Doors,
Ekv,
Scorpions,
Ramones
,Gužvu,
Janis Joplin,
Audioslave,
Afi,
Let3,
Bob Marley,
James Blunt,
Letu štuke,
R.E.M,Azra,
Crvena jabuka
,Bajaga,
Daleka obala,
Opca opasnost,
Prljavo kazaište...
isss et tak neš na te fore se furam...

Moi prijatelji:KRIMM
(Keka,ja,Šimicka,
Mena,Jurka),
Johny,
Vedrana,Blunka,
Dina,Vale,
Vex,Josip,Đuro,
Maruna & Bulta,
Matija,
Zelena,Tea,Edel,
Megi,
Toni,retardirana Marina,
Kevavica,Ana v,,
Hamby,Erslan,
Alexandra,
Vedran,z,,Maric,z,
Izbjeglice Marko
i Mijana,Fucky,
.joj ma ev to je trenutno najbliži krug ljudi....

moe krimmice,,fali Mena..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo i Mene i mene naravno...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo njihov opis(u njakracim crtama):
KEKA--retardirana naravno,a kad ona provali,,,i
sss pa to ne da se smiješ...pucaš od smjega,,,jadna pokušava stalno nešto al et neide,,
...aa bit ce bolje..uspješna učenica...hehe,,nut

ŠIMIĆKA(kure,ivanka)--najveci retard,naš psiholog,
mrzi sve ljude,i voli samo nas,a mi ponosne na nju,
pamet joj curi iz glave,ona ce nas izves iz robstva..
idemo na fax u split ja & kure
..partysmokin
Mena--kemičarka mena...
jel tko od vas voli kemijeu?
nee samo mena..kad je retardirana,,voli zsjebanciju(zajebanciju),voli lagat
..to joj je u krvi...al interesantna mi je kad laže
al ipak je volim,,huhuhu...laze

JURKA(marina)--jadna živi u osjeku a sve bi dala da živi
u vukojebini,da bude s nama..jadna...nemre...
antitalent za sve,niš joj se ne da,,,
samo spava,probudi se kad dolazi vamo pa kad idemo van...pudala..,,zujo


RETARDIRANI ILIJA
(johny),,
...my best frend-jedna od najjacih potpora u
mom životu,kreten....:yes
ma di mi to gledamo??
bangcoolkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VEDRANA---slika govori
1000 rijeći
..................roflrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BLANKA(Blunka,ili Đurđa et nju sam prvu pocela zvati đurđa)
......jaoooo....ke ta sura luda,,najveci štreber na
školi kojemu smrde noge za ne povjerovati....
njamizubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DINA-smrad,govno,seka,sisce....?!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BEBA-moj bebac,,opizdit do jaja....moj drugi braco.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VEX--ma to je moj najveci(anti)talent....
crta za 5,,piše ljepše
od svake cure,,i 100 na sat prica o
svojim bivšim i buducim curama,
jako laže,jaooo....
ma žšaaa...partyzijevlud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JOSIP--zakoon...
umjetnik za umjetnine,,
dobro crta a još bolje piše pesmice
...cajkarske
(ma da naravno)
....hehe....headbangwave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JELENA--pica...heheh....evo ti
slikica pudalo jedna mala....cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
VIKI I SOOONJA--kraljice....
pravimo band...¨podrig¨..hehe...mi glavne!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAJLUĐI VIDEO
NA SVIJETU......
1.maj--kod šimicke,,
ja poginila pa
Bog reko da ne
prima budale pa me vratio na svijet.....
cryzubo


Wonderwall

Today is gonna be the day
that they're gonna throw it back to you
By now you shoulda somehow
realized what you gotta do
I don't believe that anybody feels the way I do
about you now

Back beat, the word is on the street
that the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
but you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels the way I do
about you now

And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would like to say to you
But I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

Today was gonna be the day
but they'll never throw it back to you
By now you shoulda somehow
realized what you're not to do
I don't believe that anybody
feels the way I do about you now

And all the roads that lead you there were winding
And all the lights that light the way are blinding
There are many things that I would like to say to you
But I don't know how

I said maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

I said maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

I said maybe
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me




PLACEBO - SONG TO SAY GOODBYE


SONNET
My friend and me
Looking through her red box of memories
Faded I'm sure
But love seems to stick in her veins you know

Yes, there's love if you want it
Don't sound like no sonnet, my lord
Yes, there's love if you want it
Don't sound like no sonnet, my lord
My lord

Why can't you see
That nature has its way of warning me
Eyes open wide
Looking at the heavens with a tear in my eye

Yes, there's love if you want it
Don't sound like no sonnet, my lord
Yes, there's love if you want it
Don't sound like no sonnet, my lord
My lord

Sinking fast within a boat without a hull
My lord
Dreaming about the day when I can see you there
My side
By my side

Here we go again and my head is gone, my lord
I stop to say hello
'Cause I think you should know by now
By now
By now
By now
By now
By now
Oh, by now
Oh, by now
Oh, by now
Oh, by now


...možeŠ imAT mOJE tIJElo....

