Život piše priče..

11 srpanj 2018

Misli, vjeruj i usudi se...
Uz kišni dan ljubav se briše,

slušaj što ti moje srce piše.

Težak je odlazak bez riječi

Uspomene srca nek isperu se

želim uzeti kist i okrenuti

novi list.


Pisati o meni a
crtati o sreći koja dušu lijeći.
Pobječi od toga što riječi nisi
znao dok crtao mi sunce djelima srce krao. Sad srečem njega kao onog ljeta kad se pojavio i s nježnom pažnjom i srce mi dirnuo. Bilo je nezaboravno, toliko detalja i vrijednih srca otkucaja.
Okrečem se mom sjaju i tom novom
osjećaju. Bilo je to čudo onda kad si najslabiji došao je on i učinio mi poklon.
Nešto tako divno i romantično a trebalo mi to fantastično!!
Ne treba puno samo prava stvar u pravo vrijeme a tad se spojile muka i radost. I eto volim ljeta jer nose te nezaboravne duše i pojave.. koje te dotaknu i zauvijek ostave trag, više ili manje drag...*!*
Kao leptir u letu.. puštam se svijetu...

Oznake: @#Život piše priče, ljeto

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.