Don't worry, be stupid.

nedjelja, 29.04.2007.

Kucanica

Mislim da sam ponosna na sebe jer sam jucer postigla upravo ono o cemu sam sanjala...nevjerojatno, ali istinito.
No to je vec jucerasnja tema, ali ipak se moram malo pozabaviti i jucerasnjim danom, pa cu samo reci da sam bila u kinu, po planu, bla bla...
Gladala sam Norbita, jadnog malog covjeka (E. Murphy) koji je imao jedan veliki peh u zivotu...svi su ga maltretirali, zena ga je zlostavljala, ali onda je naisao na djevojku iz snova, prijateljicu iz djetinjstva...i kako to biva, ulovili su kita, a njih dvoje obnovili zavjete pod drvetom.
Moram priznati da se pomalo nalazim u toj prici...naravno, ja sad imam djevojku iz snova, ali pod drvetom ne obnavljamo zavjete, vec nesto drugo.
No nadam se da ce do zavjeta doci, naravno.
I eto, izgubila sam svoju lijepu, s lijevog uha, nausnicu, srce mi se para jer je bila tako lijepa...
Sve sam pretrazila, traga joj nema...
Tragedija...mozda ju ipak nadjem.

No uglavnom, imam hrpu sudja za oprati jer je moj otac tipicna muska svinja, ali u stilu da je neuredan do boli. Nisam se trudila oprati sudje, s velkom nadom u bolje sutra, tj. da ce ga on oprati, no, mission impossible...
Sudja je bilo samo jos vise.
Da sam imala 300 kn, a imam 298, kladila bih se u to da ga nece oprati.

Nekad su muskarci potpuno predvidljivi...dok su u ostalim trenucima samo predvidljivi.
Idem...razbili me na beli...

Moram mesti...oprati pod...raditi nesto i za skolu uostalom...
Ne bi bilo lose.

Sve su to frustracije zbog manjka sexa. Bit ce bolje. Srijeda se blizi.
I da zavrsim u velikom stilu, moj idol iz djetinjstva:

29.04.2007. u 11:05 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

A ke da se veli...blog ko blog...serem sim, serem tam...nabacis okeco i malo se ceris...bit ce susnih razdoblja...bit ce postova svaki dan...

A iz prilozenog se vidi da cu trositi puno wc papira.
E.