Gdje sam rođen tu je sve sirotinja
Vuk je u nas domaća životinja
Škrta zemlja nikoga ne hrani
Da preživiš moraš radit vani

Šljakao sam ja u tuđoj zemlji
Sanjao sam o voljenoj ženi
Sa arbajta kad bih doša doma
Gledao sam kako raste ona

Mislio sam sreću kupit novcem
Sredio sam stvar sa njenim ocem
Prenesoh je preko kućnog praga
Mislio sam da bit će moja draga

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Samo tijelo ništa mi ne znači
Kraj banhofa takve mogu naći
Želio sam da me stvarno voli
Da joj ljubav nije aerobik

Kad je sa mnom da ne skriva pogled
Da ne gleda uvijek negdje pored
Zagrljeni kada zora sviće
Da budemo kao jedno biće

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Nije mogla dugo da zanese
U nas nije bilo graje djece
Sporo su nam prolazili dani
Za večeru kad bi sjeli sami

Razboli se, Bog je mladu uze
Pamtim vječno njene zadnje suze
I šaptaje :"Ti si čovjek vrijedan,
Ali život, život on je bijedan..."




Image Hosted by ImageShack.us


...COOL...BLOGOVI....(al ne toliko kao moj)...

Death In Life

Plemici

Lovacica u žitu

Ekate felika...

Curka koja je prodala svjet....

cura koja živi za pivo....

ramONEs

..mega....

SrtANa dnevnika nEka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stisinite ovdje i odeš na stranicu s akordima za gitaru i onda se mućiš da to naučiš(č ili ć).....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

........aLKohoL.......
I tek sad kad ulicama gazim lica sam
nije važno kamo
putujem.
Tek sad dok ritam bubnja
sporo tuče
vidim kako je bez nje!
Čitav svijet sad je hladna
gorka crna kava
ne osjećam se najbolje!
Jer čitav svijet kao divlja rijeka
već me nosi
što dalje od nje!

Kad ostane tišina kao odgovor,
kad neznam pričam
il' sam
sa sobom
il' pričam sa njom!
Kad ostane tišina kao odgovor,
ja imam baš dobar razlog
ZA ALKOHOL
I ROCK AND ROLL!!!


........TEllinG StOrieS........
There is fiction in the space between
You and reality
You will do and say anything
To make your everyday life
Seem less mundane
There is fiction in the space between
You and me

There is fiction in the space between
You and everybody
Give us all what we need
Give us one more sad sordid story
But in the fiction
of the space between
Sometimes a lie is
the best thing.............


mmmmmmmm......
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


.....alKohoLIčarKa.....

beše lepa kao bog
al je otišla do mog
od pića i od droge
sve je lepo imala
a sad je ružnija
i od babaroge
oći su joj upale
usne su joj spržene
od viskija i šljive
jetra joj je propala
želudac ne oseća
noge su joj krive
samo dobre čašica
njena je drugarica
od uveće do jutra
sve što sataviš
joj na stol ona spremna
je da to iz cuga proguta
miševi su šetali
zidovi su plesali
rušila se soba
svako jutro
svaki dan
to se stalno ponavlja
sve dok ne stiže do groba
jednom je progutala
četri kile konjaka
i bilo joj je gore
u klozet je otišla
više nije vadila
glavu iz WC-šolje
miševi su nestali
zidovi su prestali
da plešu da se kreću
flašu je ispustila
tijelom je dopustila
da je strpaju u vreću
Image Hosted by ImageShack.us

.......ThE ReAsoN.....
I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do

But I continue learning
I never meant to do
those things to you
And so I have to say
before I go
That I just want you to know

I've found out a
reason for me
To change who
I used to be
A reason to start
over new
And the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live
with everyday
And all the pain I put
you through
I wish that I could take
it all away
And be the one who
catches all your tears
That's why I need you to hear

I've found out a
reason to show
A side of me you
didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you

Image Hosted by ImageShack.us


..............fiX yoU..........
When you try your best,
but you don't succeed
When you get what you
want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse?

And the tears come streaming
down your face
When you lose something
you can't replace
When you love someone
but it goes to waste
Could it be worst?

Lights will guide you home,
And ignite your bones,
And I will try to fix you,

High up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide
you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down
your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down on your face
And I........
Image Hosted by ImageShack.us


.....Tears in HEaven.....
Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven

Time can bring you down
Time can bend your knee
Time can break your heart
Have you begging please
Begging please

Beyond the door
There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more...
Tears in heaven

Would you know my
name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I
don't belong
Here in heaven ........
Image Hosted by ImageShack.us



......dijETE u VreMEnU.......


Gledam u tužnu
jesenju noć
s pokisle grane
lišće odpada
u daljini čujem
muziku neku
i pitam sebe,
gdje li si sada

Ja svakog dana
proklinjem sebe
zašto te drugom
prepustih lako
pjevao sam pjesme,
nado se boljem
i bezbroj puta
uz gitaru plako

Nisi me voljela
u ono vrijeme
a ja sam želio
samo jedno...
sad kada nismo
ni mladi ko nekada
dođi da ostarimo
zajedno...

