Radost trenutka

13 siječanj 2018

Kad te misli moje vole tu je ljubav za nas dvoje. Sjeti mene ime tvoje da prijatelji za život postoje, iskrenost je na vrhuncu kad vjeruješ i dobro želiš, voliš to i sa prijeteljem djeliš zato postojiš skupa se veseliš.
Prijatelj pravi treba znati biti i sa tim se ponositi. Budi onaj koji se trudi i voli srce srcem jer tad si iskren, pošten i nema glume mora da ti je stalo, tad si veliki a prijatelju pravom to nije malo. Ti si moj dar s neba djelimo štošta a to mi treba i nikad mi nije dosta. Netko tako dragocjen postoji a kvalitetno druženje tu se broji, veličina njegova je u onom što je a to veseli me.
E takav je moj pravi prijatelj koji srce ima za drugoga, daje se, te radostan je a sloga mu je sve.
Puno ne kvalitetnih otpalo je a ostalo je samo ono iskreno i realno što srca ima i što je vrijedno truda i žara volim tu dubinu koju rjetko tko ima zove se istina.
Ono što vrijedi ostaje a ono što je kratkotrajno otpada a to je bolje tako rastem jer čeka me nešto bolje ili netko bolji tko za mene već postoji. Svatko u našem životu nam je poslan s razlogom.


Trenutak.. živim za trenutke i bilježim ih u srcu i glavi najviše one bitne. Svaki te nečemu nauči a kad razmisliš zaista je tako a najviše su mi dragi oni s kojima idem korak dalje. Ono što si zamislim da je dobro i pametno za mene to je već korak dalje, korak ka ostvarenju za bolje sutra tome se pak posebno radujem jer sitnice čine velike stvari a tako ja mislim u svojoj glavi, promjene za mene su dobre. Djelujem za svoje bolje najviše sa onima koji me vole. Već sam počela a svaki početak nova je prilika i vrijeme za mene. Svaki nam je tren darovan i tako budi zahvalan, pamti sve naročito što lijepo je i veseli se, život samo jedan je kao čovjek za čovjeka budi ipak samo smo ljudi. Sva sreća pa imam te moje kao u romanu nekom ružičaste naočale života i onda gledam tako pozitivno i šareno lako nije ali mora se dalje uz Božju pomoć ovako ili onako a kad jednostavno drukčije neznam. Život je borba za svakoga i za svakoga na svoj način a svaka borba ima svoj drgačiji začin, da li gorči ili slađi svaki nam je dan drugačiji ja se one držim "dobro se dobrim vrača", kao i one "ne čini drugom ono što ne želiš da drugi čini tebi" te "živi i pusti druge da žive". To je to moje malo, veliko šareno..

Uvijek radi na svom putu, na svom životu tako i ja.



Oznake: život, radost trenutka..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.