klavijaturist

utorak, 03.06.2008.

Pjesma za Tošu (Toše Proeski), neobjavljeno do sada

tose _foto sa Bloga Jox23
Priča počinje ovako:
Prije par mjeseci, došao jedan moj prijatelj kod mene i kaže da je napisao pjesmu o Toši kojega je izuzetno cijenio kao pjevača.Napisao čovjek glazbu i stihove i sada to želi snimiti kod mene u studiju "CHUMEZ" (prijatelj me upitao da zašto sam dao takvo ime studiju, ...eto, taj naziv mi je bio simpatičan i egzotičan) s tim da skupa napravimo aranžman za pjesmu, odsviramo instrumente i to. To smo i uradili, s tim da smo pjevača snimali kod Ante "Don Mateo studio", i poslije sve skupa izmiksali.
Pjesmu sam odlučio postaviti na svoj blog, dok moj prijatelj ne otvori svoj.
Eh, da, taj moj prijatelj se zove Davor Matić.Izvođač pjesme je osoba čiji pseudonim je "Španjolac".
Da puno ne duljim, evo link za mp3 kliknite tu: Španjolac - Pjesma za Tošu

dodatak: danas je 07.08.2008 dobio sam informaciju da je do sada pjesma downloadana 5000 puta, Španjolac će se iznenaditi kada mu kažem.
Evo i link za direktno preslušavanje mp3 pjesme na netu: Pjesma za Tošu
ili slušanje pjesme na Youtube.

Pjesma za Tošu

U Kruševu gradu bio je rođen
naočit momak sudbinom vođen
da glasom uljepša nam dane,
k`o zvijezda na nebu da bljesne i nestane.

A bio je stvarno vrhunska klasa,
makedonski slavuj prekrasnog glasa,
on pjesmom je širio ljubav
onako plemenit, i dobar i "ubav".

O, vidiš li Bože, kralju nebeski,
koliko nam fali Toše Proeski ?
Od onoga dana tuga nas prati,
za njim će nam srce uvijek plakati.

A kao da nas je sunce obasjalo,
kad se pojavio s onim osmijehom na licu
i glasom anđela dodirnuo nam dušu,
nudeći svoje srce na dlanu. A onda je otišao...Zauvijek.


Tog sumornog jutra stigle su vijesti:
"Pogin`o Toše u zoru, na cesti !"
Od tada u nama sve plače,
al` Tošine pjesme od smrti su jače.

O, reci nam Bože, kralju nebeski,
zbog čega je umro Toše Proeski ?
Nek godine idu, nek vrijeme leti,
za njim će nas uvijek duša boljeti.
Jer bio je momak srca poštena
i pjevač sa glasom za sva vremena.

...........................................................glazba i stihovi: Davor Matić
...........................................................aranžman: Boris K. i Davor Matić
- 13:22 - Komentari (34) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.