Alfonso Cuarón???

utorak , 26.02.2013.


Glasina dana bi bila da je za naknadnu partiju nove trilogije, dakle epizodu VIII najvjerojatnije uzet u obzir Alfonsa Cuaróna. Ako je doista Cuarón taj koji će režirati neki od filmova trilogije, mislim da je to fenomenalno, jer je on zaslužan za, po mom mišljenju, možda najbolji futuristički film prošlog desetljeća, Children of Men koji je fenomenalan, čak me je natjerao da pročitam knjigu. Naravno, vi koji volite Harry Potter trilogiju, sjetit ćete se i njegovog Zatvorenika Azkabana. Međutim, ja nisam jedan od vas koji to volite i nisam gledao ni taj niti ijedan drugi film iz tog serijala. Ali sam zato gledao Cuarón prethodni film Y Tu Mamá También, i za njega imam navjeće pohvale (zapravo, vele da je Children of Men zapravo remake ovog filma).

Uglavnom, da se vratimo na temu ovog bloga: možda se radi o još jednoj patki, to nikad ne znamo, ali drago bi mi bilo da svaki film režira poseban režiser. Uostalom, nije li to u duhu OT-a, kojeg ovom novom sequel trilogijom žele slijediti. Dakle, Alfonso Cuarón bi mogao biti Irvin Kershner ovog desetljeća i ove nove trilogije. Sviđa mi se taj pristup.

Oznake: Epizoda VII

tzv. Casting call je posve neutemeljen

ponedjeljak , 25.02.2013.

Već se počelo nazirati kako će Hype (prevedimo to kao "histeriju iščekivanja"?) izgledati povodom izlaska najnovije trilogije. Naime, Hype je sastavni dio čitave Star Wars kulture, ali nešto mi se čini da će u današnje vrijeme....google naočala, on poprimiti doista neugodne razmjere. Jedna od prvih manifestacija su brojni lažni blogovi koji navješćuju senzacionalne priče, pa je ustalom među njima i taj famozni Diznijev blog za dodjelu uloga, na kojem je 18. veljače objavljen casting call s bombastičnim najavama, od kojih je najjače odjeknula ona o ponovnom angažmanu Harrisona Forda. Dakle: ne znamo hoće li se Ford vratiti franšizi i ponovno tumačiti lik Sola, pri čemu se radi o glumcu koji je često odbacivao mogućnost da opet tumači ulogu Hana, niti znamo išta o angažmanu Johna Williamsa koji će u doba izlaska EP7 već zakoračiti u osmo desetljeće svoga života.

Mala digresija: ne znam zbog čega je toliko Harrison Ford rezigniran Han Solom, a znamo kako ta mu je uloga omogućila Hollywoodski zvjezdani status. Mislim da mu je Lucas išao na živce i imao je loša iskustva u vezi čitave OT, dosta mu je stvari smetalo u vezi scenarija, dijaloga, likova itd. Interesantno je da se u Indiana Jones ipak odlučio vratiti, ali tomu je već nekoliko godina. Naravno, nitko ne bi tražio od njega da pravi vratolomije, ali mislim da bi se trebao vratiti kao ostarjeli Solo, pa ako treba i samo u kameu, ako već ne može drugačije.

Oznake: Epizoda VII

SW: TCW S05E19: Uhvatiti Jedija!


Nastavak cliff-hangerske epizode 18 iz pete sezone koja je ponovno potaknula moj interes za ovu "plastelinski" modeliranu 3D animiranu seriju dostupan je nedje od subote ili nedjelje na You Tubeu. Opet sam bio zadivljen uvidom u najniže, dapače podzemne razine Couruscanta i prepoznatljive elemente urbanih krimića, sve skupa s metroom, policajcima, bjeguncima itd. Istodobno, jučerašnji EP2 nisam do kraja ni pogledao, a potom sam sa žaljenjem konstatirao kako je dvadesetominutna epizoda animirane serije inteligentnije koncipirana i izvedena nego cijela kanonska, filmska epizoda prequel-trilogije :(

Oznake: SW projekti, Star Wars The clone wars

Klonovi napadaju!

nedjelja , 24.02.2013.

