Love like...

20 svibanj 2018

''Ne volimo svi iste stvari. Netko voli biti kod kuće, živjeti u svoja četiri zida.
Netko voli da mu je dom svijet. Netko voli buku, a netko voli tišinu.
Netko voli kišu, a netko voli sunce.
Netko voli biti sam, a netko voli da mu je kuća puna duša.
Ali svi volimo nešto.
I svi volimo na svoj način.
Netko manje, a netko više.''

Ali zapravo buhta u meni žar da
eksplodiram a opet sa osjećajima
mora se polako i staloženo..
Usporiti....
Razno je u svima nama,
lipo je biti tako zaigrana,
i takva je ta Lj..... kada te
zanese i stignu osjećajne
adrese. Kroz svašta ideš
... ali još tu stoji
netko koji je ušao i prolazi
ali još ne odlazi...
Bog zna tko je kome
u životu zadaća, puno
upitnika tu ima a što će
biti to je enigma kao i
ja sama sebi, prepuštam
se da život sam odmota
i pokaže tko je kome poslan
i zašto. Sve što idem dalje
vidim tko je tko a sve manje
puštam a sve više biram sa kime
želim uopće dalje.

Zato oprezno jer život nije
igra, a moraš biti nešto više
da bi kod mene ostao.
Život je i umjetnost,
budi umjetnik budi
svoj da osvojiš i život
moj.

Voli život koji živiš,
živi život koji voliš. (Bob Marley)



Crtama života...

Oznake: Love like...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.