< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tinchy

O MENI

E-MAIL
: djevojka-broj8@net.hr
MSN: astrid.balog@hotmail.com
MYSPACE: myspace.com/modesty_giraff

Zovem se Astrid

Rođena sam u 8.12.1992
Strijelac
Imam mamu, tatu i brata Arona
Živim u Rijeci
Idem u Školu za Primijenjenu umjetnost i dizajn
Slušam rock & punk
Sviram gitaru
Najdraza boja mi je zelena i ljučibasta
Zovu me Astra, Hippy, Modesty, Asa, Žirafa

*Sanjar
*Teški optimist
*Sretno dijete
*Zaljubljiva
*Uvijek nasmijana
*Odana svojim prijateljima
*Uvijek spremna napraviti neku glupost
*Romantičarka
*Brzopleta
*Tvrdoglava
*Nespretna
*Druželjubiva
*Neposlušna
*Uvijek spremna saslušati i pomoći
*Brbljava
*Ovisna o čokoladi i ostalim slatkišima

VOLIM...

Sebe
Obitelj
Morrisona
Prijatelje
Ljubav
Mir
Čistoću
Rijeku
Labin
Pašman
Varaždin
Muziku
Pjevati
Plesati
Čitati
Crtati
Svoje gitare
Palach
Književnost
Filmove
Kakao
Cedevitu
Gu-Gu bombone
Kinder Maxi King
Monte drink
Čokoladu
Rock
Blues
Jazz
Punk
Životinje
Gluposti
Smijeh
Veselje
Crtiće
Časopis Ok!
Knjige
Stripove
Zvijezde
Sudoku
MSN
Led(jesti)
Ležati i sjediti po podu
Parfeme (pogotovo muške)
Plišane igračke
Jagode
Banane
Biti nasmijana (a to sam uvijek)



NE VOLIM...


Rat
Mržnju
Tugu
Nepravdu
Dvoličnost
Prašinu
Prljavštinu
Dosadne knjige
Cajke
Kad se neko dere na mene
Svađu
SF filmove
Špinat
Kad se tata ljuti
Kad nije sve "po špagu"
Neurednost
Grmljavinu
Rano dizanje
Dosadne ljude
Nepotrebnu i lažnu slatkorječivost
Predasude
Big Brother
Glumatanje
Zvuk svog kućnog telefona

BLOGOVI

Franka
Kety
Lidija
Nika
Agi
Tommy
Tea
Vragolasti Denis
Filipa
Kimy

Ema
Ponči

ponedjeljak, 29.10.2007.

Priča o ljubavi i ludosti...

Jednom davno, svi ljudski osjecaji i sve ljudske
kvalitete nasli su se na jednom skrivenom mjestu na Zemlji.
Kada je Dosada zijevnula treci put, Ludost je, uvijek
tako luda, predlozila: "Hajdemo se igrati skrivaca!
Tko se najbolje sakrije, pobjednik je medju osjecajima.
" Intriga je podigla desnu obrvu, a Radoznalost je,
ne mogavsi presutjeti, zapitala: "Skrivaca? Kakva je
to igra?" "To je jedna igra", zapocela je objasnjavati
Ludost, "u kojoj ja pokrijem oci i brojim do milijun, dok
se svi vi ne sakrijete. Kada zavrsim sa brojanjem, polazim
u potragu i koga ne pronadjem, taj je pobjednik."
Entuzijazam je zaplesao, slijedilo ga je Odusevljenje.
Sreca je toliko skakala da je nagovorila Sumnju i
Apatiju koju nikada nista nije interesiralo. Ali nisu se
svi htjeli igrati. Istina je bila protiv skrivanja, a i zasto bi
se skrivala? Ionako je uvijek, na kraju, svi pronadju.
Ponos je mislio da je to glupa ideja, iako ga je zapravo
mucilo sto on nije bio taj, koji se sjetio predloziti igru.
Oprez nije htio riskirati.
"Jedan, dva, tri." pocela je brojati Ludost. Prva se sakrila
Lijenost, koja se kao i uvijek, samo bacila iza prvog
kamena na putu. Vjera se popela na nebo, Zavist se
sakrila u sjenu Uspjeha koji se muceci popeo na vrh
najviseg drveta. Velikodusnost se nikako nije mogla
odluciti gdje se sakriti jer joj se svako mjesto cinilo
savrsenim za jednog od njenih prijatelja. Ljepota je
uskocila u kristalno cisto jezero, a Sramezljivost je
provirivala kroz pukotinu drveta. Krasota je nasla svoje
mjesto u letu leptira, a Sloboda u dahu vjetra.
Sebicnost je pronasla skroviste, ali samo za sebe!
Laz se sakrila na dno oceana (laze, na kraju duge),
a Pozuda i Strast u krater vulkana. Zaborav se
zaboravio sakriti, ali to nije vazno.
Kada je Ludost izbrojavala 999.999,
Ljubav jos nije pronasla skroviste jer je bilo
sve zauzeto. Ugledavsi ruzicnjak, uskocila je,
prekrivsi se prekrasnim pupoljcima.
"Milijun", zavikala je Ludost i zapocela svoju potragu.
Prvu je pronasla Lijenost, iza najblizeg kamena.
Ubrzo je zacula Vjeru kako raspravlja o teologiji s
Bogom, a Strast i Pozuda su iskocile iz kratera od
straha. Slucajno se tu nasla i Zavist, i naravno
Uspjeh, a Sebicnost nije trebalo niti traziti.
Sama je izletjela iz svog savrsenog skrovista
koje se pokazalo pcelinjom kosnicom. Od tolikog
trazenja Ludost je ozednila, i tako u kristalnom
jezeru pronasla Ljepotu. Sa Sumnjom joj je bilo
jos lakse jer se ona nije mogla odluciti za skroviste
pa je ostala sjediti na obliznjem kamenu.
Tako je Ludost, malo po malo, pronasla gotovo sve.
Talent u zlatnom klasju zita, Tjeskobu u izgorenoj
travi, Laz na kraju duge (laze, bila je na dnu oceana),
a Zaborav je zaboravio da su se uopce icega igrali.
Samo Ljubav nije mogla nigdje pronaci. Pretrazila je
svaki grm i svaki vrh planine i kada je vec bila bijesna,
ugledala je ruzicnjak. Usla je medju ruze, uhvatila suhu
granu i od bijesa i iznemoglosti pocela udarati po
prekrasnim pupoljcima. Odjednom se zacuo bolan krik.
Ruzino je trnje izgrebalo Ljubavi oci.
Ludost nije znala sto uciniti. Pronasla je pobjednika,
osjecaj nad osjecajima, ali Ljubav je postala slijepa.
Plakala je i molila Ljubav da joj oprosti i naposljetku
odlucila zauvijek ostati uz Ljubav i pomagati joj.
Tako je Ljubav ispala pobjednik nad osjecajima, ali
ostala slijepa, a Ludost je prati gdje god ide.


