Priča i svrha..

02 siječanj 2018

Od danas nove stranice kreču u avanturu života največu. Pisajuči bilježim što osječam, radim, stvaram i znam budi samnom da nikad nisam sam. Prijatelj je prijatelju potporom i srcem tu u svakom novom postu..i raduje se blogovom gostu..da se ne posustaje i da bude lijepih objava i komentara jer ipak je godina Nova a ne stara, stranice se pišu i bijele više nisu jer bijele se brišu ..za sve moje nove prijatelje blogere od srca, ja nova blogericaaa!!

Uvijek se sretnemo na početku i kraju puta sa i bez zimskog kaputa, grije nas zajednička životna priča tu su naša nova otkriča. Pisanja i raznih kreacija te svakakvih dekoracija priča ova nema kraja, tu srce vlada sa puno osječaja. Ipak to život je, svaki dan naša nova je stvar začiniš ga na stotinu načina..kreativno i dinamično s onim fantastično! Kakva je vaša priča..i šta vas oduševljava? San se sniva a relanošču i pokušajem otkriva e to je priča moja iz mojih snova ostvarujem i s time se radujem. A svi smo i različiti i isti, a ponekad mistični toliko realisti. E takva je priča ona prava što naš život začinjava.. budi svoj a tad si najbolji heroj!!!


Oznake: pria, svrha, život

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.