Dođe mi...

04 srpanj 2018

I umori čovjeka to često nerazumjevanje kao i vječito objašnjavanje, baš me umorilo.
Nekad mi dođe da bih smislila nešto jer me to umara, osječaj je kao da sam na nekom ispitivanju i to me umara, i ne volim tako nešto. Volim konstruktivne razgovore kao i konstruktivna druženja a nekad mi se čini da ljudi žele izvuči tvoju energiju te tako te ispitaju kao da žele izvuči sve moguče informacije, kao da putuju negdje pa trebaju detalje.
E zbog toga je lijep ovaj svijet bez objašnjavanja i onih duša koje zanimaš TI..od ovih drugih samo odem...eh
Moja mašta bi im dala materjala pa si to baš nekad i razmišljam... neznam dal je to netko iskusio al mene je baš umorilo...

očekujem i neočekivano volim i to nešto skriveno duša koja mašta, avanturista i voli svašta...umjetnički drugačije dinamično i beskrajno enigmastično:))
Nekog sličnog sebi bingo zgoditak...a da ne bi a moglo bi...

Oznake: @#dođe mi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.