Da li još pamtiš
ljubavi moja
kako smo ruže
zajedno brali
gdje li si sada
mladosti mojaaaa
zašto su tebe
od mene ukrali

... Achtung, achtung
Ein animalischen sex
mit die zwei Penzioneren
Sport und elegantisch
Oder extravagantisch
Atentione, atentione
Für die grosse Erection
Liebe Penis, liebe zwei
Liebe sex abnormal

Nisi me voljela
u ono vrijeme
a ja sam želio
samo jedno...
sad kada nismo
ni mladi ko nekada
dođi da ostarimo
zajedno..


.....graD beZ bojE.....

Kisa je padala
stajali smo mokri
do koze
ti si me pitala moze li jos
rekoh da moze

Magla se spustila
i svuda jastuci od smoga
ti se pitala jesmo li sami
ima li boga

Jer ima tamo negdje
jedan grad
gdje kise dane broje
gdje vise niko nije mlad
grad bez boje

Kad supnce opere ceste
i blijeda lica
kad utihne tisina
i pocne pjesma ptica

Ima tamo negdje
jedan grad
gdje kise dane broje
gdje niko vise nije mlad
grad bez boje
.........
Image Hosted by ImageShack.us


....How To Save A Life.....
Step one you say
we need to talk
He walks you say
sit down it's just a talk
He smiles politely
back at you
You stare politely
right on through
Some sort of
window to your right
As he goes left
and you stay right
Between the lines
of fear and blame
You begin to wonder
why you came

Where did I go wrong,
I lost a friend
Somewhere along in
the bitterness
And I would have stayed up
with you all night
Had I known
how to save a life

Let him know that
you know best
Cause after all you
do know best
Try to slip past
his defense
Without granting
innocence
Lay down a list of
what is wrong
The things you've
told him all along
And pray to God
he hears you
And pray to God
he hears you

Where did I go wrong,
I lost a friend
Somewhere along
in the bitterness
And I would have stayed
up with you all night
Had I known
how to save a life

As he begins to
raise his voice
You lower yours and
grant him one last choice
Drive until you lose the road
Or break with the ones
you've followed
He will do one
of two things
He will admit
to everything
Or he'll say he's just
not the same
And you'll begin to
wonder why you came

Where did I go wrong,
I lost a friend
Somewhere along
in the bitterness
And I would have stayed
up with you all night
Had I known
how to save a life

Where did I go wrong,
I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life
How to save a life


...ne VOLim JanUAR...

Ne volim januar ni bele zimske vragove.
U svakom snegu vidim iste tragove,
tragove malih stopa, broj trideset i ko zna,
kako polako odlaze.

Više ne prolazim ulicom Dositejevom
i nemam pojma kad neko pita gde je to.
Tih dvesta šest koraka dužinom tog sokaka
nikad ja nisam brojao.

Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio, pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.

Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali anđele moj?

Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš cudnog sveta ima,
tako se lako rasplacu.

Nisam te nikad cuvao,
nisam te nikada mazio, pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.

Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta ce od mene postati,
mali anđele moj?




27.02.2008., srijeda

..dva VEEEEikAAA događaja..!

SIX PACK-šta tu da kažem???heheh…da bila sam na njihovom koncertu,slušala sam ih uživo,vidila sam ih,pila sam pivo iz njihove boce,pjevala sam njihove pjesme sa njima uz njihove savršene gitare,vidila sam stotinu različitih života,ljudi koji su došli ovamo samo iz jednog razloga,a to je da uživo čuju svoj najbolji bend da osjete kako je to razbacati se pred njimai jednostavno se opustiti i uživati….da sve sam to osjetila i mogu reći da je osjećaj bio odličan i ne znam kojim riječima bi to mogla opisati….neću ni pokušavati…taj osjećaj neka ostane u meni do njihovog sljedećeg koncerta….hehe….aa ja ću do tada ih intenzivno slušati a pošto sam donijela kući praznu flašu piva iz koje su oni pili možda si u nju naspem malo piva pa zasjednem upalim ih na kompu i uživam pjevajući «avione baci mi bombone a ja tebi pare da kupiš cigare»….da…hmm..možda…….naughty

MOJ 17 ROĐENDAN-da sad sam dokazano već stara kobila kako moja stara veli.!!17 godina…sad mi je to još uvjek nekako čudan broj i nikako ne mogu sama sebi povjerovati da mi je već toliko…ali eto neka bude…sada sam samo nažalost jednu godinu bliže grobu!!!
U subotu sam imala doček tog svog 17 rođendana sa svojim drugovima i drugaricama…heheh….(žao mi je samo Jurke koja nikako nije mogla doći ali nadoknadit ćemo mi to),,uglavnom ja sam bila faca tu večer koja se razbacala sa novcem , razbacala po Marini (uz svoje pjesme),,i koja je rigala u ćošku kafića,,,da ta sam….drago mi je što ste došli i što ste mi uljepšali taj moj dan koji djelim sa još milijun ljudi..da da….
Osjećam se haj mozak baj-baj……nut


teno fala puno....prava si đurđa....thumbup

- 08:22 - komentari [39] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj