Don't worry, be stupid.

subota, 28.04.2007.

III ways to epica.

Ne znam bas sto bi naslov ove pjesme trebao znaciti, ali ovo je moja pjesma, ili bar jedna od mnogih mojih...
Danas cu poceti sredjivati malo novi blog...doduse, nadala sam se da cu ga poceti pisati u boljem raspolozenju, no, kao i uvijek, to je nemoguce...
Moram priznati da se ne osjecam tuzno, to je postala konstanta, vec vrlo razocarano...
Ali, nije to ni bitno...nedam se ja. Nikad vise.

When you play with fire
You must anticipate some burns
Chasing for desire...
It's just a different way to learn

I am defected from God
God had seized my soul
So low redemptions too far
I am heaven's sheen
She's the one that I love
Love is all around
And she tore me apart
The dark can never win

All that I require
Is some trust as the pages turn
I can take you higher
Cause your will is my concern

I am defected from God
God had seized my soul
So low redemptions too far
I am heaven's sheen
She's the one that I loved
Love is all around
And she tore me apart
The dark can never win

So long...maybe forever
I must carry on
Why did God take away
That one thing I wanted
Maybe God is the melody
We all serenade

You would not feel sadness
If you never tasted joy
That's the curse of humans
Born in passion you destroy

28.04.2007. u 15:01 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

A ke da se veli...blog ko blog...serem sim, serem tam...nabacis okeco i malo se ceris...bit ce susnih razdoblja...bit ce postova svaki dan...

A iz prilozenog se vidi da cu trositi puno wc papira.
E.