Svečana inauguracija

nedjelja , 15.05.2005.

Što reći na početku ovog Bloga? Što reći na početku svakog Bloga? Ne znam kako će se stvar razvijati. Ono što znam je da ću se fokusirati na sadržaje koji imaju veze s concept-artom, čiji sam ljubitelj, posebice onoga što su za Star Warse kakvima ih danas znamo, učinili Ralph McQuarrie, Doug Chang i Ryan Church. Volim proučavati modele u nastajanju, bilo da se radilo o konceptima letjelica, droida i likova koji su doživjeli svoju premijeru, ili onim koji nikada nisu zaživjeli. Volio bih da mogu pisati o igricama, SW igrice me jako privlače, ali zbog malo slobodnog vremena ne mogu si priuštiti gaming. U tom pogledu nisam uopće kompetentan. Međutim, obzirom me jako privlači računalna grafika i 3D modeliranje, hobi kojim se namjeravam baviti kada budem imao više vremena, vjerojatno ću se u nekim od članaka pozabaviti s vizualnim aspektima i konceptima SW igrica, do kojih sam došao kroz demo verzije, članke na internetu, itd. Stripovi me također jako zanimaju, i to ne isključivo iz SW svemira, dok SW knjige uopće ne čitam.

Eto toliko za početak.

Oznake: o blogu

<< Arhiva >>