U nove horizonte..

04 lipanj 2018

Vjerujem a to je bitno...
Volim svoj trud koji vodi ka sreći...
Jer u sitnicama je moja radost...
Kreacijom do realizacije...

Napokon kreče se u realizaciju
puna motivacije i želja. Kad znaš
za koga radiš, probija se kroz more
i valove moj svijet Oceanom Života
uz notu kreativnosti uz misiju gledaj
svijet drugim očima. I zbilja tako je,
vrijeme je promjene...sve ima svoje
čarolija boje, igrom boja ide kreativnost
moja. Zauzeta stvaranjem i misaoni svijet
ima bitnu ulogu a ekspresivnost me vodi.
Stav koji ima svoj put...put kreiramo i
dajemo mu bit da lakše dopremo u različiti svit.
Samo daj malo od sebe to malo je svijetu potrebno a baš to malo želim dati.
Zato Srce mi ko kuća a ja sam puna nadahnuća...:))
Početak pustolovine ove dubinama plovi i grli svaki otok novi Oceanom Života.

Svi mi gledamo isto samo su nam horizonti različiti. Veselim se izazovu....


Prihvatiti promjene to je izazov.. to je promjena koju želim vidjeti
u svijetu... kad te ispuni... osmisliti neosmišljeno...bit će veselooooo.....
Taj Val voli svoje more....dobro mi došla promjeno moja!!!!!!<3


My favorite sunset

Oznake: On my way@#u nove horizonte...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.