*Nepoznat autor*

Priča je zakon... Jelda... Sad sam se baš zamislila...
Ah, ta ljubav!



Pozzdravlja vas As3d



| Comments (57) | Print this post | # |

srijeda, 17.10.2007.

Toše Proeski... R.I.P

16.10 u 6 sati i 30 minuta, dva kilometra od petlje
u Novoj Gradiški, u sudaru VW Tuarega srebrne boje i
kamiona, poginuo je poznati makedonski pjevač Toše
Proeski (26). Oko 19.30 tijelo nesretnog pjevača preneseno
je u helikopter koji je potom uzletio za Makedoniju, gdje
su se u tuzi okupili brojni građani kako bi mu odali počast.

Iako nisam baš slušala njegovu glazbu i nisam bila
zaineresirana za njegove uratke danas me iznenadila
vijest kojoj prvo nisam vjerovala. Znam da je bio jako
dobar i pozitivan čovjek. Sjetila sam se Nove godine,
koju neću komentirat, kada je imao koncert na Korzu.
Većina publike nije bila ok, pa tako i mi među njima.
Sada tek shvaćamo da smo ubiti ponizili same sebe
i da je to bilo nešto najgluplje što smo mogli raditi u
relativno pijanom stanju. Isto tako znam da nam on nije
zamjerio i zato mi je lakše. Svima će nam ostat u sjećanju
kao dobar pjevač izvrsnog glasa i predivnog osmjeha.

R.I.P
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

As3d




| Comments (52) | Print this post | # |

subota, 06.10.2007.

Hello people...

Evo ga na...
Ozdravila ja...Vec bila jucer u skoli i tako to...
Jučer nismo išli van nego smo čamili kod Luxacerek
i onda đir po Krnjevu... M da...
Kao... Jučer Lux i Maro održali koncert kod njega
za nas obožavatelje! Bilo je fora...Zezancija i te spike!
I usput... IMAMO HIT!!!!!!! Da, da ... Imamo jednu dobru
pjesmicu, tj. oni imaju jer je njihova!!! Hehehee...
I tako je jucerašnji dan prošo u našem kvartu!
A danas? Danas...je padala kiša pa smo bili kod mene...
Ja, Petra, Lux i Maro...Maro opet udrio po mojoj gitari a
Lux za mikrofonom, šteta, nije imao bubnjeve! I tako bend
(koji se zove OK,otkazan koncert rofl) opet imao koncert
al ne otkazan vec pravi, s velikim aplauzom yes!
Na "koncertu" su bili...hm...puno nas...Tj. Ja, Petra,
moja majčica i moj brat! rofl A dobro je to išlo...
Evo do malo prije smo svirali i pjevali... Oni ošli a ja
ostala sama ... s mojim frendom kompjuterom!
Heheheheee...Sutra se ide na Kastav... Aha feštapartysmokin
... Aha lunapark! Weeeeeeeeeee...... nut ...
I sutra 5ra spava kod mene belj !
Hehehe....
Sutra rano ujutro moja Paulakiss ide u Škotsku!
Želim joj najbolji provod ikada! A i znam da će tako i biti!
Hehehehe...

E, sad....POZDRAF!!! Odo ja...
Arivederči!

*PoSeBaN pOzDrAv-
OK-u (Luxucerek i Marotulud)
KiKi fino
5ri kiss
Fabianni smijeh
Mojoj zvijezdi ( Franki ) pjeva kiss

I svima ostalima

As3d



| Comments (27) | Print this post | # |

ponedjeljak, 01.10.2007.

Hey Ho...

Evo mene...
Danas nisam bila u školi... Bubana sam...
JAKO-šmrcy,šmrcy!
Teta doktorica veli da ostanem cijeli tjedan doma
ali sumnjam da cu izdrzat... Vec prekosutra se nadam
školi jer je ovo tako dosadno!!!

Jedino što me veseli su "Happy tree friends" za kojima
sam tako poludila! Zamisli kakvog bolesnog uma
moras bit da napravis takav crtić! Hehe! A ludi su...
Mama je rekla da ce mi zabranit komp ako vidi da ih
još gledam! Mislim, pokazala sam ih ja njoj...
Početak joj je bio savršen... Slatki likovi, lijepe boje dok
se nije uklopila crvena boja krvi i raskomadani likovi rofl !
Nemojte mislit da sam luda, sigurna sam da ih neki od
vas također vole!!!

A sad odo

Pozdrav...
As3d



| Comments (35) | Print this post | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.