15.12.2007. / subota

hallowen party

hola
ljudi šta ima
zar se stvarno mislili da ću ugasit blog
molim vas
jeste li vi normalni

inače kod mene vam je sve isto ima par novosti a i par starosti koje nisam napisala na blogu pa mislim da je vrijeme da napišem nešto
da počnemo ispočetka
nisam sigurna da sam pisala o tako zvanom hallowen party koji je bio kod lucke
bilo je ovako skupilo se nas par i to ne svi u isto vrime neko svaki u svoju uru
na takozvanom party bilu su ivan ,karmela ,marta, mina i luckine sestre
igrali smo neke lude igre jer je vrime bilo užasno i kišilo ka iz kabla pa nsmo mogli na ulicu strašit ljude kao svake godine
i da
nakon toga nije bilo ništa posebno ustvari bil je svašta ali e ja trenutačno ne mogu sititi nkog zabavnog dogaćaja
uvijek ih se sitim kad sam u školi ili kad mi se tako spava da ne mislim ići pisat post na kompjuter
i to je to mislim da je dosta za danas puno sam se ispisala
pišem vam skoro

- 15:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.