klavijaturist

utorak, 01.07.2008.

Pop rock, festivali, nadripjesnik, bratići, Plitvice i more

Plitvice
Odgovor je preopsežan, pa će ići više kao post.
Itd, Valentino i sl. su pop rock bandovi, Matka i Branu nisam davno čuo (u stvari jesam, ali nismo pričali o studijskom radu).
Zvao sam ih na promociju novog mix-cd-a kojega sam uradio (aranžmane i produkciju) za pjevačicu s kojom isto sviram kao klavijaturist.Kad sam već kod toga, uploadali smo na YOUTUBE 4-5 spotova sa nastupa u živo iz splitskog cluba Master`s.To je više "cover" band,dakle, svira pjesme poznatih autora, za sada(uskoro će i svoje, jer u 8 i 9 mj. idemo na herceg.
radijski fest sa svoje 2 autorske pjesme, a čeka se i odgovor požeškog
festivala). Ako te zanima kako to igleda i zvuči (tamo moja malenkost
pjeva 3 pjesme) otiđi na youtube i ukucaj Nera X band, a autorsku
pjesmu Staklene dame - U ime ljubavi, vjerojatno si već vidio na youtube
(to nam je prvi i jedini profi spot).
Tvoje pjesme ću rado prokomentirati, a balun me, eto, nije nešto
pretjerano zanimao.Navijam za splitski klub kao i većina splićana, ali
se uglavnom, više bavim glazbom.Po zvanju sam više aranžer nego
tekstopisac (po tom pitanju bih trebao surađivati i sa Mirkom,ali o
tom-po tom, to će on odlučiti).Više pišem (kompletne pjesme) za djecu
nego za odrasle, jednom sam i osvojio prvo mjesto na festivalu Mali Split, tako da i ove godine imam svoju pjesmu na istome.To mi je gušt, jer kod djece nema laganja, njima se pjesma sviđa ili ne.Uzmi ili ostavi.

...Tako da je i na našem cd-u od Staklene dame autor glazbe i stihova
svih pjesama Tiho, a moji su aranžmani.
Bratiće ne poznajem, a prije par dana sam bio sa porodicom na Plitvice
- savršenstvo, svaki put se oduševim.Iako me šokira cijena ulaznice od
110 kuna, ne dam se smesti, uđem, odplovim i uživam u ljepotama
prirode.Nema šanse da čovjek umjetno proizvede nešto sl.Tamo čovjek čak
može i normalno disati iako prepješači u kratko vrijeme puno
kilometara.Dodje mi da kažem: Hvali more, drž` se kraja.
Pozdrav nadripjesniku (koji je uletio usred pisanja posta), taman kada sam opisivao Plitvice i trudio se da uploadam sličicu.
- 13:51 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.