< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tinchy

O MENI

E-MAIL
: djevojka-broj8@net.hr
MSN: astrid.balog@hotmail.com
MYSPACE: myspace.com/modesty_giraff

Zovem se Astrid

Rođena sam u 8.12.1992
Strijelac
Imam mamu, tatu i brata Arona
Živim u Rijeci
Idem u Školu za Primijenjenu umjetnost i dizajn
Slušam rock & punk
Sviram gitaru
Najdraza boja mi je zelena i ljučibasta
Zovu me Astra, Hippy, Modesty, Asa, Žirafa

*Sanjar
*Teški optimist
*Sretno dijete
*Zaljubljiva
*Uvijek nasmijana
*Odana svojim prijateljima
*Uvijek spremna napraviti neku glupost
*Romantičarka
*Brzopleta
*Tvrdoglava
*Nespretna
*Druželjubiva
*Neposlušna
*Uvijek spremna saslušati i pomoći
*Brbljava
*Ovisna o čokoladi i ostalim slatkišima

VOLIM...

Sebe
Obitelj
Morrisona
Prijatelje
Ljubav
Mir
Čistoću
Rijeku
Labin
Pašman
Varaždin
Muziku
Pjevati
Plesati
Čitati
Crtati
Svoje gitare
Palach
Književnost
Filmove
Kakao
Cedevitu
Gu-Gu bombone
Kinder Maxi King
Monte drink
Čokoladu
Rock
Blues
Jazz
Punk
Životinje
Gluposti
Smijeh
Veselje
Crtiće
Časopis Ok!
Knjige
Stripove
Zvijezde
Sudoku
MSN
Led(jesti)
Ležati i sjediti po podu
Parfeme (pogotovo muške)
Plišane igračke
Jagode
Banane
Biti nasmijana (a to sam uvijek)



NE VOLIM...


Rat
Mržnju
Tugu
Nepravdu
Dvoličnost
Prašinu
Prljavštinu
Dosadne knjige
Cajke
Kad se neko dere na mene
Svađu
SF filmove
Špinat
Kad se tata ljuti
Kad nije sve "po špagu"
Neurednost
Grmljavinu
Rano dizanje
Dosadne ljude
Nepotrebnu i lažnu slatkorječivost
Predasude
Big Brother
Glumatanje
Zvuk svog kućnog telefona

BLOGOVI

Franka
Kety
Lidija
Nika
Agi
Tommy
Tea
Vragolasti Denis
Filipa
Kimy

Ema
Ponči

subota, 10.11.2007.

I wish...


Želim da me ljudi vole i cijene ovakvu kava jesam!
Želim da nitko nema loše mišljenje o meni!
Želim da svi poštuju moje odluke!
Želim osjetiti pravu ljubav!
Želim svaku sekundu provoditi sa svojim prijateljima!
Želim glasno slušati muziku a da ju nitko ne čuje!
Želim plesati!
Želim raznositi ljubavna pisma!
Želim letjeti!
Želim okusti sve čokolade svijeta!
Želim da više nitko ne plače!
Želim da nema tuge, mržnje, boli!
Želim da ljudi shvate što valja a što ne u ovom svijetu!
Želim da vlada mir i ljubav!
Želim uvijek biti nasmijana!
Želim da moji prijatelji nikada ne otiđu iz mog života!
Želim da ne postoji ljubomora!
Želim da ne pada kiša!
Želim da je duga vječito na nebu!
Želim pjevati na sav glas!
Želim zauvijek ostati dijete!
Želim da me ljudi shvate!
Želim vječito sanjati!
Želim sjediti na oblaku!
Želim biti anđeo!

A NAJVIŠE OD SVEGA ŽELIM DA MI SE
MOJE NEMOGUĆE ŽELJE OSTVARE!!!


An Angel

I wish I had your pair of wings
Had them last in my dreams
I was chaising buterflies
Till the sunrise broke my eyes
Tonight the sky has glued my eyes
Cause what they see`s aa angel hive
I`ve got to touch that magic star
And greet the angels in their hive
Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
And all the sweet honey from above
Pour it all over me sweet love
And while you`re flying around my head
Your honey kisses keep me fed
I wish I had your pair of wings
Just like last night in my dreams
I was lost in paradise
Wish i`d never opened my eyes
Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
But there`s danger in the air
Tryin` so hard to be unfair
Danger`s in the air
Tryin`so hard to give us a scare
But were not afraid
Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
Wish I were you
Oh I wish I were you


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Voli vas As3d



| Comments (90) | Print this post | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.