Srce čokoladno

06 veljača 2018

Ljubav je prostor ,koji mjerimo sa srcem..
Ono vrijedno uvijek ostaje.....
Hodajte nogama po zemlji a srcem stanujete u nebu..
Dođu tako vremena kada čovjek traži mir više od svega .. kada se ne želi više pravdati za ono što je loše učinio, niti se hvaliti za ono dobro učinjeno, jer shvaća da to više nije bitno.
Samo budi svoj. I ne brini, svidjet će se kome treba. To je meni bitno..biti svoja<3

Kad dođeš u godine mira i spoznaš kroz što si sve prošao i ono nebitno prolazi mimo tebe, ja gledam očima duha vrijednost koja nikada ne vene. Život je iskustvo..živi ga..
Uz pozitivu koja me još uvijek drži još sam tu, onda zaista snaga dolazi iako si puno puta umoran i na rubu snaga ali ne dam da me to svlada jer lako je pasti al treba se uzdignuti i dalje rasti.
Ono je bitno što uvijek idem korak dalje, nosi me i ne prestaje s pogledom u sutra jer gledam na bolja jutra.
Srce ćokoladno je moje kad slatko me krasi u svakom pogledu slatkasto voliš i kad si u elanu pa čak i kad si u bedu.
Misli su kao cuker dižu te u svijet gdje ono što voliš tvoj je lijek.
Ajmo sa hm slatko, slanim jer svega treba, nije sve kao kocka šećera ili žlica meda.

Malo treba, samo dozica sladoleda miks svega što začini da ne budeš turoban te da te osvježi za dan bolji i da manje boli a više netko nekog
voli. Onako slobodno i jednostavno srcem otvorenim..letimmm kao ptica krasotica!!!!

Oznake: srce čokoladno...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.