Nadam se da ste se spremili za večerašnje druženje sa Star Warsom na HRT2 u 20:00, kada je na redu Epizoda 2: Attack of the Clones. Sjećam se očekivanja vezanih uz ovaj film i razočaranja kada sam ga vidio. Ovime je filmom, naime, postalo jasno da je trilogija promašen projekt. Sve do njegovog izlaska sam naivno mislio kako će sve ono što je upropašteno u Epizodi 1, kao ipak najgorem SW filmu, doći na naplatu, ali umjesto toga svi smo ostali još jednom uskraćeni. Nije mi jasan taj fenomen prequela, pri čemu je Lucas imao potpuno odriješene ruke i slobodu i napravio tri polu-proizvoda.

Oznake: Prequeli

Lik s Tatooinea

subota , 23.02.2013.

Dosta razmišljam o likovima u nadolazećoj epizodi VII, pa sam u tom smislu nacrtao lika ekologa s Tatooinea, kojeg sam dopola smislio za jedan moj nikada napravljeni strip. Iskreno se nadam da će se nova trilogija vratiti doma, tj. svojem Outer Rimu kao nekoj vrsti Judeje vis-a-vis Rima, u ovom slučaju Coruscanta, ili središta Galaktičkog imperija/Republike. Sigurno dosta zanimljivih likova dolazi u obzir, a ključna za uspjeh, mislim, bila bi familijarnost s najboljom, originalnom, trilogijom.

Tatooine Character photo tatooine_character.jpg

Oznake: Original Art

Star Wars - Pixar Style!

petak , 22.02.2013.

Ha-ha, ovo je fenomenalno. Baš zasluženo! Kliknuti na ovdje za pregled ostalih diznifikacijsko-pixarizacijskih sličica.

Oznake: SW projekti

Vrhunska epizoda, a možda i čitava sezona


Baš sam se ugodno iznenadio kada sam jučer vidio valjda najnoviju epizodu THE Clone Warsa. Naime, otpisao sam ovu seriju već tijekom prve sezone. Nije mi bila osobito loša, ali jednostavno mi se činila kao korak unatrag u odnosu na izvanrednu 2D Clone Wars seriju Genadija Tartakovskog. Uostalom, uvijek ću izabrati radije tradicionalnu animaciju pred 3D-om, a ruku na srce, u THE Clone Warsu taj 3D i nije baš bog-zna kakav, iako ni ne možemo očekivati za tjedni šou da bude razina nekog Pixarovog spektakla. No, bilo kako bilo, epizoda koju sam jučer gledao mi je kompenzirala ove nedostatke dinamikom i napetošću, a čini mi se i da je cijela 5. sezona isto tako dobra. Nisam gledao, pa ne znam, a ako je netko od vas gledao, slobodno dajte svoj komentar ;).

Oznake: SW projekti, Star Wars The clone wars

Vrlo sam uzbuđen u vezi ovog casting-poziva

četvrtak , 21.02.2013.

Ispada da je Harrison vrlo izgledan kandidat. A ako je zvijezda Harrison u igri, kako neće biti onda preostalih dvoje glumaca koji su zadnjih trideset godina proveli bilo na margini, bilo na konvencijama obožavatelja. Vjerojatno će se oni prije prihvatiti angažmana, koji im, izgleda, jedini omogućuje zvjezdani status.

Molim kliknite na sliku koja će vas odvesti na sajt s originalnim tekstom, te valjda agencije za kasting, nemam pojma, nisam se udubio ;)




Oznake: Epizoda VII

Star Wars je mrtav, živio Star Wars!

utorak , 19.02.2013.

Što reći o oživaljavanju franšize, osim da me hvata neki loš osjećaj u vezi toga. JJ Abrams je fast-food režiser, doduše i Lucas je takav izvorno, ali je u vezi njega ipak neka patina, ili kako ide ona opscena riječ, nostalgija. Naravno, prequeli su bili očajni, ali je ipak bilo nekog lucasovskog šarma u vezi njega, imao sam dojam kao da ih je režirao redatelj koji od 1977. godine nije režirao niti jedan film, i čitavo to vrijeme provodio na nekom multimilijarderskom ranču, potpuno odvojen od dosadnih svjetskih trendova. Ali, dovraga, pa tako je i bilo! Naravno da će JJ Abrams, kao reanimator ocvalih SF franšiza uspjeti, kao što je uspio i u vezi Star Treka kojeg je učinio nevjerojatno svježim tako što ga je botoksirao vrhunskim CGI-jem! Jedva čekam kompjutorski-generirani scenarij i gejmerske rakurse koje će JJ Abrams zasigurno upotrijebiti kako bi fanove doveo do općeg nerdgazma!

Oznake: Epizoda VII

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>