klavijaturist

subota, 02.08.2008.

Povratak iz prekrasne poludivljine, Sućuraj II

kuca Sucuraj
Vratio sam se iz Sućurja, na žalost. Ovaj put vrijeme nam je išlo na ruku, i komarci. Riba je ulovljena, zubatac od pola kg (čitaj babica od 40 grama), nisam je ja ulovio, nego junior, ali nema veze.
Sreo sam jednog prijatelja s kojim sam se raspričao o zajedničkom hobiju, ronjenju.Tamo, u stvari imaju tri mula i izmjereni raspon izmedju prvog i trećeg je 55 m.Čovjek kaže da je to preronio, normalno, par dana sam pokušavao i ja i rezultat je 48 m.Zaključio sam da bi mi za tih 55 metara trebalo najmanje još mjesec dana vježbanja, dakle, ove godine ništa od toga, možda tek do godine.
Nisam se puno udaljavao od kuće u kojoj boravimo skoro svake godine, koja je osim par starih palmi, zarasla u zelenilo svih vrsta, smokava, grožđa, bresaka, mirte, borova itd. Pauka, mušica, tarantela(macaklina), i sl. na sve strane, ludilo. Ja bih u stvari trebao ostati par godina u takvoj poludivljini. TV-a nemamo, a radio ne palimo, na večer se igramo isprobanih društvenih igara, čak je i na dosadnom mobitelu jako loš signal (što je dobro).
Upoznao sam neke dobre cool ljude iz Zagreba (pozdrav Vito,Gabi,Miro i Jelena i kume) i raju iz Sarajeva (pozdrav Mak i Kiko).
Za takav okoliš imam jednu manu, spavam do podne, tako da uvijek preskočim jutarnju kavu, doručak i jutarnje plivanje i pola dana, naravno.
Dobro, sutra, tj. danas opet nastavljam sa svojim uobičajenim aktivnostima, dakle, svirka na svadbi do zore, idem sada leć i na brzo privikavanje na vrući Split.

OGI
- 03:13 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.